inin1995
暱稱: 小In々
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
2015-12-26
2015-10-07
2015-10-06
2015-10-05
2015-10-04

日誌分類
全部 (206)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 242
今日人氣: 0
累積人氣: 1291

站內搜尋
RSS Feed

2014 年 5 月 16 日  星期五   晴天


2014-05-16 分類: 未分類

 其實明天還想說早一點起床.
現在又是我基本上床時間 3時多了!
切...

我好像想到很多東西打的說(?
1)我不知道是朋友性格的問題還是我的問題
總覺得要他們回我一句去/不去是很難的
由第一天問他們去還是不去 結果要我逐個點名問才會回答
究竟一個GRP去問人和逐一問有什麼分別呢.
你是想說我會不記得你然後你不用回答我嗎..?
真的有點不理解
所以我決定以後約人(FF:女朋友)都是打電話去約好了 切

2)那個. 我想說 要你幫忙 我才會去找你的吧.
其實如果你一開始說 我幫不到你 對不起 我也很樂意地說一句沒關係感謝
反正我是在請求別人嘛 人家不幫我我也沒法子
然後你又要說 哪裡哪裡 要怎麼辦 好像很煩
之後說一句 不要阻礙我溫習 (謎之音: 你很煩)
真的是想我斬開你一片片嗎.

如果那樣事是我自己的事我也沒差
但現在是朋友生日 我想說是不是每個去幫他慶祝的都應該負責當天的東西?
大家的心態: 喔生日-> 有人叫我出席-> 拖到他單獨問我去不去 -> 什麼也不做 一定會有人完成當天需要的東西 -> 出席/想睡 不去了 -> 生日YAY
朋友?切.

其實我是沒什麼的 只是在行動上和心裡暗罵幾十句.
之後都會變回表理子.
但問題他又要補救 而我從來也不會對男生發動裡理子模式.
所以到最後可能會拖到很久和會變正常
但我也沒差 我不會CARE他在想什麼 也不會覺得他的存在十分重要.

嘛.當我和JELLY說
他和我說 嘛 黃愛芳是個特別的存在.
我想了一想 這個也是原因嘛XD
她生日的時候 他什麼也會做好
而我只要說一句不去 他就立刻反面.
這個嘛 地位的差異'^'...

最後一句 
朋友?切.

3)好了發洩完了
我今天又用了4-5小時去完成兩課的東西...
其實我覺得我溫習的速度是很慢很慢很慢很慢..
不過明白他在說什麼應該是最重要的吧
只是有教過的我會明白
沒有教過的我可能會明白 但大部份也不知那條equation在哪來的-口-
phy2實在太恐怖 我想知那個74分我是怎樣拿回來的?

4)差一點忘了這個!!
奈々ちゃん的10th album到手了!
不過比預期花多了錢..
算了吧..那個日_流_ 360還要是我沒興趣的特典
要是自己早一點去訂就不用花多50元了..
真的很想聽virgin code 
整首歌很多節奏的連動(帶動?) 很有氣勢的說
guilty也很有奈奈的另一種風格!_!
第一次聽真的會有意想不到的驚喜
很期待下一次live的說!

只要能在你身邊.
只要這樣就心滿意足.
水樹奈々- 深愛.




2014 年 5 月 5 日  星期一   晴天


2014-05-05 分類: 未分類

 怎覺得這幾天一直有東西阻礙著我!!!!!
我只是想溫習啊/口\

我覺得自己很懶散
每天也是4時睡 ?時起床
之後起床 吃飯後一小時不會動
真的不知是為什麼..
是沒睡好?還是我智障...

我真的覺得自己很笨...
有時一些很簡單的事也做不好.
說就說SEM 1 GPA有3.5
雖然我知道這是不足的
但也不是說很不滿意
但其他人拿到3.5 是人生已完一樣-口-
3.5真的是想像中這麼差嗎..(其實也是的 寫表是出3.2還是3.3...)
理子你一定要努力啊!_!
PHY 2 STAT ALG要拿到A
PHY 1 一定一定要A+!
英文嘛...有B+就好了..我知道現在是沒什麼可能的...

理子在想
如果一個一個地被人遺忘會怎樣呢..
我發現親DEL我的FB了呢...
他是忘了我嗎...
我其實是沒差的 反正也不是經常想起他
只是不想以前一起玩過的人忘了我的存在..
所以嘛...如果心忘了我的話我會撞牆自殺...
我希望心不是這樣的人啦:)
(我應該是她遇過的一個比較怪的人了
沒差吧理子自尊心是高了一點點 是個經常思考怪事的人XDD

理子理子你要加油!
過了這個SEM 還有日文 樂理在等你的說!
一定一定要繼續努力 不然兩年就白費了:(




2014 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2014-04-29 分類: 未分類

 嘛. 繼續打吧.
我是沒寫過一張過千字的生日卡
現在還要繼續寫是怎樣...

