heiching125
暱稱: Cat
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
♥♥包包y0`10v3 bread&... (breadyo1127)
車厘
阿包
"無能" (faby)
顧美=] (koomeishan)
May三魚媽
may may (maymay14)
傻may (mei50692387)
阿恩
恩(B契媽)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 1674
2009.12.23                               
分類: 星期三

    今日同咗阿媽仲有B一齊過天水圍,我地食飽嘢先行返上樓,點知

行行吓我發現阿B對腳行得好似好唔自然,我咪睇吓係唔係有沙入咗鞋啦

,唔係;再以為佢入面絛貼身褲整到佢唔舒服,幫佢抆返好條褲腳之後佢

都依然行得好唔舒服咁,後來諗諗吓•••我估應該係佢對鞋仔開始頂指

嘞,所以先令到佢行得咁唔舒服,於是我就決定拖埋笪地等阿B瞓埋個晏

覺先去市中心買鞋,睇到阿B個樣已經知佢攰需要瞓晏覺,開頭我問阿B

『媽咪抱妳瞓好唔好?』佢仲話『好!』原先都好地地伏喺我膊頭到想瞓

想瞓咁,但後尾當我一行埋床想同佢一齊攤喺床到瞓時佢就即刻唔肯,仲

好似好驚咁攬到我實唔肯瞓落床,咁我咪諗住抱住佢瞓囉!但過多一陣佢

又要搵返婆婆氹,可能阿B仲未慣新環境啦,所以先會有咁嘅反應,咁又

係 . . .佢仲咁細,無理由一下子咁快就適應到新地方嘅。既然阿B喺到

都瞓唔著,我就索性快快手拖完地就即刻過埋市中心同阿B買埋對鞋仔,

順便睇埋啲電視機平唔平有無得做分期。去到市中心間〈Dr•Kong〉見到

有對款都幾好,而且係鮮黃色打破以前一向嘅粉紅色,但可惜無阿B個碼

咁咪唯有睇過另一款囉,之後就選咗對類似杏色嘅款,開頭諗住就咁等媽

咪揹住阿B瞓,而我就輕輕力咁幫阿B試鞋,點知到最後阿B都係醒咗,反

正佢都醒咗咯咪直頭放埋阿B落地試真啲對鞋仲好,點知一放佢落地佢第

句就話『車車』因為〈Dr•Kong〉隔離就係啲入錢會陏嘅車,所以佢就係

咁望住因為佢好想坐,之後我同阿B講:『等媽咪買埋對鞋仔俾妳先同妳

過去坐車車,好唔好?』佢好似真係聽得明我講咩咁答我好,之後佢仲好

乖咁坐定定喺到等,當同佢著好對鞋之後就叫佢行埋去鏡鏡到睇吓靚唔靚

,阿B行到埋鏡前企咗一陣,跟住就左照一照,右照一照真係似模似樣架,

照完之後佢自己仲微微笑咗一笑,我估佢呢個微笑應該係因為鍾意呢對鞋

所以先由心慢慢咁笑出嚟,今次都係第一次見到阿B呢個笑容,唔知道幾時

會可以再見到阿B呢個笑容?真係好靚、好靚。



                       




發表時間:2009-12-24 01:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009.12.15                               
分類: 星期二

    12月13日係我嘅30歲BIRTHDAY,等到今日我終於都可以打返嗰日嘅BLOG啦,起初我真係

好想有個既難又特別嘅生日,因為對我嚟講30歲生日係一個都幾重要嘅生日,有好多人話18

歲嘅生日一定要好好咁慶祝一番,但相反而我就覺得30歲就應該慶祝一番先至真,曾幾何時

我同自己講過30歲後有好多嘢係唔會做,例如好似30歲後唔結婚,亦唔會生BB,呢啲要喺30

歲前做到,如果做唔到就唔做,不過好可惜我嘅30歲生日過得好平淡,並無咩慶祝或者去邊

到玩,只係同往年一樣同屋企人食餐晚飯咁囉,係多咗樣飯後甜品,就係雪糕旦糕,好靚架

係老公送俾我,咁多年生日今年係第二次送旦糕俾我,不過都開心嘅。

                          
                          

發表時間:2009-12-17 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]