Bo
我在等待天亮起來
chungpoyee
暱稱: ~落葉~
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
ME
L~O~V~E
2011-01-01
The Present
2010-11-30
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 417
今日人氣: 2
累積人氣: 2876
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 28 日  星期一   晴天


老婆 分類: 未分類

昨天晚上做了個夢..不能不告訴大家有多有趣

事情是這樣的..

一開始場景就是..課室...

正在考試.---中文.

miss chan 監考..

一開始就很順利地做卷..(有他喔..你哥.)

好了..轉了另一個場景就是我們在討論剛才的考試..

但.同學說的題目我怎麼沒看過呢..??

想不明白就問呀c..呀c就話見到我訓左..一開考冇幾耐就訓左..

我的媽呀..果種感覺真係好似真咁..

下死我..我就哭哭哭哭..

正當我傷心之際..

到左另一個地方就係..呀c呀媽..同呀c講唔好同我做fd...講左一大堆XY..又好down....

諗到冇人同我一起吃lunch....又哭..

跟住又到另一個地方係課室..

見到(巧克力)..就想哭同他說..:

你..我...想同你講...今日...

跟住冇講到..走左去.

又到另一個地方.

見到樺d&呀晴.

就捉住想同佢地傾訴..我今天的煩惱..

最近不知怎樣就自己醒了..

那時是7:23...唉..發夢呀

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

我真的很開心在夢中見到你..

雖然只有幾秒..

開心又傷心..感覺就像真的一樣....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

你們明白我說什麼嗎????

有種小學的感覺回來了..

還有就是我原來不能沒有朋友..

---------------------------------------END---------------------------------



2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


走走.. 分類: 未分類

人是貪新忘old的吧..

包括自己..

人是自私的.......

為什麼我的腦袋總是不開心的東西.....總是一大堆悲傷的思想..

愈來愈不明自己..唉...

看來要有一點心靈雞湯先得.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

今......

(閱讀全文)



2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


好累好累. 分類: 未分類

放假了//

心真的很累很累...

為什麼不停地罵我...

為什麼..我做錯了什麼..

不稀罕有這個家..

嗚嗚..好想出去..好想走..好想死..好想哭..哭比死更難..

我不知自己做錯什麼......不明白.....

我好討厭你們..

我不會哭..一定不會...就算你們做什麼.我都不會..不會...一定不會...

每天都想溫習..但..每天都失敗.

嗚嗚嗚...頭唔到氣呀......................................

(閱讀全文)



2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


Merry Christmas. 分類: 未分類

Merry Christmas.



2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


樺ddee 分類: 未分類

sorry..樺dee..今天很對不起沒送禮物給你..

其實我有bring..但..沒時間給你..sor..為了彌補我的錯..

我會送兩份俾你...sorry..sorry..

--------------------------------------------------------------------------

謝謝大家的禮物.=]

thx....