今朝早我同媽咪仲有阿B一齊過天水圍睇屋,因為今日髹埋油就攪掂嘞,咁咪諗住過去
睇吓間屋,順便俾埋啲尾數叔叔囉,上到去望見間屋我好開心,因為都尚算OK,事關我要求
唔算高,但求整整齊齊咁我就可以嘞,睇完屋之後,我地就落商場食嘢,過得天水圍緊係打個
電話俾NIKO睇吓佢同莊媽落唔落嚟一齊食嘢,咁啱我打俾NIKO時,佢原來已經開始預備整食,
佢望見係我打俾佢就諗•••『我唔係咁啱叫佢落去食嘢呱?』點知原來真係咁啱,唔怪得知
佢一聽電話就聽到佢笑啦,佢唔講我仲以為佢做乜笑得咁開心?我開頭聽到佢咁講仲以為佢唔
落,點不知我今次估錯咗•••佢竟然會話倒返啲湯出嚟先跟住就會落嚟,其實識佢咁耐都極小
會見到佢整緊食都寧願唔整住反而落街食,唔知係咪佢真係好掛住阿B?所以先會肯咁做呢,如
果係真嘅•••《我會好開心》因為我知道有個朋友咁鍚我個女【阿B】我又點會唔開心先得架
,開頭我同媽咪以為莊媽都一齊落,點知當阿恩 =“NIKO”到咗之後先知原來莊媽唔落,咁唯
有我地幾個食啦!食飽之後我等緊俾錢時阿恩突然開聲同阿B講話去買糖糖,我即刻『Say No!』
因為阿B仲咳緊,所以叫佢唔好買糖糖;俾完錢之後大慨估到阿恩會帶阿B去邊到買嘢食,就直接
行去搵佢地,阿恩真係無買糖,不過就買咗有朱古力面嘅百力滋俾佢,唉~真係俾佢激死,呢頭話
佢咳轉頭就買朱古力俾佢,但我無講啲咩俾阿恩聽,事關我覺得佢都係因為鍚所以先帶阿B食,
阿B又發生多一件令我又驚又喜嘅事,話說我地行返莊媽屋企途中經過商場中心啲擺擋,其中
一擋係賣《話梅》之類嘅食,人地已經將啲嘢食用戶透明膠蓋面,但阿B佢竟然伸手入去攞人啲嘢
食,我一見到就緊係將佢隻手攞返出嚟啦,仲拍咗佢隻手仔一、兩下,佢無喊不特止仲發我脾氣甩
開我隻手,話多佢兩句就連啋都唔啋我,但我相信阿B佢係知道自己錯乜,因為我拍完佢隻手之後,
佢連哇都無哇過一聲,我同阿B講啲嘢食係姨姨嘅,唔可以隨便自己用手去攞,佢聽完之後就開始
無咁硬頸,我話走啦,拖住媽咪啦,佢聽到之後就即刻拖住我隻手嘞,咁都總算佢明小小我講乜俾
佢知都仲有返啲“安慰”•起碼佢知道錯之後就無再甩開我隻手,仲肯拖實我。
§〝 記得有人同我講過 〞§
•••世事難,完美;
只能靠,“自己”•••
