| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 21 日 星期一 
| 食雪榚 |
今朝一早起身dl惡作劇之吻, 咁樣放工一返到屋企,
就可以即刻開黎睇, 唔駛再等, 哈哈. . . 我實在太心急了,
因為這套惡作劇吻實在太好看啦 . . .
今日帶左飯, 食完飯之後, 就同fanny 一起行去裕民坊,
fanny要去銀行打薄, 而我就要去sa sa買d嘢,
回公司之前, 我們還去McDonald’s 買左杯雪榚食,
因為食完雪榚, 覺得人也開心d, 可能覺得有一種忘記所有煩惱的感覺,
好似小朋友咁, 没有煩惱開心地食著雪榚. . . 這種感覺真好,
但是fanny話唔好唔開心就食雪榚, 唔係咁樣會肥死的,
哈哈. . . 我覺得一次半次無所謂啦
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-21 03:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 20 日 星期日 
| 日劇 "流星花園" |
今日係屋企繼續煲我的"豪傑春香", 終於睇晒啦. . . 我覺得呢碟好好看呀,
之後我就可始睇日劇"流星花園", 之前dl左, 但是一直無開黎睇,
覺得日本拍的"流星花園"無台灣拍得咁好睇, 唔知係唔係先入為主呢?
感覺日劇"流星花園", 戲裡面的演員, 一點都唔似漫畫的人物,
道時寺個頭唔是鳯棃頭, 而美作又唔是長髮負離子, 因為漫畫人物是咁,
所以覺得台劇"流星花園", 劇入面的人物真是似足漫畫入面的主角,
日劇"流星花園"入 面的f4, 我只是覺得花澤類比較靚仔, 而杉菜亦幾靚女,
所以我始終都是覺得台劇的 "流星花園" 好睇d
另外我亦dl左阿rain主演的
"這該死的愛" 和 韓劇"我愛金三順",
哈哈. . . 咁多劇集, 睇黎我都有排煲 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-20 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 19 日 星期六 
| 與六妹睇逛旅行社和買 cdrw |
今日放工陪小敏去觀塘廣場買 cdrw, 我們放工後, 去左apm的味千拉麵食lunch,
之後我地係apm行左一陣, 就去觀塘廣場, 順便睇吓新年去台灣的團費出左未,
只有永安出左新年團的資料, 旅行社的職員話己經有人報左新年團啦 . . .
佢話早d報名, 團費會平d
而其他旅行社則要遲多一兩個禮拜才有新年團的資料,
買完碟, 拿完資料, 我們就各自回家,
返到屋企, 未放地d嘢, 阿媽就叫我陪佢去鑽石山荷里活廣場,
今日的行程真的很緊密 . . .
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-20 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 18 日 星期五 
| 返大陸行程取消 |
今日中午終於落左樓下K-2 買左個件衫, 我想試下中碼的綠色, 但是佢中碼無綠色,
中碼只有紫色, 哈哈. . . . 覺得好似整定咁, 我同紫色實在太有綠啦 . . .
最後買左件紫色的衫 . . .
原本約左六姐妹佢地聽日返大陸, 但是三妹屋企有D事, 五妹生病,
所以我地明日返大陸的計劃也取消, 改為下個月17和18號返大陸,
覺得整人返會好玩D, 哇. . . 我下個月, 己經FULL BOOKING啦,
朋友如果想約我出街的話, 哈哈. . . 要提早預約啦. . .
我的行程己經排到下年1月的第一個禮拜了, 哈哈. . . 真是行程緊密呀 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-18 10:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 17 日 星期四 
| 絧纙灣之遊 |
今日放工原本約左阿六去行apm, 因為我係apm K-2 睇中左件衫, 想佢幫下眼,
因為個件衫有三種顏色, 有我最愛的紫色, 藍色和綠色,
都唔知買邊件好
, 我覺得三件都好似幾好, 但是因為我太多紫色的衫, 我唔想再買紫色啦 . . .
