我思故我在
為了証明自己的存在,每天不停的在進行腦部活動,但尚幸未有多生華髮 ...
cbkawai
暱稱: Michelle
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
我走喇~
我係乜水?
我係咪應該放棄?
Baking ChowChow
Annoying commercial
文章分類
全部 (695)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 695
留言總數: 135
今日人氣: 3
累積人氣: 23411
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 6 日  星期日   晴天


街頭超人 分類: 未分類

一套非常entertaining嘅電影,有動作、有感人、有攪笑... 非常適合週末或者放假睇嘅戲。 

不過,多心眼嘅我睇呢套戲睇到一啲其他嘢:

1.  反亞裔人士 - 點解一開始攪攪鎮嘅係泰國人(聽佢哋嘅口音),而唔係非洲裔?可能因為Will Smith係「African American」啦...

2.  反兩伊戰爭 - 受過呢場仗洗禮嘅人會有行為偏差,例如打劫。

3.  渴望被人接納 - 呢個唔係所有人嘅希望咩?

... 不過我睇唔慣塊面連些少鬚根都刮得一乾二淨... 同埋Charlize Theron好索...



2008 年 7 月 2 日  星期三   晴天


分類: 未分類

有時同有啲人傾計真係好攰。係,我好appreciate我嘅朋友不時提點我,但「經常」提點就會變成囉唆、說教。就好似我哋父母咁,你知道佢哋係關心你,但...有時真係好煩。

友人話我嘅漫不經心可能係掩飾,話唔在意其他人點睇我,其實就係非常介意。「朋友」,到目前為止,只有家人嘅說話可以傷我同令我介懷。你?未夠功力!

*    *    *    *    *

最近花咗好多時間睇「電影」。除咗飛機上嘅電影,仲有殺神特工、超低能特攻隊、一夜賭城戀大咗。有啲都尚算OK,但亦有慘不忍睹嘅,「一夜賭城戀大咗」就係其中嘅表表者。

成套戲一個字 - 悶。唔係人人都可以永世做傻大姐、可人兒,Cameron Diaz唔同Meg Ryan、Sandra Bullock,所以佢繼續喺Vegas扮傻,令我好...難頂。而且Ashton Kutcher好怪,冇外貌冇演技。最惡劣係個故事:我唔知美國係咪咁ridiculous(中文解釋「可笑」唔可以表達我嘅意思),但如果係離婚官司,法官有乜可能俾時間你啲人慢慢攪,睇吓呢段所謂嘅「婚姻」仲有冇得玩?Britney Spears嗰單嘢都唔會咁判啦~  Absurd~!!!

唉~ 浪費咗我半粒鐘嘅時間同精神睇啲咁嘅戲,真係好攰~



2008 年 7 月 1 日  星期二   晴天


很久不見 分類: 未分類

太陽伯伯,好耐無見喇~  近來好嗎?

香港人(特別係我)好唔開心呀~ 因為你好耐冇出嚟行,所以我哋放假都唔可以出街;而且冇太陽,啲衫好難乾,成日都要乾洗或者用乾衣機焗衫,今個月電費煤氣費一定好「金」。

你復出係好事,不過可唔可以唔好咁熱呀?行出街好辛苦,喺屋企又要開冷氣,電費一樣會好「金」。所以,唔該你適當咁露面,溫度大約28度就OK喇。

係咁先啦,你老人家保重喇~



2008 年 6 月 30 日  星期一   晴天


雜記 分類: 未分類

1.  港鐵有冇諗過consistency呢樣嘢?點解旺角東叫做Mong Kok East,而尖東叫East Tsim Sha Tsui?

2.  曾幾何時,厠所係是非嘅天堂。但今時今日已經再冇呢支歌仔唱。個厠所成日咁多人行嚟行去,想俾人知你督人背脊咩?

3.  喺睇完戲搭巴士返屋企嘅途中,我個腦只係諗住聽日大佬返嚟我整乜俾佢哋食 - 南乳炸雞翼、炸雞軟骨... 仲有乜好?白果腐竹糖水可以清熱氣潤吓喎...

4.  成日話攰,點解我個腦仲唔休閒一吓?



