heiching125
暱稱: Cat
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
♥♥包包y0`10v3 bread&... (breadyo1127)
車厘
阿包
"無能" (faby)
顧美=] (koomeishan)
May三魚媽
may may (maymay14)
傻may (mei50692387)
阿恩
恩(B契媽)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 1693
2009.10.19                               
分類: 星期一

     唔知點解今日有D胡思亂想,平時基仔夜晚收咗工就會返,不過今晚佢

  有約,係阿偉約咗佢,其實早兩日已經打過一次嚟,話係
Amy生日所以叫埋

  佢出去,雖然個來電係阿偉打嚟,但同基仔講電話嘅唔係阿偉而係
Amy,我無

  心偷聽,只係因為基仔佢自己將部電話較得太大聲,所以我先聽得咁清楚,

  嗰晚係《星期六》第二日唔駛盟工佢無出,但反而今晚平日聽日仲要開工先出,

  真係諗唔明點解,更何況
Amy嘅生日都已經過咗啦,難道今晚又生日?基仔

  要係好晏先同我講,佢一打嚟就話;「老婆,我今晚去飲嘢呀!」我聽完之

  後緊會問同邊個?佢話同阿偉,我再問「仲有呢?」佢先再講仲有
Amy如果我

  唔再問嘅,佢唔駛講啦!就算佢講完有女仔,我都唔會唔俾佢去,佢知架,點解

  唔直接同我講喎,買完嘢返到屋企打俾基仔同佢講聲已經安全到步,但《心血來

  潮》突然問咗佢一句「你無諗住帶我去架?」佢聽完之後聲都變埋,好似唔多高

  興咁反問返我「咁你有無諗住去吖?」聽見佢把聲咁我咪笑住咁話「問吓啫!」

  唔駛咁喎,跟住佢就話要做嘢唔講住,就咁就收咗線嘞,問心吖;咁耐以嚟佢有

  邊次話要同朋友去飲嘢我會唔俾吖,但相反如果我要去街就要等佢‘審批’一但

  佢收工,就算我啱啱先開始行街都好,佢都唔會理,照樣要嚟接我一齊返屋企,

  我想行耐
D都唔得!有好多時我只係喺朋友屋企傾吓心事,就連櫈都未坐暖,佢

  就打嚟叫我行嘞,當時我好無耐,就連我朋友都好無耐地對我笑咗一笑•其實我

  有陣時會諗,點解啱啱同佢一齊嘅時候,佢去邊都一定要我陪佢去,就算我話唔

  想去,佢都一定要我去,再過咗一段時間後我同佢講我好清楚點解我唔想去嘅原

  因之後,自此佢要同朋友去邊都好都會問我去唔去,我話唔去佢都唔會勉強我,

  但唔知由幾時開始,佢已經唔再係用問嘅“形式”而轉咗用“知會”我一聲嘅形

  式嚟同我講,其實咁又唔可以完全怪哂佢,我自己都要負返
D責任,如果當初唔係

  我自己成日話唔想去,咁佢都唔會咁啦!都係我自己一手做成••••••

      唔知點解我個心成日形住基仔有D估怪咁,依家連電話都無人聽,唉吧啦!我同

   佢之間已經越嚟越小話題嘞!依家已經兩點半啦••••••


          『唔知佢今晚幾點返呢?唔知今晚佢又會唔會返呢?』



                       
 

 

發表時間:2009-10-20 01:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009.10.18                               
分類: 星期日

     今日我好唔開心,因為我大慨養咗7~8年嘅狗秀秀佢死咗,我成晚都好唔開心

  亦無乜點出聲,秀秀佢都幾大年紀啦,我養佢之前已經有人養緊,不過我最唔開心

  嘅係因為我喺未生B之前都仲會成日同秀秀玩,但生咗阿B之後就小咗好多同佢

  玩,我發覺我都要負返小小責任,因為我無再好似以前咁陪佢,喺到我好想同秀秀

  講聲【對唔住】希望佢唔會嬲我啦!

                
                  好唔開心的一天』


                 

發表時間:2009-10-18 01:25 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]