阿大話銅鑼灣champion, puma . . . 開倉, 想去睇, 因為佢想買件champion的衫,
於是我地今日就無去到apm, 而去左銅鑼灣的時代廣場,
我地七點半先上到去, 阿大搵到佢想買個件衫, 但是無佢想要的顏色,
而我呢. . . 睇到一對puma的波鞋好靚, 我試著左之後都ok, 原本諗住買,
但是左腳個邊嗰隻波鞋唔知去左邊, 個度個d人幫我搵過, 但都搵唔到有我要嗰個size,
最後八點鐘, 個度要關門, 佢又幫我搵唔到我想要的size, 我只好放棄了,
我覺得個隻鞋波真是好靚, 哈哈. . . 因為元暢都是用puma, 所以我都想買對puma的鞋,
哈哈. . . 睇黎我己經中左元暢的毒, 而且好深添 >"<
之後我地就去左kfc食嘢, 食完嘢, 我們就去行化妝品專門店,
阿大係dhc買左支香水, 而我就是卓越買左支潤唇膏, 阿六就買左支唇掃和裝香水的瓶,
之後我地幾個就去左sogo睇嘢, 最後行到sogo關門, 我們才離開銅鑼灣 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-18 09:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 13 日 星期日 
| 煲碟 |
今日開始睇阿玉借俾我的韓劇 "豪傑春香", 一開始是古裝版, 我睇到都不太感興趣,
但是過一會兒就轉返時裝, 哈哈
. . . 都唔知發生咩事, 見到係時裝才繼續收看下去,
d碟好清, 好似睇緊正版咁, 我覺得呢套劇有點似 "浪漫滿屋", 不過呢套劇好好睇,
睇到第五集和第六隻的時候, 己經不停流眼淚, 個故事太感人了,
睇完一隻繼續想收看下一隻, 睇到12點幾, 開始覺得隻眼有點累,
於是就去刷牙, 看到鏡中的自己, 那個超大的黑眼圈又現形, 好恐怖吖. . .
所以都唔好睇咁夜, 訓覺先得, 如果唔係個黑眼圈越黎越大就幣家火,
個男主角和女主角都是
帥哥和美女, 呢套劇超正, 我誠意推介,
如果喜歡看 "浪漫滿屋" 的人, 我相信佢地也一定喜歡看這一套劇,
諗住返大陸個時, 睇下有無呢套碟買, 因為用電腦睇實在睇得太辛苦了. . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-14 12:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 12 日 星期六 
| 同雞慶祝生日 |
今日同阿雞慶祝生日, 我地晚上去左易牙妙手食飯,
食完飯, 我們就去影貼紙相,
影完貼紙相, 我們就搵左一間茶餐廳飲嘢和聊天,
我地係茶餐廳逗留差不多兩個多小時就離開, 各自歸家了. . . .
係茶餐廳我們遇到一件趣事, 莫石吸煙, 佢點起火後,
個waiter就拿起個煙灰缸站係佢後面污低身唔出聲, 我同阿玉就發現呢個騎呢的人,
之後莫石也發覺這人的存在, 佢另轉身同個waiter講, 你放低個煙灰缸得嫁啦. . . .
之後我地話個個人有無攪錯, 因為莫石剛剛點起枝香煙, 應該没有煙灰跌落地下, 而個個人就係點在後, 就即刻企係佢後面, 覺得驚死我地整污衊佢間餐廳咁,
我覺得佢企起莫石後面擺嗰個post好攪笑
之後我們傾傾下講起黃錦珊同學結婚的嘢, 因為雞皮個日係做姐妹的,
雞皮話個新郎哥同伴郎好似出黎行, 而新郎哥的爸爸都是出黎行古惑,
仲是擺酒個日臨走之時發生血紅事件, 真的不吉利,
雞皮話黃同學將佢結婚個日所影下的相都俾左雞皮, 我見雞皮下次帶出黎俾我地睇,
到時就會有d清楚的相睇了,
我問雞皮知唔知道黃同學在哪裡拍婚妙相, 因為可以將唔靚影到咁靚,
佢話原來係新郎哥的爸爸識人, 搵熟人同佢影所以先影到咁靚,
所以雞皮話黃同學執到 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-14 07:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 11 日 星期五 
| 哈哈 . . . 我買左兩隻公仔返屋企陪我啦 . . . |
今朝早勁繁忙, 勁多嘢做, 做到我好蚊
,
首先大陸的船公司打電話黎問我點回覆客人的EMAIL, 第二就是被銀行煩住晒,
第三就是馬尼拉今日裝櫃, 又話無提供counterbalanced fork-lift truck俾佢, 佢拿唔到櫃,
第四, 就是我阿頭(fanny) 叫我幫佢同個客講, 要amend份LC俾我地,
一個早上就是被呢D嘢煩住晒, 做到勁蚊, 呢個又話急嗰個又話急,
我得一對手點可以同一時間完成俾你地呀. . . 最煩就是馬尼拉出貨的嘢, 它令我好不爽,
中午同PATRICK落去樓下APM的美食廣場食飯, 佢原本話要去裕民坊個邊食,
但是我行動不方便, 所以唔想走咁遠, 我想係樓下食, 唔想俾隻腳太累, 令個粒嘢增大,
食完飯, 我就去左TRENDYLAND到睇下有D咩公仔,
哈哈
. . . 因為我真係好想要隻公仔陪吓我, 俾我攬吓, 於是我就買左兩隻公仔,
其實我係想買一隻公仔陪下我, 原本我只是想買豬仔,
個隻豬仔做緊特價, 好平69元, 不過好細隻, 諗住豬年的人緊是買返隻豬仔陪吓,
但是另一隻公仔POOH, 好大隻好好攬好舒服, 我都有D想買,
於是佢話我買兩隻的話, 有好多嘢送俾我, 有新天地的攝影禮卷, 20元現金卷, 一套MICKEY MOUSE的茶具, 真是好多嘢送, 哈哈. . . 於是就買左兩隻公仔返屋企陪我啦 . . .