2008 年 6 月 29 日  星期日   雨天


超低能特攻隊 Superhero Movie 分類: 未分類

一向我都係垃圾片嘅愛好者 - 為求一笑之嘛,駛乜咁認真喎~,不過唔知點解,我就唔可以一次過睇完呢套戲。

其實劇本唔差 - 因為只係照抄「蜘蛛俠」,混合其他superhero電影,再加多些少白癡嘢,咁就成為一套笑片;但唔知係咪已經有Scary Movie系列,所以... 唔可以話厭,但... OK啦,呢套戲未能吸引我90分鐘嘅注意力,令我3度熄機 - 瞓覺。

可能我太攰~



2008 年 6 月 28 日  星期六   雨天


殺神特工 Wanter 分類: 未分類

自Sin City次後,好耐冇睇過一套咁重漫畫feel嘅電影。片中子彈橫飛、血花四淺、拳來腳往、死人無數 ... (太多四字詞喇~)攝影師令你有代入感,好似每一槍都錨準你、每一拳都打向你、啲血濺向你塊面... 真係好刺激~

James MacAvoy令我好有驚喜。佢一向做開比較文靜嘅電影(Antonement、The Chronicles of Narnia),呢次做動作片,亦演得頭頭是道 - 不過最令我眼前一亮嘅,係佢正在成形中嘅six pack!正呀~



顛婆 分類: 未分類

我相信因為香港生活太緊張,導致好多人精神有問題。今日我喺office就見到一個。

話說有一名精神有問題,俗稱「顛婆」嘅女人喺我整緊電腦時,走埋嚟問我operation嘅問題,我唔識就梗係direct佢去counter嘅同事嗰度啦。攪咗一陣佢竟然走埋嚟向我叫囂,話我「整古」佢。我整機都唔夠時間,仲要整古你?我得閒得滯咩?

唉~ 有病就唔該睇醫生啦~



2008 年 6 月 27 日  星期五   雨天


第一次 分類: 未分類

... 放工之後入迪士尼 - 原來咁都要成個鐘頭。

... 用我部大食相機影煙花 - 又幾靚喎 ...  

... 睇完煙花先施施然去隔離酒店食dinner - 百鬆啲蚊一個人嘅咖哩「部飛」,真係好好味呀~

原來有張annual pass嘅好處,真係你想幾時去就幾時去,唔駛考慮買飛要二百幾蚊;而且又可以加幾十蚊就可以換購精美禮品,俾邊個都好啦,完全唔駛要買滿幾多錢先得~

... 不過要另外搵一日入去小小世界...



2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


歡樂時光 分類: 未分類

並唔係乜嘢摸住酒杯底,同人吹水唔抹咀;在我,可能只係發吽哣,望住個海,一時半刻嘅心靈平靜就已經好OK。同好朋友見面,就更加不在話下。

好朋友嘅定義,唔在於認識幾耐。認識越耐,越可以令我睇清一個人,所以有啲人會升格,由普通朋友變成好好嘅朋友;相反,有一啲會由所謂好朋友,慢慢俾我調低到普通朋友嘅級別。

日久見人心。

同Claire見面有時... 奇怪,在於佢可以一眼睇穿我:Michelle,你好像有什麼不開心的事... (國語人講國語)。我有一刻嘅尷尬,點解一個成年無見嘅朋友見到我,可以一眼就睇得出,而喺我身邊嘅人就察覺唔到?或者,佢哋只係唔關心。

Claire,我唔係唔開心,只係我似乎已經搵唔到開心嘅事同理由。喺悉尼嗰幾日,我可以用「行屍走肉」嚟形象我自己。我睇風景、影相,但喺翻睇相片時,我似乎搵唔到一啲感受,啲相好似唔係我影嘅一樣 - 冇feel。

不過,好多謝你令我相信,原來仲有人care我。謝謝(國語發音)!



2008 年 6 月 24 日  星期二   颱風


疾風 分類: 未分類

突如其來嘅颱風,好適合聽呢隻歌...

疾風 - 陳百強
作曲 / 編曲:Chris Babida
填詞:林振強

* 問野風踏遍幾多長路
方可見到理想都
踏破多少波浪和荒土
至能含笑地停步
風卻沒理起始終
它只知發力去沖
從未多過問亦從沒關心
路長和浪濤洶湧
風呀 讓我一起去沖
不分春秋與夏與冬
無論多遠近
願懷著天真
披清風 默默去沖
如內心有夢便全力追蹤
不須計那天才可終
(如內心有夢便全力追蹤
好比天空疾勁野風)
Repeat *