| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 8 月 2 日 星期二 
| 魂魄己經唔知道飄到哪兒去 |
今天很累 . . . 可能 . . . 昨天同winnie一起慶祝我的生日,影左d 相,
回到家,就忙於 upload返昨天影的相上網,
upload完個相網後,又要睇返d電視節目,
所以今天很累!!!
今天真好, 老闆不在公司,他要明天才回公司,
很累, 加上無嘢做, 覺得自己的魂魄己經唔知道飄到哪兒去?
今日係公司發呆
和上網,
今天放工,真是要早d回家休息
中午 - 1點20分己經食完飯和洗乾淨我的飯盒,
時間有早,
於是去左觀塘廣場逛,我想買一裝cd 的cd box,
將電腦入面的相全部銷落隻碟,我部電腦得返好少的儲存空間,
所以要delete一d file
將d 碟放落CD BOX好好保存,he he
. . .因為是一些珍貴的相片
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-08-02 03:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 8 月 1 日 星期一 
我的生日  |
今日收到個陳杏儀的sms,佢個sms的內容好攪笑。多謝你. . . 陳杏儀
今日没有下雨,真是太好啦!返工的時候,陽光普照,好喜歡今天的天氣。我喜歡陽光,雖然陽光會令氣温提高和曬傷,但是我覺得佢會帶俾我動感和活力的一日,所有事情都美好和充滿生氣。Yeah!!!好喜歡今天!!!
今日個老闆唔係公司,所以都好free,超正啊!!!
中午的時候,同d同事去飲茶。我唔想係生日個日帶飯係公司食,因為帶飯,每個人都在自己的座位食飯,不聊天,食完飯之後,自己坐係自己的位做自己的嘢,簡直悶死人。我唔想我的生日就在沉悶之中渡過,我喜歡熱鬧,所以今日没有帶飯,同d同事出去飲茶。
Winnie今日同我慶祝生日,放工後,我們約左係黃大仙地鐵站等。哈哈. . . 今日我們去大家樂食晚飯。
今晚的晚餐非常是豐富:
蜜糖雞脾加芝士腸鐵牌餐
忌廉湯
大蝦忙果沙津
紅荳沙
生日蛋糕
最令我意想不到的事,是winnie竟然買了一個生日蛋糕同我慶祝,因為只有我們兩個人,如果買一個生日蛋糕根本我們兩個人食唔晒,所以没有想過她會買生日蛋糕同我慶祝生日。我們只是切了兩件生日蛋糕食,其餘的生日蛋糕真是食唔晒,於是我就將其餘的生日蛋糕拿返屋企。今年真是好開心,收到兩個生日蛋糕,yeah . . .可以去兩次生日願望. . . winnie真是好多謝你個生日蛋糕. . .
我係大家樂拿個生日蛋糕出來食和影相的時候,我好驚俾d職員見到,因為好多快餐店都唔可以拿餐廳以外的食物在快餐店食,所以驚佢趕我地走,我們都盡量選一些寧靜偏僻冇人的座位。
當我們點起生日蠟燭,搵人幫我們影合照的時候,大家樂個主任走個黎同我們講,呢到唔俾影相,不過你地今日有人生日,所以破例一次,不過唔好影咁多張相,之後佢仲幫我地影相,都幾攪笑。好彩佢無話呢到唔俾食生日蛋糕,之後個主任話今日你地有人生日,所以請我們飲嘢,我們最後都婉拒她的好意。最後,佢同我講了一聲生日快樂,就離去。不過我覺得個餐廳主任都算好人。
我覺得今日的生日都幾攪笑和funny . . .
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-08-02 10:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
2005 年 7 月 30 日 星期六 
朋友和我慶祝生日  |
今日個天很暗,希望佢唔好落雨啦!!!因為今日趕著出門口,所以忘記帶雨傘。哈哈. . . 好大頭蝦. . .
今日簡直是一個開心的大日子,好多謝阿大、阿三,阿五和阿六。
阿大、阿三,阿五和阿六選了今天同我慶祝生日,雖然今日唔是我的正日生日,但是都好多謝你們同我慶祝生日。放左工之後,我們去到寶琳食完午餐,之後我們就去到阿六的家中睇台劇和食生日蛋糕。晚上到新都城的Fat angelo’s食飯。
第一件事– 令我最開心最開心就是收到一份我好鐘意的生日禮物
呢份禮物係我做手術之前己經想買,但我諗住做完手術後先至買,當是獎勵自己咁叻女,做完個手術。點知做完手術再去買,己經没有得買。我去過觀塘和鑽石山搵,都己經搵唔返呢個袋。我問過個sales遲d會唔會返貨,sales話間店無的話就無,遲d都唔會返貨,因為生產商唔會再生產呢款類型的袋,呢個牌子最近出左一些新款的袋,個sales叫我考慮買新款的袋。我叫個sales幫我check下其他分店仲會唔會有貨,點知都check唔到其他分店還有貨,好失望. . .
當你們俾份禮物俾我個時,我看到是我想買但己經買唔到的袋,宜家仲從現眼前,成為我的生日禮物,我的心開心到跳起,好多謝你們。開心程度高逹十級。
到時和你們去台灣旅行,呢個袋就可以中排用場. . . he he
第二件事– 好靚的生日蛋糕
我好意呢個生日蛋糕,好靚好靚。睇台劇的途中,我去了個洗手間。去完洗手間,出到黎,你們話要影相,我唔係好明點解無端端要影相,明明睇緊台劇,無端百事話要影相。最後我才看到個生日蛋糕,明白點解要影相。好多謝你們送我一個靚靚的生日蛋糕
第三件事– 食飯
我覺得最開心,就是吃完飯,成班朋友一起聊天,講下大家最近的近況和開心的事。記得有一次,我們傾到間飯店差不多關門的時間。我覺得吃完飯一起聊天,真是好開心。
第四件事– 睇台劇
『惡魔在身邊』超好看,超好睇啊!
|
想知道更多我的事,快D登入啦。刊登時間︰2005-08-01 02:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 |
|