hi . . . 大家好, 我叫大寶
hi . . . 大家好, 我叫小寶 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-11 03:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 10 日 星期四 
| 好hurt人的說話 |
今日我行路好慢, 有d柺柺下, 當好痛
的時候, 我就會停係到, 休息一會兒,
被同事發現我腳痛, 中午同fanny出去食的時候,
佢問我隻腳係唔係好痛?係唔係個傷口仲未好?
我同佢講左個醫生割漏我腳班底個粒血管瘤的事, 我有d後悔話左俾佢聽,
佢聽到後, 好無同情心講左一d嘢, 我覺得個d嘢好hurt人, 都唔知係唔係人黎嫁?
竟然講出個d嘢, 佢唔鍾意我做多次手術(佢即時個樣係變左, 好唔like個隻),
話我再去做手術個時, 公司會好忙, (心諗有幾忙?四月公司都無貨走, 個段時間咪又係返公司坐)
佢叫我如果做的話, 最好係新年做, 因為年初一至年初六, 有6天假期,
個時人人都要放假, 又唔影響公司的日常運作, 又唔影響其他同事,
如果復活節去做手術的話, 得4天休息, 我頂頂頂頂
. . . 這是人講的說話來的嗎?
我同佢講我都時諗住請假扣大假, 佢即時無聲出,
一點同情人都無, 只是顧著自己,
我心諗如果唔係因為隻腳的問題, 我過左新年就走, 鬼留係呢間公司咁耐呀. . .
一個有病的人, 是意志最脆弱的時候, 佢竟然講咩呢d唔係人講的說話,
我覺得我公司的同事好無情, 係非常之無情,
個時我入左醫院, 都無話打過電話黎問候我, 更加唔駛旨意佢地會黎探我,
我好記得個時我訓係醫院, fanny打電話黎問我公司的嘢, 佢收左封email, 唔識用英文點回覆,
我就係醫院幫佢完成封英文email . . . 我係呢間公司做左咁耐, 咩都心淡啦 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-10 10:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 9 日 星期三 
| 腳痛 + 拿鞋墊 + 上winnie屋企 |
因為之前訂做的鞋墊唔啱, 所以今日放工約左彭生7點整鞋墊,
由於今日老闆唔係公司, 所以可以準時6點半收工, 然後即刻趕去銅鑼灣,
彭生睇過我隻右腳, 佢覺得我腳班底個粒嘢比之前大粒左, 同埋右腳有點腫,
佢話個粒嘢的面積範圍大左, 好似附近有多幾粒, 佢認為我應該去做多次手術,
佢同我講一d做手術的笑話, 係真人真事來的, 但是我一點也覺得唔好笑
,
佢替我不值, 認為我去私家醫院做手術, 應該是得到最好的服務,
宜家仲要做多次手術, 好唔值, 佢覺得我個主診醫生好唔掂,
佢話個醫生做錯嘢, 是可以掉銷牌照的,
我今日真是好down, 搭地鐵返黃大仙的時候,
我雙眼不斷眼有淚光, 我差點真的忍不住
哭了出來,
拿完鞋墊就去winnie屋企幫佢整d嘢, 因為佢最近買左一部新的手提電話,
怛是佢唔識點樣係部電腦過歌落去手提電話到, 於是我就上佢屋企教佢點用,
我地約好係黃大仙廣場食完飯, 才上佢屋企,
教完佢點用後, 我就幫佢係msn space到整埋個留言版, 整完佢就送我去搭車,
行去搭車的途中, 我右腳好痛
, 我行唔到, 我休息一會兒才繼續行, 而winnie就係我隔離扶住我,
winnie都認為我要去做多次手術, 因為佢話痛的話, 做多一次手術都没有辦法. . .
