坦白講,個人覺得拖鞋呢種款都幾肉酸,可能只係我o既問題。
我除左係屋企著之外,絕對唔會著出街(落樓下買野都唔會)
show晒d腳趾出黎好反感,靚女都扣分,麻甩就更嘔心,
d腳趾靚都話姐,但大部份人d腳趾都係核突,腳趾公又肥,
其他腳趾又短,有d隻腳又厚又腫一塊肉咁連腳眼都睇唔到。
有d有灰甲爛甲菌晒黑邊o既好心就唔好著出黎自暴其短啦,
有d查埋腳甲油,但d腳甲又細,睇落好似生左粒野咁...
最自然就係唔查腳甲腳型腳趾又靚o既,呢d人唔多。
重申我唔係有鋪望腳癮,不過坐地鐵無野睇唔通望住對面個樣咩?
點都唔多唔少實瞄到(全程望住塊廣告牌或合埋眼咪唔會望到囉)
好多年前香港人都無乜出街踢拖、涼鞋等習慣,
通常著波鞋、高爭鞋、皮鞋。(再後期d波鞋比convers取替)
當年只有菲傭先會著拖鞋,感覺上好似無錢買鞋至求其踢拖出街。
亦到過印尼旅行,90%人係踢拖甚至赤腳(係大街行喎)
一直以黎香港潮流都係抄歐美、日本等,
時至今日居然抄菲律賓、印尼,近年來好多港人都踢拖出街,
有種downgrade o既感覺,都唔知點解咁多人著連明星都著,
唯一解釋係方便囉、涼爽囉。話靚?恕在下不敢苟同。
最難頂係果d高爭鞋款前面開左個隆露一兩隻腳指咁,
乞衣先著穿隆鞋姐,毫無美感可言。
|