今日同咗阿媽仲有阿B一齊過天水圍,我地食飽嘢先行返上樓,點知
行行吓我發現阿B對腳行得好似好唔自然,我咪睇吓係唔係有沙入咗鞋啦
,唔係;再以為佢入面絛貼身褲整到佢唔舒服,幫佢抆返好條褲腳之後佢
都依然行得好唔舒服咁,後來諗諗吓•••我估應該係佢對鞋仔開始頂指
嘞,所以先令到佢行得咁唔舒服,於是我就決定拖埋笪地等阿B瞓埋個晏
覺先去市中心買鞋,睇到阿B個樣已經知佢攰需要瞓晏覺,開頭我問阿B:
『媽咪抱妳瞓好唔好?』佢仲話『好!』原先都好地地伏喺我膊頭到想瞓
想瞓咁,但後尾當我一行埋床想同佢一齊攤喺床到瞓時佢就即刻唔肯,仲
好似好驚咁攬到我實唔肯瞓落床,咁我咪諗住抱住佢瞓囉!但過多一陣佢
又要搵返婆婆氹,可能阿B仲未慣新環境啦,所以先會有咁嘅反應,咁又
係 . . .佢仲咁細,無理由一下子咁快就適應到新地方嘅。既然阿B喺到
都瞓唔著,我就索性快快手拖完地就即刻過埋市中心同阿B買埋對鞋仔,
順便睇埋啲電視機平唔平有無得做分期。去到市中心間〈Dr•Kong〉見到
有對款都幾好,而且係鮮黃色打破以前一向嘅粉紅色,但可惜無阿B個碼
咁咪唯有睇過另一款囉,之後就選咗對類似杏色嘅款,開頭諗住就咁等媽
咪揹住阿B瞓,而我就輕輕力咁幫阿B試鞋,點知到最後阿B都係醒咗,反
正佢都醒咗咯咪直頭放埋阿B落地試真啲對鞋仲好,點知一放佢落地佢第
句就話『車車』因為〈Dr•Kong〉隔離就係啲入錢會陏嘅車,所以佢就係
咁望住因為佢好想坐,之後我同阿B講:『等媽咪買埋對鞋仔俾妳先同妳
過去坐車車,好唔好?』佢好似真係聽得明我講咩咁答我好,之後佢仲好
乖咁坐定定喺到等,當同佢著好對鞋之後就叫佢行埋去鏡鏡到睇吓靚唔靚
,阿B行到埋鏡前企咗一陣,跟住就左照一照,右照一照真係似模似樣架,
照完之後佢自己仲微微笑咗一笑,我估佢呢個微笑應該係因為鍾意呢對鞋
所以先由心慢慢咁笑出嚟,今次都係第一次見到阿B呢個笑容,唔知道幾時
會可以再見到阿B呢個笑容?真係好靚、好靚。