   開心既野其實都好多.. 你記唔記得果時你月呢個名點得番黎:)? 係你有次睇出愛出貓,話個女主角好慘,因為男主角一腳踏兩船. 但你果陣時打左 我覺得個月仔好慘... 你真係愈黎愈有幽默感:):) 河呢個名點得番黎呢...我估你應該記得掛XD 所以唔講LULULU(廢事講D陰影出黎嘛(逃
   仲有次我拎左你部電話同占占傾計(我都唔知點解要用你部電話HAHA), 之後變左你覆佢, 但放左學之後你地兩個都可以繼續嘈.... 搞到熙熙豬打黎叫我叫你唔好再CHUR住佢唔放.. 我都唔知點解你地可以咁都嘈到交 明明兩個唔識嫁嘛-口- 算啦算啦 有時D野唔可以太過執著嘛 加上占占都唔似以前咁 真係改左好多好多(其實我這樣好像是將占占變成了麗莎 WTF) 希望你而家唔好再嬲佢啦...:) 成日嬲對自己都唔好嫁:)
   仲記得有次!! 有一排你同我傾得好密 差唔多一兩分鐘就會覆對方一次, 但果陣時我要去北海道旅行..你搞到我係到諗 點算好 去到冇得同你傾計... 搞到我去到之後都係係到搵WIFI 希望可以見到你係ON緊(其實唔係嫁 你ON緊之後代表你同第2個人傾緊計 我會嬲嫁:)))) 搞到成個北海道行程我都冇咩點認真參與過(小量記憶就有既) 但開心既係 每次我搵你 你都會係幾分鐘之後出現 我都唔知話你毒好丫定係在意我>﹏< 如果你見唔到我搵你既話我應該傷心死左:(
   仲有次你話你自己係踩地雷高手 (冇記錯係跟TOMMY玩左唔知幾多次) 之後走黎挑戰我, 點知第一場就俾我大炒XDD 你之後仲講左一大堆藉口, 果陣時我真係笑到喊出黎'^'.. 又同你玩過好多次串通既POKER啦 同埋無數次砌圖 好多次都係我多你幾粒 但你教識左我, 當你搵唔到點砌既時候 亂撞就係嫁啦! 結果我每次都多你幾粒:)
   其實我唔知我記得既野你又記唔記得 我又唔知你記得既野我又記唔記得 因為我同你真係咩都會講 有時我連我自己講過D咩我都唔記得 所以之前如果講錯D咩唔好嬲呀:( ANYWAY 再一次既生日快樂 雞雞萬歲!

 

回憶多到滿潟了.
我有想過打一句 要是你沒出現過就好了
但我並不是這樣想的.
就算你現在是怎樣
我也不想失去和你一起的回憶
雖說不是所有也是美好的記憶
但這些回憶見證了我和你之間的友情.
因為嘛..你永遠也是我最要好的朋友的說.
Riko.
29/4/2014.




2014 年 4 月 28 日  星期一   晴天


2014-04-28 分類: 未分類

 沒有什麼意思想打這一篇.
但還是打一下吧.

365天.
那個未送出的禮物
已經在我家中365天.

上年的3月27日
嘛..翰的生日
我自己一個在旺角的街頭漫游.
一直在想 那一份生日禮物 應該是怎麼樣的.
不斷在逛 在想 終於漫無目的地走到一個很多玩偶的商場.
我想了想  ...她應該會喜歡吧
最後決定在KUMA在黃小雞中選擇一個
雖然她是很喜歡KUMA的(我指的是那個時候)
但我的私心決定了買黃小雞
...我想她應該不會介意吧 這是我當時所想的.

然後我就很開心的 想要約她出來 將我的心意表達給她.
本來想了她出來 再寫一下生日卡.
結果嘛.她在溫習 沒空.
那算了 晚點一定有機會再親手交給她.

而那一個晚點 究竟是多晚呢.
永遠? 還是近在咫尺?
那一張生日卡 在何時才會完成呢.
這些問題 過了一整年我也沒有回答的意欲
因為我不懂去回應.

起碼我現在可以做到的 是完成這一張生日卡
但能不能傳達給她 這個可能性顯然易見.

