昨天晚上做了個夢..不能不告訴大家有多有趣
事情是這樣的..
一開始場景就是..課室...
正在考試.---中文.
miss chan 監考..
一開始就很順利地做卷..(有他喔..你哥.)
好了..轉了另一個場景就是我們在討論剛才的考試..
但.同學說的題目我怎麼沒看過呢..??
想不明白就問呀c..呀c就話見到我訓左..一開考冇幾耐就訓左..
我的媽呀..果種感覺真係好似真咁..
下死我..我就哭哭哭哭..
正當我傷心之際..
到左另一個地方就係..呀c呀媽..同呀c講唔好同我做fd...講左一大堆XY..又好down....
諗到冇人同我一起吃lunch....又哭..
跟住又到另一個地方係課室..
見到(巧克力)..就想哭同他說..:
你..我...想同你講...今日...
跟住冇講到..走左去.
又到另一個地方.
見到樺d&呀晴.
就捉住想同佢地傾訴..我今天的煩惱..
最近不知怎樣就自己醒了..
那時是7:23...唉..發夢呀
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我真的很開心在夢中見到你..
雖然只有幾秒..
開心又傷心..感覺就像真的一樣....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
你們明白我說什麼嗎????
有種小學的感覺回來了..
還有就是我原來不能沒有朋友..
---------------------------------------END---------------------------------
|