雖然搵到一份理想o既工作,但係食唔住份工。 又換新凳、換新電腦,不過都無歸屬感,feel到坐唔長。 首先,錯在一番工就咳足一個月,錯失建立形象o既社交黃金週, 一個正常香港人o既心態,同你三唔識七,真係個個都聖人咩? 咁咳法當然會對你有戒懼之心驚被傳染。 印象分大打折扣,衰運囉,病呢d野邊個想假? 同個同事傾左4個鐘電話,先知原來仲有第二個原因, 話說前公司都有個同事又叫elaine(9月29日誌都有講), 我係facebook出post笑舊同事畫d野kai(我不嬲都係咁) 點知細ken唔知從咩途徑刮我facebook想起我底, (有幾個方法,係G-zone個group或emi、tsuki共同朋友) 咁arm比佢見到呢個post,forward比呢個elaine睇。 跟住幾個月黎呢個elaine(上司)都對我黑口黑面, 憎一個人o既時候,佢做d乜野都睇唔順眼架啦。 又話我唔聽命令嫌三嫌四,其他同事求名節保身疏遠我, 一齊排濟我,個雪球就越碌越大,跟住連份工都無埋。 真係好小氣囉!因為d咁無聊o既原因向我復3個月仇, 所謂最毒婦人心就係呢d,你第一個月炒我我都無咁興丫。 有機會解釋咩?無架!呢d野收收埋埋都係我離開左先知。 如果我無frd底,或許永遠都唔會知件事o既真相。 正所謂facebook害人不淺,經過今次o既教訓我信晒啦。 一個細ken,暗戀elaine想要係佢面前做d野討佢歡心, 呢個社會就係咁黑暗,唔一定係你做錯d乜, 有人會踩住你個頭為左上位,有人會為左d雞毛小事致你於死地。 最後,亞亮(老細)都同我講「你係做得野o既, 不過係有人唔想你留低,呢個唔係你o既錯, 就當拍拖咁,分手無原因架,你o既離開都係公司o既損失」 條氣順番d,勿論老細係真心定場面語, 都炒人咯,想炒咪炒囉,仲洗乜同佢客氣? 今次堅傷心,如果前公司果d低薪高工時o既爛工, 炒左都唔會有乜感覺。 衣家份工論工資、工作時間、地段都相當理想, 仲要對住d一向有興趣o既Game,先黎炒。 elaine、細ken,你開心啦!令人失業好有滿足感啦! 鬼唔望你地有朝一日都係比人陷害保唔住個飯碗!
差唔多已遺忘o既冬天感覺,冰冷令手指疆硬。 幸好今日放假,能夠全日留係屋企冬眠+打mhp3。
最近迷上mhp3 o既長槍,尤其是佢o既反擊。 mhp3最大吸引力唔係過到任務, 係征服到洪水猛獸,唔受到傷害同時攻擊怪物, 長槍更能比到我征服魔物o既成就感。 將風牙龍o既鐵山靠檔住同時繼續攻擊, 火龍擺尾時擋住繼續攻擊,爽呀! 換著我用太刀要等佢出完招先再衝前斬兩刀, (當然我諗技術高o既神人係可以一邊迴避一邊斬) 呼~飲杯熱飲先~ (=v=)
全公司差唔多上上下下都玩mhp3~ 衣家d隨行貓o既裝備比主人仲勁,你睇我果兩隻愛將, 一隻雷狼龍裝,一隻毒J裝,主人仲係著緊狗裝炸陰公(淚目 不過d貓裝確係靚到爆 >v< 繼同朋友copy道具之外,有無限擦端材o既秘技,mhp3又少左樣缺錢o既煩惱。 只要身上有換端材o既料,換完之後o禁start睇番自己身上o既item無少到, 重覆換幾次雌火料,已經有幾組端材,一組賣一萬四千幾, 5針就擦到幾萬,最衰d勁怪o既料都仲係幾舊幾舊,如果有幾十舊仲更加快, 力符防符都買晒,以後出任可以盡情用道具了~ XD
進度:終於草齊一套紫裝啦~ 可以出去同人夾機唔洗咁易累街坊~ XD 全套防都有60,攻擊力up小、回復速度小仲有個唔知咩野捕獲技能, 無負面技能,算唔錯啦。 溫泉都升到紫色水,可加到125血,唔知遲d有無得開火事? XD -衣家去到礦點直接o禁圓圈掣就採到,唔洗再o禁實L再簡鋤頭,讚! -採完就無得再o禁,慳番試下仲有無得採點知出句「咩都無」o既時間。 -初頭d武器全部攻擊力50,想統一番攻擊力數字? -太刀出完迴旋斬後會發光,不過o禁status睇攻擊力無加到... -劍斧好似幾好用,又可以好似god eater咁衝前插住隻怪... -輕弩o禁X變彈後有d唔慣,重弩有得o禁三角圓形射幾十飛唔洗上彈。 -完任果陣就算太刀亂舞都會強制終止做白痴勝利動作(重弩連射mode不受影響 -笛吹晒d音色之後要o禁R掣技能先生效,不過除左R果下其他都無硬直。 -d野豬會係地下插出黎(大驚!唔通同角龍配左種? -衣家d龍有指令投...小心
arm arm聽完摩星嶺4號,但係衣度要講o既唔係d咩野UFO個案, 而係雲海講左一番言論我覺得幾有參考價值。 話說雲海推介緊一本書,咁亞祖就問係咪d文筆寫得好靚? 雲海就話唔係喎,文筆好一般, 你見到果d一段用廿個成語雕琢出黎果d、注釋仲長過原文果d, 根本就唔係寫文,係堆砌文學。 要溝通當然用最簡單o既語言去令人明白丫嘛~ 嗯,又講得幾有道理,我個blog正正就係用簡潔o既文字寫出黎。 (謎之聲:明明就係個肚無乜墨水寫唔出華麗絕妙o既文章 XD) 咩無墨水呀?曾幾何時我都有鑽研寫作技巧,更引用經典去砌靚文章, 不過衣家懶得咁做了,寫blog本來就係唔想用腦隨心所慾啦~