啱啱早個幾兩個鐘頭前俾個電話嘈醒咗,開頭都諗住唔聽,但都要望一望睇吓係邊個先可再做決定,萬一係
屋企人咁點算呀!一睇之下原來係阿May,咁唔聽唔得嘞,因為以阿May性格如果唔係有緊要事佢都唔會咁夜打電
話去嘈醒人,所以最後我聽咗,原來佢收工返到屋企唔見個大女所以佢就打嚟睇吓我尋晚有無上過去同佢大女傾
過,佢擔心個大女因為唔開心而走咗出去,但我尋晚無上過去,因為我諗住今晚先上,開頭我唔知咩事,仲以為
佢係想知尋晚傾成點!誰不知原來係因為佢收工返到屋企唔見緊個大嘅,打佢手提又唔通,真係俾佢激死•••
就係咁聽完個電話之後我就無再瞓嘞,喺收線之前阿May佢都叫我瞓,但我又點會瞓得著吖!收線之後我試吓打佢
個女(家姐)手提真係打唔通難怪阿May佢咁擔心,因為我地根本唔知家姐佢係有心熄電話還是係家姐佢出咗咩事。
其實喺呢兩日裡面我睇到好多嘢,仲係睇到好耐以前嘅嘢,喺呢一刻我終於都感受到以前媽咪佢對住我咁嘅女係
有幾辛苦啦!雖然我個女兩歲都未到仲係好細,但時間真係眨吓眼就過格啦,依家我已經開始驚緊第時阿B大個
咗會唔會好似我以前咁呢!但點都好我都唔會好似基仔咁講話放生就放生,真係咁易就好呀!講真•••有邊個
做父母會放生自己啲小朋友架,而唔盡力去幫佢吖?都唔明佢諗乜架•••
