有時同有啲人傾計真係好攰。係,我好appreciate我嘅朋友不時提點我,但「經常」提點就會變成囉唆、說教。就好似我哋父母咁,你知道佢哋係關心你,但...有時真係好煩。
友人話我嘅漫不經心可能係掩飾,話唔在意其他人點睇我,其實就係非常介意。「朋友」,到目前為止,只有家人嘅說話可以傷我同令我介懷。你?未夠功力!
* * * * *
最近花咗好多時間睇「電影」。除咗飛機上嘅電影,仲有殺神特工、超低能特攻隊、一夜賭城戀大咗。有啲都尚算OK,但亦有慘不忍睹嘅,「一夜賭城戀大咗」就係其中嘅表表者。
成套戲一個字 - 悶。唔係人人都可以永世做傻大姐、可人兒,Cameron Diaz唔同Meg Ryan、Sandra Bullock,所以佢繼續喺Vegas扮傻,令我好...難頂。而且Ashton Kutcher好怪,冇外貌冇演技。最惡劣係個故事:我唔知美國係咪咁ridiculous(中文解釋「可笑」唔可以表達我嘅意思),但如果係離婚官司,法官有乜可能俾時間你啲人慢慢攪,睇吓呢段所謂嘅「婚姻」仲有冇得玩?Britney Spears嗰單嘢都唔會咁判啦~ Absurd~!!!
唉~ 浪費咗我半粒鐘嘅時間同精神睇啲咁嘅戲,真係好攰~ |