我好想買一個好大的公仔, 我好想攬住隻公仔, 抱頭痛哭, 我好想將唔開心的嘢講出黎,
咁樣我的情緒會好過d, 唔好屈住屈住, 我覺得我此時是需要一隻公仔,
我覺得我真是遇人不淑, 攪到宜家隻腳咁, 所以我覺得以後每做一件事都要三思而後行,
唔好衰一時的衝動, 如果我個時好小心去搵一個好醫生, 我就唔會攪成宜家咁,
所以朋友們你們要三思去做每一件事, 唔好即時作出決定, 要仔細考慮 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-10 12:17 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 8 日 星期二 
| 血管瘤大粒左 |
右腳的腳班底仲有一粒血管瘤, 宜家每日都痛, 我覺得仲衰過未做手術前,
以前未做手術前, 隻腳只是偶爾痛, 但是我現在每天都痛, 我真的覺得有點兒辛苦
,
呢幾天再想, 我到底好唔好去再做多一次手術呢?. . . 好煩,
攪到我無咩心情
, 我爸爸話我腳班底個粒血管瘤好似大左, 我望望下, 都覺得粒嘢大左,
爸爸話做完手術後個粒嘢好細粒, 宜家個粒嘢望落去, 好似比之前大左,
我真是覺得行路好辛苦. . . 我諗我都唔會買boot, 我唔想粒嘢越來越大粒,
我只希望我隻腳唔痛, 我就會好開心,
為左腳班底個粒嘢著想, 我唔會胡亂買鞋, 我諗我隻腳只識合買一d 跑步型的波鞋,
唉. . . 真是羡慕d人可以著高跟鞋, 薄底的波鞋, boot . . .
放工之後, 我就立即去睇中醫, 因為隻腳有點腫和痛,
希望睇中醫可以幫我去腫和減輕腳部的痛楚啦. . .
個中醫話可以飲中藥幫我減輕腳部的痛楚 . . .
睇完中醫, 就等埋細佬放工, 一齊食埋飯才返屋企 |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-08 11:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 7 日 星期一 
| 當馬你遇上 chris的故事 |
中午食完飯, 落樓下的apm行, 點知行行下chris打俾我, 問我宜家係邊?
我話宜家係apm行緊, 跟住佢話佢都係apm, 之後佢就話黎搵我
,
個時1點48分, 佢仲未食飯, 於是我就陪佢去左美食廣場食飯,
差唔多兩點, 我就返公司,
佢同我講"家慧和她的男朋友散左, 問我知唔知呢件事", 我話唔知, 佢無同我講,
講講下, 佢又問我阿大的嘢, 我覺得佢約我出黎, 純粹都是問阿大的嘢,
我己經不斷
轉第二些話題, 點知佢都係轉返回阿大身上,
話未識就無左, 真可惜, 我覺得佢真是好煩, 佢問我, 阿大宜家同佢男朋友點呀?
我話佢地好好, 我話阿大覺得呢個男朋友好適合佢, 阿大己經認定左呢個男仔了,
我話如果佢真係好想識女仔, 搵女朋友的話, 不如上網識, 佢又話唔得,
咁我叫佢去個d聯誼會都識, 一定會搵到的, 佢話個d係30年歲個d人先會搵呢d幫手
,
我猛咁叫佢上網識或者參加聯誼會, 之後佢就問我另一個fd的嘢,
呢個fd係我的中學同學(阿玉), 佢地原本唔識,
是因為阿玉屋企部電腦壞左, 所以佢上去阿玉屋企幫佢整電腦才認識的
佢問我最近阿玉點呀?我話佢最近屋企部電腦整返好,
跟住佢話我
九唔搭八, 佢話佢有時見到阿玉online都會hi阿玉
返到公司, 我同阿玉係msn講返呢件事, 佢話唔係掛, 佢有點擔心佢下一個目標就是自己,
因為佢讚過阿玉幾靚女, 幾省鏡, 嘻嘻. . . 阿玉, 你要小心d啦
. . .
