好耐無睇o既eva就快出Q所以衣家睇番,
好可惜PPS只係搵到序,破呀繞呀都無,
咁就睇住序先啦,一睇之下勾起左好多回憶,
記得以前睇eva時係讀緊中學,
當年eva文化係一種潮流,
呢套野創出好多好chok o既字眼,
例如:使徒來襲、AT力牆、人類補完計劃、
第二次衝擊、第三新東京市等等,
就算作文都不時引入呢D字眼(中二到爆 XD)
響學生手冊入面又有玩eva果種又橫倒又直倒、
忽大忽細o既粗宋體typography,仲有畫使徒,
當然教科書上唔少得Nerv同埋Sound Only標誌,
上堂時會擺出錠司令果個招牌動作,
殘酷天使同fly me to the moon係MD常播歌,
能夠造到咁深層次洗腦o既作品,
可謂前無古人暫時後無來者。
(可能中學時期先會比動畫影響得咁深遠)
講番套序,其實D劇情都知晒,只係溫溫書,
真嗣將零波麗推倒果幕居然有露點!
稍嫌劇場版太急,好似第4使徒襲完第5使徒就來,
對於未睇過eva(有咩?)o既人黎講會唔知想點,
整套序明日香亦無出過場。
|