今日我好開心呀!因為二哥佢今日終於都入嚟屯門同我地食飯啦,其實我喺
上星期已經一早約咗二哥叫佢帶埋阿嫂同B女一齊入嚟食飯,因為我發覺佢地成
家都好似好耐無入過嚟屯門同媽咪食飯啦,而且又好耐無見過二哥個女B女,真
有D掛住B女呀!不過今日終於都可以俾我見到二哥個B女變成點嘞。起初同媽咪
講話二哥今日會入嚟食飯,但媽咪好平淡咁話《到時先算》啦,係咪真係入嚟
都未知!咁我唯有哦一聲應咗咪算囉!可能因為二哥成日都甩底啦,攪到媽咪同
基仔都唔太信二哥真係會入嚟屯門食飯,但唔知點解今次我相信二哥一定會入嚟
可能因為佢話想打邊爐,仲話會買隻醉雞入嚟打叫我唔駛買咁多嘢,慨然二哥都
講到咁肯定我無理唔信架,除非佢無咁肯定,如果無咁肯定我就會唔信,不過我
今日真係好開心,因為好耐都未試過一家人一齊食飯啦,呢晚連小B都入埋嚟,
以前小B仲好細嘅時候媽咪好錫佢架,所以媽咪今日都好開心,見到粒孫之餘仲
見到小B,想唔開心都唔得啦,二哥仲夾嘢食俾媽咪,總之我大家都有夾嘢食俾
大家,佢又夾俾佢佢又夾俾佢,食飽飯二哥同我都坐到十點幾先走,無話一食
完就走人,二哥個B女大個咗好多,仲識行得好快,不過有樣唔好!就係好惡,
仲會扯人頭髮,不過一見B女個樣越嚟越似二哥就知有返咁上下啦。唔知係咪因
阿B大個咗呢?記得上一之B女入到嚟阿B佢有小小爭寵架,但今次無仲成日同B
女玩,又肯俾玩具佢玩呀,可能佢知道自己大過B女啦,所以就咁做,不過點都
好,真係好開心、好溫馨^^唔知幾時會再有返呢D感覺呢?不過我相信應該唔會
等得好耐啫。