To:月月:)

    18歲生日快樂!雖然今年既生日禮物並唔係你最鍾意既KUMA, 但係唔好嬲, 請你原諒我對雞雞既私愛...:)
    今年係我第一次送生日禮物俾你呢. 記得前果幾年我都係只為一D好無謂既原因而嬲你, 搞到我地既生日都唔可以同對方慶祝...對唔住呀:(
諗番起識你果時我都有D驚, 因為果時我對你係0認識, 我唔知你係一個點既人, 雖然果陣時揀果個SEATING PLAN係因為肥仔係你前面, 我想搵人陪我傾計(逃
不過一齊坐都冇理由永遠唔傾計嫁啦, 所以除左肥仔之外你係另一個可以陪我傾計既人.. 傾起上黎又發現你其實好傾得, 基本上我講咩你都會應我, 果陣真係好開心.
如果果時我地冇一齊坐既話, 我諗我都唔會識到你, 更加唔會同你做到好朋友,咁講起上黎真係要多謝果張SEATING PLAN XDD
    其實我真係好多謝你可以容忍我既脾氣... 我成日都會為一D好小既事而嬲 仲成日唔理你 但你都冇放棄過我. 你會一直同我SAY SORRY, 但我知道果D SORRY只係掩飾緊我自己既小氣. 雖然我冇一次係因為你既SORRY而"原諒"你, 但當你唔再同我講野既時候, 我就會諗 死啦 佢係咪唔會再理我呢 我係咪嬲得太耐.. 之後我就會扮冇左件事咁搵番你... 諗起果個扮咩都唔知既我真係好搞笑...
   仲想同你講既係對唔住. 我令你對我失望左無數次. FORM 5 我有一排冇理過你 冇搵過你. 可能係因為我識左新朋友 覺得你唔再重要.  有次我搵你果時, 我係到諗 我地都唔同班啦, 仲可以有咩話題傾喎 一個禮拜搵你一次都唔太過份啦. 之後我明白 我既諗法完全係錯既. 其實跟本就唔關同唔同班既事, 係我覺得你唔再重要, 所以就冇再搵你. 但當你終於忍唔住 將自己既不滿放洩晒出黎既時候. 我先知道我所做既係錯. 我忘記左以前你對我點好 我忘記左係我最失落既時候係邊個係我隔離安慰我. 我忘記左你呢個為我付出左好多既朋友. 果一個暑假我真係唔開心, 我唔知點解自己會變成咁, 但我又冇勇氣同你講SORRY, 成個人好徬徨. 終於到左9月尾(定10月尾) 我鼓起勇氣係WTSAPP搵番你 希望你原諒我. 雖然你一開頭既表現令我覺得唔會再做到朋友嫁啦..理子你死左條心把啦.. 但我真係估唔到你竟然會原諒我, 理番我.(你成日都話一直都冇嬲過,但我知道其實我激嬲左你好多次:( ) 我做左咁多對你唔住既事 但你都可以接納一個已經做錯左好多次既我 我都唔知應該講咩啦...
   由果日開始我決定左我唔可以好似以前咁嬲你, 唔可以以前咁唔理你, 一定要同你做番當初既好朋友. 所以我控制住自己既情緒. 雖然你有一次同我講過話 我覺得你對我冇以前咁重要 我表面上睇起黎係冇嬲 仲係表現出哈哈 咁既表情 但其實我好唔開心 但我知道呢樣野唔係你既錯 而係我自己造成既錯. 難得你肯對我坦白 我都冇諗住做D咩去挽留你. 但結果你自己知道原來係重色輕友而唔理我 結果又搵番我 HAHAHAHAHAHAHAHAHA........
  講左咁多唔開心既野, 都係唔好再講LU 生日應該提番D開心既野咖嘛~ 所以所以呢 希望呢隻雞雞會令你覺得開心啦:) 再一次祝你生日快樂!:)
  友誼永固哦.!
   

                                                                                                                                                                 永遠愛你的小河
                                                                                                                                                                       29/4/2013




2014 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2014-04-17 分類: 未分類

 現在嘛... 每天都是玩和溫習
很怕任何exam/mid term/assignment
我什麼也不會做

phy2那個gpmate意外地易相處呢.
第一次搭話時還很cool
(不知我吃錯什麼藥 去找他)
原來是很talkative...
理子真的很笨...

alamdin又來了
沒錢不出來了.
不知今次是第幾次用類次的借口來推卻聚會呢..

昨天踩單車
我都是在想差不多的事情
去到隧道前看到有一男一女
女的說"我要再快d"
我聽到之後呆了.
那個女的 身形怎麼好像月.
聲音怎麼也是好像月.
那個男的 怎麼好像是我某次看到相中的那個人.
真的有這麼巧合??

算了我不知道.
 



« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 42 | »


tofumonzter@createblog.com