heiching125
暱稱: Cat
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
♥♥包包y0`10v3 bread&... (breadyo1127)
車厘
阿包
"無能" (faby)
顧美=] (koomeishan)
May三魚媽
may may (maymay14)
傻may (mei50692387)
阿恩
恩(B契媽)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 15
今日人氣: 3
累積人氣: 1680
2010.01.22                               
分類: 星期五

    仲有三日就係B嘅兩歲生日啦!其實我喺好早之前已經諗緊點同B慶祝

好,又諗定同佢去邊到玩佢會開心D,但我諗咗咁耐...諗來諗去都係覺得同佢

海洋公園佢會好開心,因為有好多魚魚俾佢睇,又有雀仔俾佢睇,咁佢又點

會唔開心先得架,上一年佢一歲生日我同佢去咗Disney覺得選錯咗,事關佢無

嘢啱玩,而且佢仲咁細根本就無咩係俾到佢玩,但今年佢兩歲啦佢亦識去睇好

多嘢,例如佢會知道邊D係魚魚邊D係雀雀咁樣我會覺得佢會好開心同埋會係咁

嘩~嘩~咁嗌,如果依家我唔襯佢仲細細個同佢一齊過生日嘅話,相信遲吓佢大

個女之後就好難會陪到佢一齊過啦!因為我以前都係咁嘛,更何況依家嘅年輕

人又點會生日唔同班朋友去慶祝先得架,所以我仲唔襯依家陪得就陪呀,不過

我另外又擔心一件事,就係唔知到25號嗰日會唔會有人陪我同B一齊去呢,我

知道如果要基仔專登去請假唔返工而去陪個女去慶祝的話,佢一定唔會,因為咁

佢會收入小咗,再加上下個月就係新年啦,如果呢個月仲唔努力啲下個月都唔知

點算!所以就係呢個原因相信基仔係唔會喺嗰日休息,不過唔緊要啦,最緊要佢

唔駛煩咁多嘢咁就唔會成日無嚟心機又唔會黑埋臉咪OK囉,起碼佢對住個女都會

笑吓嘛,唔通要個女成日見到個唔笑嘅老豆好咩?  唉~仲係十五十六唔知點好,

如果得我自己一個又怕攪佢唔掂,如果去又唔知帶唔帶車仔好,好懊惱呀...點

算好呀!!!

 

 

 

發表時間:2010-01-22 06:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2009.12.31                               
分類: 星期四

    今日係2009年12月31日,聽日就係新一年嘅開始,好多人都會襯今晚

元旦出去慶祝同倒數,但今晚就只有我同阿B兩個慶祝,因為基仔要開夜,

而阿媽就去咗游冬泳『乾水』嗰隻,仲同我講定會通頂,起初我仲諗住等

阿媽返咗屋企之後我就極速返虎地陪基仔,等佢開心吓都好,不過依家就

無得咁做啦,無理由為咗自己而令到阿媽唔開心格,更何況阿媽幫我湊住

阿B已經邊到都無得去嘞,好辛苦架我知道,阿B又唔係輕磅喎!揹住佢都

幾係架,唔好話阿媽老辛苦吖,就連我後生阿媽一半咁揹住阿B行街都氣

喘啦,冬天抱住阿B行街仲可以就咁著短袖衫唔駛著褸都得呀,我都試過

兩、三次啦,依家都仲未諗到同阿B去邊好,今日又凍又落雨得我都唔知

點湊佢出去好,唉~今晚先再諗啦!話哂今年都係我同阿B第一年二人世界

嘅元旦嘛。
                                                                                                                                                                                   
                               


               




 

 

 



發表時間:2010-01-06 11:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]