| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2009.10.19 |
分類: 星期一 |
唔知點解今日有D胡思亂想,平時基仔夜晚收咗工就會返,不過今晚佢
有約,係阿偉約咗佢,其實早兩日已經打過一次嚟,話係Amy生日所以叫埋
佢出去,雖然個來電係阿偉打嚟,但同基仔講電話嘅唔係阿偉而係Amy,我無
心偷聽,只係因為基仔佢自己將部電話較得太大聲,所以我先聽得咁清楚,
嗰晚係《星期六》第二日唔駛盟工佢無出,但反而今晚平日聽日仲要開工先出,
真係諗唔明點解,更何況Amy嘅生日都已經過咗啦,難道今晚又生日?基仔仲
要係好晏先同我講,佢一打嚟就話;「老婆,我今晚去飲嘢呀!」我聽完之
後緊會問同邊個?佢話同阿偉,我再問「仲有呢?」佢先再講仲有Amy如果我
唔再問嘅,佢唔駛講啦!就算佢講完有女仔,我都唔會唔俾佢去,佢知架,點解
唔直接同我講喎,買完嘢返到屋企打俾基仔同佢講聲已經安全到步,但《心血來
潮》突然問咗佢一句「你無諗住帶我去架?」佢聽完之後聲都變埋,好似唔多高
興咁反問返我「咁你有無諗住去吖?」聽見佢把聲咁我咪笑住咁話「問吓啫!」
唔駛咁喎,跟住佢就話要做嘢唔講住,就咁就收咗線嘞,問心吖;咁耐以嚟佢有
邊次話要同朋友去飲嘢我會唔俾吖,但相反如果我要去街就要等佢‘審批’一但
佢收工,就算我啱啱先開始行街都好,佢都唔會理,照樣要嚟接我一齊返屋企,
我想行耐D都唔得!有好多時我只係喺朋友屋企傾吓心事,就連櫈都未坐暖,佢
就打嚟叫我行嘞,當時我好無耐,就連我朋友都好無耐地對我笑咗一笑•其實我
有陣時會諗,點解啱啱同佢一齊嘅時候,佢去邊都一定要我陪佢去,就算我話唔
想去,佢都一定要我去,再過咗一段時間後我同佢講我好清楚點解我唔想去嘅原
因之後,自此佢要同朋友去邊都好都會問我去唔去,我話唔去佢都唔會勉強我,
但唔知由幾時開始,佢已經唔再係用問嘅“形式”而轉咗用“知會”我一聲嘅形
式嚟同我講,其實咁又唔可以完全怪哂佢,我自己都要負返D責任,如果當初唔係
我自己成日話唔想去,咁佢都唔會咁啦!都係我自己一手做成••••••
唔知點解我個心成日形住基仔有D估怪咁,依家連電話都無人聽,唉吧啦!我同
佢之間已經越嚟越小話題嘞!依家已經兩點半啦••••••
『唔知佢今晚幾點返呢?唔知今晚佢又會唔會返呢?』

|
|
|

|
2009.10.18 |
分類: 星期日 |
今日我好唔開心,因為我大慨養咗7~8年嘅狗秀秀佢死咗,我成晚都好唔開心
亦無乜點出聲,秀秀佢都幾大年紀啦,我養佢之前已經有人養緊,不過我最唔開心
嘅係因為我喺未生阿B之前都仲會成日同秀秀玩,但生咗阿B之後就小咗好多同佢
玩,我發覺我都要負返小小責任,因為我無再好似以前咁陪佢,喺到我好想同秀秀
講聲【對唔住】希望佢唔會嬲我啦!
『好唔開心的一天』
 |
|
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | » |