heiching125
暱稱: Cat
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
♥♥包包y0`10v3 bread&... (breadyo1127)
車厘
阿包
"無能" (faby)
顧美=] (koomeishan)
May三魚媽
may may (maymay14)
傻may (mei50692387)
阿恩
恩(B契媽)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 15
今日人氣: 2
累積人氣: 1686
2010.02.10                               
分類: 星期三

    今日我好忙呀!一早起身同媽咪,阿B 食完早餐就要帶阿B 去睇幼兒園,之前都有問過

基仔俾唔俾阿B 讀N 1,但佢話唔駛住咁我咪無搵囉,點知佢早排問我點解唔同阿B搵學校,

聽到之後我咪同佢講係佢之前話唔駛我先無搵到,依家先走嚟話我好唔搵學校!後來我問佢

係唔係想俾阿B 讀N1,如果係我咪搵囉,就係咁所以之前幾日就睇咗好幾間就覺得一間稍為

好啲,而且個校長又話可以帶阿B 上去學校睇吓先,咁我見今日都有時間咪帶咗佢上去睇吓

先囉,上到去一出電梯咁啱有家長接小朋友所以有位MISS企咗喺到,阿B 一見到有人就好大

聲咁“HI”咗聲,個MISS見到就笑住咁同阿B “Say hi”真係俾阿B 笑死,後來位校長行到

出嚟再次咁帶我同媽咪仲有阿B 再次參觀間幼稚園,阿B 行到第一間課室時就已經想行入去

睇吓有咩玩啦,我同佢講話唔得架,有哥哥姐姐上緊堂唔可以走入去,之後佢就企喺門口望

入去,一邊行位校長就一邊講解間學校啲嘢,行到走廊盡頭係洗手間,阿B 一聽到就話要洗

手,真係攪攪震無幫襯呀!最後介紹到天台個遊樂場,上到去阿B 就怕怕醜醜咁想行埋去同

啲哥哥姐姐一齊玩,但又唔係咁敢!之後阿B 見到埋邊有好多小朋友喺到踩緊三輪車就急急

腳咁走埋去,有個小朋友好乖咁起咗身讓俾阿B 玩,但呢一架唔係三輪車,而係教小朋友點

運用腳力嘅私家車,阿B 坐上去發現駕車唔陏就即刻望住我意思係想我幫佢整陏駕車,因為

佢唔知班小朋友其實係用腳行駕車先會陏,跟住我咪叫阿B 行再幫佢推前駕車幾步佢就開始

知道原來係要用腳先會陏,但佢同以前啱啱坐學行車一樣都係入後波先,玩唔夠五分鐘佢就

起身唔玩,可能佢覺得唔好玩啦,跟住再走去隔離玩搖搖馬,無幾耐我地就行返落去,再問

清楚啲細節就走嘞,我問阿B 返學好唔好,佢話好•••不過講真吖問佢咩佢都話好嘅,之

後我地就返咗屋企瞓晏覺準備今晚同老豆佢地食飯,到咗夜晚差唔多六點半左右我打俾二哥

睇吓大慨幾點喺銀座邊到等,之後我仲叫佢不如過嚟接埋我先一齊去啦,之後我地一齊去到

,等咗好一陣老豆先到,大哥就最遲!餐晚飯好彩家姐無去咋,如果唔係我邊有得咁易捱,

每次有家姐嘅飯局我都一定好難捱!唔知點解呢?

 

 

發表時間:2010-02-28 02:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2010.01.30                               
分類: 星期六

    隔咗咁多日先可以打埋阿B 生日去到市中心嗰下半場,去到市中心阿B 竟然笑住

心咁同我講『車車呀?』佢意思係話去坐車車,真係無諗過佢會喺未見到啲車車時就

已經嗌定先,我同阿B 講要食埋飯飯先去坐車車架『佢話好』我、媽咪同埋阿B 好簡

單咁去咗美心快餐食飽就得嘞,之後就帶阿B 去坐車車起初諗住坐完一樓架火燭車就

上埋二樓坐叮噹,但點知上到二樓先發覺幾架車都無咗,咁唯有同阿B 行到咁上下走

時經過先再同佢坐另外嗰啲啦!一路行都無諗住同佢去《冒險樂園》點知阿B 離遠一

見到門心啲燈閃閃吓就“嘩!”一路行就一路嗌,當阿B 好開心行到去門口時佢回頭

望一望我同婆婆睇吓我地係咪同佢入去玩,但我同婆婆就專登離個門口一段距離睇吓

佢有咩反應,點知阿B 真係走埋嚟拖住我想拖我入去,於是我扮唔知拖佢行另一邊睇

吓佢有咩反應會唔會扭計係都要扭入去,點知阿B 佢不但無扭而且仲一路拖住我隻手

咁行,我一路都留意住佢個反應同表情,當我拖住佢行另一邊時佢個樣係好失望咁回

頭望住間《冒險樂園》行咗幾步見佢都無扭就望住阿B 同佢講『阿B 咁無扭計要入去

玩呀?好啦,就賞你入去玩一陣啦。』阿B 一知我同佢入去玩就開心到不得了,入到

去佢花多眼亂極咪又係玩得一樣嘢『擲彩虹』第一次去阿B 就中咗兩個二獎,今次佢

都唔差中咗一個二獎一個細獎,玩完之後行多一陣就同佢返屋企等爸爸收工返嚟一齊

切蛋糕,返到去諗住叫佢攬住啲戰利品影返張相啦,點知佢突然開大,攪到唔可以著

住條裙仔影相,不過唔緊要啦著睡衣都一樣咁得啫,我地每人都同阿B 影咗一張,當

我攞個生日蛋糕出嚟時,阿B 不知幾開心^^雖然佢依家未知點解?但等佢大個俾返啲

相佢睇就會知道細個時生日係點啦,今年雖然平淡啲不過我相信下一年會好啲嘅。

                 見到阿B 咁乖唔攪計要去《冒險樂園》嗰一刻,

                     我個心真係有種開心得嚟又唔知點形容嘅感覺....

                 






發表時間:2010-01-30 02:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]