條HDMI線都插住PS3廢事插來插去,
所以呢幾日都無開過部core i5電腦,
響P shop花多$98買過條HDMI線,
部core i5電腦得以重見天日,
証明mon同PS3都無問題,唔知好嬲定好笑。
另外再睇番P shop黑袋行版訓狗只係$330,
相比起當日買機果間足足平$100咁多,
PS3平兩蚊,HDMI同隻Game蝕左兩百蚊!
講番訓狗,衣家都係開始玩左小小,
之所以開第一回係唔排除會有第2回第3回。
衣家PS3玩game都好似電腦咁,
未玩前要install,仲要install半粒鐘...
PS3版X同O掣提示係對調左(後來已fix番)
所以開始玩好多時明明o禁左都係判失敗。
開頭要強制玩一堆追逐戲同劇情,
行遠小小又fail彈番check point重玩。
然後番到北角o既屋企先到開放式世界,
可以自由咁玩,殺人搶車乜都得。
一開始就渣架車落中環定香港仔區,
開箱居然拎左枝手槍,咁就一開始就有槍用,
然後搵屋企附近個長髮亞姐試槍,見佢擺定甫士,
射佢隻左手噴晒血,痛一痛又無事再擺番甫士 XD
然後射佢右手、再射佢左腳,痛完都繼續擺甫士,
好野呀下!不過再射埋隻右腳都係要訓低 XDD
響條街出事,D路人仲會拎部手機出黎拍片,
整game果個真係了解香港人o既心態 XD
最好笑係D路人同雜碎大多數都講粗口!
而且D對白好有心思,並唔係就咁叫人去死,
例如:「我對鞋有乜特別?專踢屎忽鬼架」
呢D真係香港人先識笑,外國人又聽唔明。
仲有上車又有中文電台,係咁播廿四味D歌。
網上有人話響中環唔知點將幾架巴士塞住條路,
跟住大塞車D司機又係勁講粗口鬧,未試過 XD
應該仲有好多過隱野可以發掘~
|