Je m'appelle 2mon.
                    <不要认真的思索,让快乐变得简单>

 

 
 
 
 
 
 


。SunDay’

   

      基于天气太差,所以呢排都冇出街行街嘅打算。亚妈今日一日都唔会喺屋企,所以买定咗西兰花同鱼俾我,食自己。一到11点几我就煮落饭,然后开始切西兰花,从冰箱攞条鱼出嚟解冻。发觉自己好有煮嘢食嘅天份,哈丷∼ 错,其实係一种本能先啱,因为好肚饿。 好在前一晚亚妈就教定我点煮点整,所以餐中午饭整起嚟好顺利,一个满意嘅"冷词"就食完了。

      之后继续好满意咁喺度睇综艺节目,娱乐百分百都好好睇,小G真係好爆笑!! 见好冻,所以打着咗个热水炉准备冲凉。4点钟啱冲完凉出嚟,就接到莎姊嘅电话急召我过红点。见有节目紧係去啦,我已经9秒9嘅速度搞掂好晒就出门啦。结果去到已经5点半啦,冇打算唱咩歌架,就饮下嘢倾下计咯。不过都俾我唱到首<爱才>同<我们相爱6年>, 啲歌确实新呀!!

      临走小鱼姊提议去打麻雀,听到都手痕啦。我哋谂咗下,又9秒9咁过咗文明路嗰边,食完个味然香就上咗间"泉林庄"开房打麻雀。特别提下我盘"杠爆"先,哈丷∼ 虽然最后唔算赢好多,不过最紧要好玩。

      最后就去咗百花饮糖水,结束咗个好匆忙嘅行程。

      好开心同莎姊分享下培训嘅过程,其实培训真係好开心。听日又约咗培训班人去唱K啦,真的发觉,"不可没友"呀。

      "没有友伴星光,内心总怯心慌"....




.′天灰丶 ,)

   

      近两日天气都好差,又湿又冻,真係请都唔想出街。

      所以今日冇出街,亦都冇上网,只係睇咗一日嘅电视。但唔知睇咗啲咩出嚟,净係记得不断转台。

      呢排中意听外语歌,中意佢哋嘅节奏,轻快的,听完个人都比较积极。

      今日冇咩好写,只係希望个天快啲好返,唔中意湿湿嘅感觉。阴霾的天,让我突然想起"天灰"呢首歌,好喜欢其中的某句歌词。

      如果你从没出现,我会不会觉得快乐一些?? 想念变成怀念,心动变成心碎;偏偏还会关切,你最后属于谁。




⑴個句號、

   

      今日培训好齐人。我迟到咗少少,返到去除咗班长之外,全部人都已经到齐。

      为咗迎接今日嘅考试,我哋呢班人已经苦练咗三个星期。亚张生话上午唔得闲,下午先开始考试。于是大家都争取时间加紧练习...到咗下午两点正,张生推住部点钞机入嚟,大家都变得好紧张。因为时间关系,所以要求点钞同计算器考试一齐进行。结果,因为少咗份计算器试题,真係刚刚遇着个咁啱,张生叫我等阵先考喎。当全班好紧张考紧试嘅时候,我净係好姿柔咁隔离坐住。点钞十分钟好快就过去,又俾亚张生又点咗我去帮大家验钞。呢个时候,个个都要卖人情,真係难做。不过大家都好叻,基本上都过晒关。后尾到我点嘅时候,情况多多,我仲要唔够钞点,拿拿声问张生攞,拖咗我少少时间,如果唔係我点止得18把咁少。哈丷∼ 点咗咁耐钞最叻呢次啦!!

      计算器都好顺利,就係OFP系统有少少差错,于是我抱住"搏一搏变摩托"嘅态度,用好快嘅速度做多咗次个系统。但始终都係错咗一题呀!! 走嘅时候睇下时间已经5点几。

      张生嘅安排係,下星期唔使再返去培训啦,不过要等通知,因为我哋嘅培训将会换地点。佢话新培训地点更专业,更适合我哋迟啲实习嘅操作。有悲有喜,悲嘅係,我还是要继续培训呀∼ 冇了期。喜嘅係,仲可以继续同呢班人一齐培训,好开心。

      其实今日觉得好似踩咗屎咁,乜都俾啲意外我。不过而家乜都算过晒啦,下星期就可以抖抖,要消遣消遣∼

      搭车嘅时候,胡思乱想咗一番。返到屋企俾电话斌少,居然冇接,不是生气了吧???




三.⑻、

   

      今日十点半先返到去培训。

      不过讲起去培训搭236嘅一程车就扯火,shit !! 死捞头多到冚车都係,真係想妈妈差差佢哋呀!! 1袋2袋啲大包袱,塞住晒啲位,仲要个个都搭去总站,冇个落车,企到我脚仔都震。唉∼ 我拜佢求佢,唔该啲番邦捞头快啲离开GZ啦。点解我哋就唔可以好似HK咁,整个通行证,中意咪嚟玩几日咯,话唔定都同样促进GZ经济增长嘅。 真係好憎搭236呀!!

      今日好少人返去培训呀,有啲上午返咗,有啲就下午先返。中午就去咗中行个饭堂度食饭,饮咗个几好饮嘅木瓜汤。到咗下午,谂住早啲走会下斌少啦。点知应承咗人早啲出门口,又喺度姿姿整正,搞到4点几先去到洛溪,顶!! 唔好以为呢个世界会等人先得架...同个师兄仲有云姊佢哋玩咗轮锄大D,5点就散band啦。呢个时候先同我讲去到五羊喎,算啦,係咁!! 我听日仲要考试呀。之后就推咗斌少啦,反正冇时间观念嘅係佢!!

      临走前,亚张生先突然通知听日要考试啦。睇怕呢次可能玩真,真係几惊,虽然而家自己数钱已经大有进步,哈丷∼ 过埋呢个星期嘅培训,希望可以落网点真正实习啦。

      寻日终于睇晒出<转角遇到爱>,都几好睇嘅,大S真係好有气质,睇好佢同仔仔。

      戏入面又发现一句经典独白:记忆是一件奇怪的事,有时侯,越是想忘记,越是清晰;有时侯,你努力的要想起,却发现,像是空白的画纸,怎么样也找不出形状。




<<,離別在即!∼

   

       今日当然继续培训啦。但其实随着培训接近尾声,真係唔多舍得。

       2个几3个星期以嚟,持续嘅培训,大家都觉得好疲倦。呢个星期开始,缺席嘅缺席,迟到嘅迟到,早退嘅早退,情况越嚟越多。但其实大家都知道培训好快就结束,亲密了不少。同第1个星期相比,大家都变成亲密的朋友了。同我同名嘅绮雯,每日都同佢孖公仔咁,毕竟也是培商嘅同班同学,所以特别多话题;仲有两个培商嘅师兄;公认靓女嘅班长;好活跃嘅亚wing;大我一年超级成熟嘅云姊;成日痴住云姊好搞笑嘅肖穗明;靓女亚珊;傻傻哋嘅亚瑾;一群话题成日都关于两性嘅婆仔,有亚lee、亚雯、亚鱼、亚薇、……真係好想将所有人都摆晒出嚟,记住佢哋!!

       呢个寒假,因为认识咗呢班人,觉得培训嘅时间过得好快,好好玩。

       只要培训结束,我哋呢班人就会各散东西,被分到不同嘅网点实习。

       希望呢个星期嘅考试大家都顺利通过,然后都被录用,到中国银行嘅网点实习∼

       今日冻咗好多,仿佛在告诉我,有些事情也是时候冷却了。