|
今日培训好齐人。我迟到咗少少,返到去除咗班长之外,全部人都已经到齐。
为咗迎接今日嘅考试,我哋呢班人已经苦练咗三个星期。亚张生话上午唔得闲,下午先开始考试。于是大家都争取时间加紧练习...到咗下午两点正,张生推住部点钞机入嚟,大家都变得好紧张。因为时间关系,所以要求点钞同计算器考试一齐进行。结果,因为少咗份计算器试题,真係刚刚遇着个咁啱,张生叫我等阵先考喎。当全班好紧张考紧试嘅时候,我净係好姿柔咁隔离坐住。点钞十分钟好快就过去,又俾亚张生又点咗我去帮大家验钞。呢个时候,个个都要卖人情,真係难做。不过大家都好叻,基本上都过晒关。后尾到我点嘅时候,情况多多,我仲要唔够钞点,拿拿声问张生攞,拖咗我少少时间,如果唔係我点止得18把咁少。哈丷∼ 点咗咁耐钞最叻呢次啦!!
计算器都好顺利,就係OFP系统有少少差错,于是我抱住"搏一搏变摩托"嘅态度,用好快嘅速度做多咗次个系统。但始终都係错咗一题呀!! 走嘅时候睇下时间已经5点几。
张生嘅安排係,下星期唔使再返去培训啦,不过要等通知,因为我哋嘅培训将会换地点。佢话新培训地点更专业,更适合我哋迟啲实习嘅操作。有悲有喜,悲嘅係,我还是要继续培训呀∼ 冇了期。喜嘅係,仲可以继续同呢班人一齐培训,好开心。
其实今日觉得好似踩咗屎咁,乜都俾啲意外我。不过而家乜都算过晒啦,下星期就可以抖抖,要消遣消遣∼
搭车嘅时候,胡思乱想咗一番。返到屋企俾电话斌少,居然冇接,不是生气了吧??? |