仲有三日就係阿B嘅兩歲生日啦!其實我喺好早之前已經諗緊點同阿B慶祝
好,又諗定同佢去邊到玩佢會開心D,但我諗咗咁耐...諗來諗去都係覺得同佢
去海洋公園佢會好開心,因為有好多魚魚俾佢睇,又有雀仔俾佢睇,咁佢又點
會唔開心先得架,上一年佢一歲生日我同佢去咗Disney覺得選錯咗,事關佢無
嘢啱玩,而且佢仲咁細根本就無咩係俾到佢玩,但今年佢兩歲啦佢亦識去睇好
多嘢,例如佢會知道邊D係魚魚邊D係雀雀咁樣我會覺得佢會好開心同埋會係咁
嘩~嘩~咁嗌,如果依家我唔襯佢仲細細個同佢一齊過生日嘅話,相信遲吓佢大
個女之後就好難會陪到佢一齊過啦!因為我以前都係咁嘛,更何況依家嘅年輕
人又點會生日唔同班朋友去慶祝先得架,所以我仲唔襯依家陪得就陪呀,不過
我另外又擔心一件事,就係唔知到25號嗰日會唔會有人陪我同阿B一齊去呢,我
知道如果要基仔專登去請假唔返工而去陪個女去慶祝的話,佢一定唔會,因為咁
佢會收入小咗,再加上下個月就係新年啦,如果呢個月仲唔努力啲下個月都唔知
點算!所以就係呢個原因相信基仔係唔會喺嗰日休息,不過唔緊要啦,最緊要佢
唔駛煩咁多嘢咁就唔會成日無嚟心機又唔會黑埋臉咪OK囉,起碼佢對住個女都會
笑吓嘛,唔通要個女成日見到個唔笑嘅老豆好咩? 唉~仲係十五十六唔知點好,
如果得我自己一個又怕攪佢唔掂,如果去又唔知帶唔帶車仔好,好懊惱呀...點
算好呀!!!