heiching125
暱稱: Cat
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
♥♥包包y0`10v3 bread&... (breadyo1127)
車厘
阿包
"無能" (faby)
顧美=] (koomeishan)
May三魚媽
may may (maymay14)
傻may (mei50692387)
阿恩
恩(B契媽)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 1679
2009.11.04                               
分類: 星期三

      今朝早我同媽咪仲有B一齊過天水圍睇屋,因為今日髹埋油就攪掂嘞,咁咪諗住過去

   睇吓間屋,順便俾埋啲尾數叔叔囉,上到去望見間屋我好開心,因為都尚算OK,事關我要求

   唔算高,但求整整齊齊咁我就可以嘞,睇完屋之後,我地就落商場食嘢,過得天水圍緊係打個

    電話俾NIKO睇吓佢同莊媽落唔落嚟一齊食嘢,咁啱我打俾NIKO時,佢原來已經開始預備整食,

   佢望見係我打俾佢就諗•••『我唔係咁啱叫佢落去食嘢呱?』點知原來真係咁啱,唔怪得知

   佢一聽電話就聽到佢笑啦,佢唔講我仲以為佢做乜笑得咁開心?我開頭聽到佢咁講仲以為佢唔

   落,點不知我今次估錯咗•••佢竟然會話倒返啲湯出嚟先跟住就會落嚟,其實識佢咁耐都極小

   會見到佢整緊食都寧願唔整住反而落街食,唔知係咪佢真係好掛住B?所以先會肯咁做呢,如

   果係真嘅•••《我會好開心》因為我知道有個朋友咁鍚我個女【B】我又點會唔開心先得架

   ,開頭我同媽咪以為莊媽都一齊落,點知當阿恩 =NIKO”到咗之後先知原來莊媽唔落,咁唯

   有我地幾個食啦!食飽之後我等緊俾錢時阿恩突然開聲同B講話去買糖糖,我即刻『Say No!』

   因為B仲咳緊,所以叫佢唔好買糖糖;俾完錢之後大慨估到阿恩會帶阿B去邊到買嘢食,就直接

   行去搵佢地,阿恩真係無買糖,不過就買咗有朱古力面嘅百力滋俾佢,唉~真係俾佢激死,呢頭話

      佢咳轉頭就買朱古力俾佢,但我無講啲咩俾阿恩聽,事關我覺得佢都係因為鍚所以先帶B食,

    
  B又發生多一件令我又驚又喜嘅事,話說我地行返莊媽屋企途中經過商場中心啲擺擋,其中

   一擋係賣《話梅》之類嘅食,人地已經將啲嘢食用戶透明膠蓋面,但
阿B佢竟然伸手入去攞人啲嘢

   食,我一見到就緊係將佢隻手攞返出嚟啦,仲拍咗佢隻手仔一、兩下,佢無喊不特止仲發我脾氣甩

   開我隻手,話多佢兩句就連啋都唔啋我,但我相信阿B佢係知道自己錯乜,因為我拍完佢隻手之後,

   佢連哇都無哇過一聲,我同B講啲嘢食係姨姨嘅,唔可以隨便自己用手去攞,佢聽完之後就開始

   無咁硬頸,我話走啦,拖住媽咪啦,佢聽到之後就即刻拖住我隻手嘞,咁都總算佢明小小我講乜俾

   佢知都仲有返啲“安慰”•起碼佢知道錯之後就無再甩開我隻手,仲肯拖實我。

               
               §〝 記得有人同我講過 〞§


                       •••世事難,完美;
                      只能靠,“自己”•••


                          
                           
                   

   

  

發表時間:2009-11-05 07:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009.11.02                               
分類: 星期一

     尋日我地終於都買埋燈啦,一盞廳嘅、一盞就阿媽B間房間房,而再另一盞就緊係我同基仔

間房啦,不過尋日我真係好攰,事關之前嗰晚我瞓得一、兩個鐘左右,唔係我唔想瞓呀!而係我想瞓

又瞓唔著•••原本應該瞓到架,係我自己有問題諗啫再加上又聽咗啲唔係咁啱聽嘅說話呢,如果唔

係咁咪乜事都無可以瞓得舒服啲囉!真係難聽啲講句『攞嚟賤』尋日仲行咗差唔多成日咁濟,大慨12

點幾出門口直到夜晚9點幾10點先返到屋企,不過好彩中途可以喺車到瞓咗個幾兩個鐘,去完荃灣買燈

仲以為基仔見到B咁眼瞓就行多陣會返屋企啦!原來唔係!仲要上埋車開埋車之後先知原來跟住會係
 
去埋九龍灣間《IKEA宜家傢俬》到睇傢俬喎,心諗;如果係打算再去第二到睇嘢點解唔一早同我講聲先吖,

成日都係咁,佢有咩諗、有咩打算,又或者下一步有咩行動都唔會同人講聲,當係通知聲吓都好吖,攪

到我抱住佢B瞓晏覺手都軟埋。個人已經唔夠瞓啦,尋日仲要唔知點解咁熱,我又大汗佢又大汗兩個

鬥濕不過出奇地我無發過脾氣呀,行去攞車時,佢就話喺車到等,唉~我都唔知佢想點•••去到九龍灣

又係咁,佢又係自己有自己安排,大既幾點攞車又無講係都要到咁上下就話:『唔睇啦!唔睇啦!停車

場夠哂鐘啦。』到時又好發神經呀佢!不過尋日睇完《IKEN宜家傢俬》啲嘢真係有好多都好正囉,仲好

啱我,但可惜太貴啦!所以最後都無買到任何嘢


                               



發表時間:2009-11-03 09:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]