點解D人好地地有Winzip唔用,
硬係要用Winrar去壓宿檔案呢?
唔通Winrar比Winzip真係壓多好多?
呢層我無深入考究過,不過壓多幾多丫?
唔會100MB壓到變10MB呀fa?
想當年56K時代,網絡空間亦唔大,
慳得1kb得1kb用壓得更勁o既軟件無可口非,
時至今日仲根根計較果一兩kb?
衣家用得壓宿都係要一次過包起一堆file,
又或者上傳空間唔支援某D檔案格式等。
而唔係用黎慳位,基本上係夠位就夠位,
係唔夠位點壓都係唔夠位。
早響Windows XP就預載左zip程式,
唔洗專登另行走去Download Winzip,
唔好同我講話部腦無裝Winzip先去用rar。
番到公司用MAC機,見到D rar檔就激氣,
偏偏好多download電台節目重溫都係rar檔,
等左十幾分鐘download完先知開唔到...
點解就唔可以用隻普及D o既壓宿檔呢?
用新電腦,都要專登走去安裝埋個Winrar,
麻鬼煩,就算部舊電腦有Winrar,
次次開親兩秒彈句野叫人注冊,勁克人憎。
呢種多此一舉o既格式應該要及早淘汰啦! |