阿玉同我講, chris之前係msn問佢一個好攪笑的問題, ”點解成日都唔見我online?”
阿玉話我好忙, 所以咪見唔到我online, 好彩之前同阿玉單聲先, 如果唔係俾佢知道我block佢,
真係未見個一個男仔好似佢咁煩 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-07 11:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 6 日 星期日 
| 上winnie屋企 |
早上同阿媽落樓下食早餐, 阿媽話我右腳有點腫
,
而右腳腳址尾個舊骨紅左, 有點痛
, 我諗可能係昨天試個對波鞋的關係, 整到我隻腳咁,
嗯. . . 昨天阿三叫我考慮唔好買住, 好彩我聽佢的建議, 最後無買到個對波鞋,
唔係到時買左黎唔著, 咁就真是浪費金錢啦. . .
winnie聽日返新工, 所以今日去佢屋企幫佢補補excel, powerpoint 和word,
我地約左係黃大仙廣場的McDonald’s等, 之後一起食埋lunch就上佢屋企,
教完excel的基本嘢後, 就幫佢整整佢個日記網, 因為佢想整d歌上日記網,
點知佢個日記網好有問題, 簡直是騙錢的, 咩嘢都無,
又唔可以整歌上去, 又唔可以自己upload d公仔上個日記網,
我叫佢用我嗰個日記網, 又唔錢, 又可以整d歌上網, 又可以upload d 公仔上去,
最後佢都是決定係msn開返個msn space, 於是教佢點整自己個msn space,
哈哈. . . 終於msn space開網成功
. . .
走個時, winnie爸爸叫我係佢屋企食埋飯先走, 她爸爸真的太客氣啦. . .
原本諗住教完winnie之後, 就出去鑽石山荷里活廣場買條褲,
但因為太累, 最後都無出去買就返屋企,
返到屋企, 坐左一陣, 大約五點半, 阿婆話落樓下食晚飯,
因為今日印尼d親戚黎左香港, 印尼d親戚慣左早食飯, 所以今日係我有史以來最早食飯的一晚,
估唔到我印尼都有親戚, 我今天才知道的, 我覺得好攪笑. . .
嘻嘻
. . . 咁都幾好, 唔同地方都有d親戚, 咁去旅行就會省回不少酒店費用, 真的太好啦 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-06 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 5 日 星期六 
| 睇波鞋 |
今日約左阿三, 阿五和阿六出旺角睇波鞋,
放工後, 我地幾個去左新世紀廣場的美食廣場食LUNCH,
食完嘢之後, 我地就陪阿五去借畢業袍, 因為佢學校明天舉行畢業典禮,
借完袍後, 我地去左波鞋街睇波鞋,
嗯. . . 有D失望
, 買唔到波鞋,
我其實是睇中左一對波鞋, 但是個SIZE唔啱, 最後都無買到,
我隻腳太大, 睇黎我都好難買到合心水的波鞋啦. . .
算啦. . . 唔緊要, 我慢慢睇, 我唔信搵唔到一對我喜歡的波鞋, 而又有我個SIZE,
行左太耐, 大家都很累, 於是我地就去食晚飯,
我地去左一間食台灣嘢的餐廳食飯, 食完飯, 行左一陣, 阿五唔舒服, 於是佢就返屋企先,
我, 阿三同阿六就繼續行旺中, 行完旺中, 我們都回家了 . . .
今日真係辛苦大家陪我去睇波鞋, 真係唔好意思啦. . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-06 01:00 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 11 月 2 日 星期三 
| 拿回鄉咭 |
今日有回鄉咭拿, 於是一早出去觀塘中旅社拿回鄉咭,
8:
30a
.m.到左觀塘, 而中旅社開9a
.m., 於是就去食返個早餐先,
食完早餐, 中旅社剛剛開門, 等左一陣, 就有得拿,
我拿到回鄉咭之後, 覺得張咭好假, 張相有d打格仔, o my god!!!!
我真是覺得張回鄉咭好假, 我見到張咭就好想笑
, 真是太假了. . .
返到公司, 我拿俾fanny睇, 我問佢覺唔覺得張回鄉咭好假, 佢話係咁嫁啦,
我話張相打格仔, 佢話張相有d花紋係到, 所以咪影得好似打格仔,
哈哈. . . 今個月返大陸就可以用新的回鄉咭啦, he he, 唔駛再用冬菇頭的回鄉證了 . . . |
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-11-02 02:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|