heiching125
暱稱: Cat
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
♥♥包包y0`10v3 bread&... (breadyo1127)
車厘
阿包
"無能" (faby)
顧美=] (koomeishan)
May三魚媽
may may (maymay14)
傻may (mei50692387)
阿恩
恩(B契媽)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 1691
2009.12.28                               
分類: 星期一

    今日我好開心呀!因為二哥佢今日終於都入嚟屯門同我地食飯啦,其實我喺

上星期已經一早約咗二哥叫佢帶埋阿嫂同B女一齊入嚟食飯,因為我發覺佢地成

家都好似好耐無入過嚟屯門同媽咪食飯啦,而且又好耐無見過二哥個女B女,真

有D掛住B女呀!不過今日終於都可以俾我見到二哥個B女變成點嘞。起初同媽咪

講話二哥今日會入嚟食飯,但媽咪好平淡咁話《到時先算》啦,係咪真係入嚟

都未知!咁我唯有哦一聲應咗咪算囉!可能因為二哥成日都甩底啦,攪到媽咪同

基仔都唔太信二哥真係會入嚟屯門食飯,但唔知點解今次我相信二哥一定會入嚟

可能因為佢話想打邊爐,仲話會買隻醉雞入嚟打叫我唔駛買咁多嘢,慨然二哥都

講到咁肯定我無理唔信架,除非佢無咁肯定,如果無咁肯定我就會唔信,不過我

今日真係好開心,因為好耐都未試過一家人一齊食飯啦,呢晚連小B都入埋嚟,

以前小B仲好細嘅時候媽咪好錫佢架,所以媽咪今日都好開心,見到粒孫之餘仲

見到小B,想唔開心都唔得啦,二哥仲夾嘢食俾媽咪,總之我大家都有夾嘢食俾

大家,佢又夾俾佢佢又夾俾佢,食飽飯二哥同我都坐到十點幾先走,無話一食

完就走人,二哥個B女大個咗好多,仲識行得好快,不過有樣唔好!就係好惡,

仲會扯人頭髮,不過一見B女個樣越嚟越似二哥就知有返咁上下啦。唔知係咪因

阿B大個咗呢?記得上一之B女入到嚟阿B佢有小小爭寵架,但今次無仲成日同B

女玩,又肯俾玩具佢玩呀,可能佢知道自己大過B女啦,所以就咁做,不過點都

好,真係好開心、好溫馨^^唔知幾時會再有返呢D感覺呢?不過我相信應該唔會

等得好耐啫。


                 






發表時間:2009-12-30 03:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009.12.27                               
分類: 星期日

    今日我帶咗媽咪同阿B去咗黃埔花園,因為睇貓狗鬥一番今日係最後一日,

我知道媽咪同阿B都會幾鍾意睇,所以我咪特登帶佢地去睇囉,起初諗住同佢地

睇十二點半嗰場,但因為要同媽咪、阿B佢地食嘢,所以就趕唔切睇呢場就轉咗

睇兩點半,食飽之後我地就去咗行街睇嘢,但無買任何嘢淨係買咗盒『勁』細

嘅蘋果仔,因為媽咪同阿B都唔夠力咬爽嘅蘋果,所以咪要食粉嘅蘋果囉!行到

咁上下我叫媽咪繼續同阿B睇住嘢先,而我就去搵個靚位置睇show,但媽咪話唔

駛,就係咁我地就繼續行街睇嘢,行到咁上下我望一望錶見差唔多夠鐘咪叫媽

咪一齊行咗上去先,上到船景街先知落雨,不過好彩落雨都有得睇啫,如果唔

係我相信媽咪都會有小小失望,阿B仲細就話唔知羊事,跟住我就行快兩步去商

場搵個好位,場show因為落雨要轉位置而且要再set過機,所以攪到遲咗開show

咁阿B又無乜耐性,所以企企吓佢都發哂『抆』係咁喺到扭計,攪到我都差D發

脾氣想唔睇就走,但好彩我仲忍我到,如果唔係就大件事啦! 等咗半個鐘唔夠

《貓狗鬥一番》終於都開始啦,阿B一邊睇一邊拍哂手掌咁嗌『好嘢!好嘢!』

真係俾佢笑死我,今次同佢地出嚟睇,係因為我見平日好小同媽咪、阿B佢地兩

個去D咩地方,又知佢地又會鐘意睇,所以咪扮吓做乖乖女同好媽咪囉!^^今次

出街都無咩唔開心,只係阿B因扭眼瞓而扭吓計咁啫。場『貓狗鬥一番』真係幾

好睇,今次都係第一次見到D貓好似狗咁表演仲要係一齊喎,原本想拍短片俾基

仔同阿恩睇,但可惜我隻手要俾阿B坐,所以就... ...不過唔緊要啦,今日都

幾開心嘅,我覺得 ^=^



                     


發表時間:2009-12-28 09:22 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]