Je m'appelle 2mon.
                    <不要认真的思索,让快乐变得简单>

 

 
 
 
 
 
 


實習:第十二天

   

      今日又係準時上班,到蓮香樓買早餐。今日買咗三隻包咁多,食到自己好飽。唔知係咪尋晚瞓得唔好,今日成日都冇乜精神。尤其數銀紙嘅時候,覺得特別悶。每日做同樣嘅事情,眞係覺得厭倦。前幾篇日記我冇點提培訓班啲人,因為覺得全部我都冇興趣,但今日想提下其實有個人自己有啲在意,在意嘅係佢把聲,因為好似吳卓羲,哈丷∼∼..佢喺我哋個班度都算唔錯嘅,但係應該有GF,所以我都會好理性的!!

       可能早餐食飽咗,中午冇乜胃口,凈係食咗個粉。食完個粉就趴咗喺臺靣瞓咗成個中午,覺得個人好攰,體力透支孒。下午又繼續上午重復嘅練習,乏味到極點。

       達正5點半先走人。因為約咗姊姊,而佢今日去SOHO大搞個頭,所以又要趕過去淘金孒。自己就嚟唔係自己架啦,因為太攰喇,好想好好抖抖...又喺see you here解決咗個dinner,就打的返屋孒。

       日子還是要過,但想過得舒服點。




實習:第十一天 & 冰釋前嫌..

   

      今日又係一早就返工,落咗车再去莲香楼买早餐。一切都好平静,好似暴风雨嘅前夕咁!!

      接近十点半,异样开始。有班话係练跳舞嘅人陆陆续续出现喺我哋培训嘅课室度,话要练跳舞,需要我哋培训嘅人"马上撤"!! 呢句嘢係条牙屎屎嘅中年八婆讲嘅,咁冇礼貌嘅命令式语气,係人听到都扯火。我执好咗嘢就讲声"唔理啦"..然后走人。点知俾条八婆叫住咗,大声夹恶咁问:"绿色衣服那个!! 什么叫不理!? 你是这里实习的?? 你叫什么名字??"我真係想即场叼閪佢架,不过条婆乸个势好似唔凶得。跟住我好閪俾面咁答咗佢嘅问题……唔想讲啦,讲起都觉得邪,真係唔想因为呢种事俾人blacklist呀!!

      今日原本斌少要去HK架,点知部火车晚点,去唔到喎。斌少又冇mood,我又"庆"喎,所以咪一齐约咗去整头发咯。10点半就走咗出嚟,12点先返到屋企,换咗件衫,放低咗部计算机就去SOHO同斌少汇合啦。中午开始运势算转好咗,整咗个头¥200,都唔明自己整咗啲咩,净係剪同拉直咗执阴,不过mc贵咗呀,剪都要¥95,有病!! 不过算啦,心情唔好使下钱个人都开心啲嘅。哈丷∼∼

      整完个头心情都靓晒,然后就同斌少开始咗好耐都未试过嘅行街街活动。哈丷∼∼ 我哋首先去咗see you here食嘢,跟住去咗五月花、地王、流前.....行行行,倾倾倾,时间一眨眼就夜晚喇。然后斌少等我上咗车就结束咗一个下午嘅行程。

      寻日嘅嗰篇"杂念"真係冇错,原来只係自己想得太多了,寻晚斌少放工之后就俾咗电话我,虽然自己瞓到蒙蒙松松,但仍然感觉到斌少有忏悔之意, 所以决定原谅佢啦。

      这一天的感觉大上大落,如人生,必有高有低。能否释怀就係自己问题。




-|▍杂念’

   

       其实今日应该写"实习:第十天"..但係有啲感觉真係好想讲出嚟!!

       我份人冇乜嘢,同亚妈嗌交可以冷战,冇咗呢份工可以揾过第二份,唔够钱使可以悭啲,但唯一唔可以冇嘅係朋友!! 人大咗,当然各为前程奔波係在所难免嘅事,所谓嘅朋友,唔係每日痴埋一齐嘅狗肉朋友,而係知心的、喺自己有需要嘅时候,喺身边扶住自己嘅朋友!! 朋友,范围太广太大,朋友可以好多,但係死党难觅,知己难寻。我好庆幸自己有个真係识咗15年嘅死党、知己。

       但係从06年尾,忙碌嘅生活就未停过。你要揾工,你要培训,你要同你班同事social,我要逃避某人,我堕落中,我要考试,我都正在为自己嘅未来而感到迷惘。以前平均一个礼拜见一次,变到两个月都未见过。以前日日都通电话,变咗几日都冇电话。唔知係大家真係忙到冇时间揾对方了,定係大家疏远了。就攞上星期嘅事嚟讲,明明讲好话上星期六剪头发,叫你去book时间。结果星期五晚问你book咗时间未,你竟然话冇咗回事。你确实好忙!! 然后你要话你星期三落HK,同你啲表哥表弟。之前讲好话我哋去嘅,而家呢?? 对,大家都很忙,你有你开心与唔开心嘅事,你自己唔开心就夜妈妈俾电话我,同我呻啲八婆,讲自己几唔开心,点点点.... 我呢?? 我第二日一早要返工,我都捱时间同你倾电话,等到你返屋企。但係我有唔开心嘅嘢你又知唔知?? 打个电话俾你又话饮紧茶食紧饭,迟啲俾返电话我,然后冇咗回事;倾QQ又话冲完凉电话讲,结果又係冇咗回事。好多时候我已经唔想讲你,知道你前几个星期确实有啲唔开心嘅嘢发生咗。但係所谓嘅死党、知己係咁做嘅咩??

      仲有姊姊,揾亲你都唔复佢,讲咩"我们三"啫,算咩一家人啫,屋企人唔係咁做架!! 我嘅感觉就係你冇珍惜过我哋三个嘅感情,你珍惜嘅係你份工,係你班同你去HK嘅屋企人。其实我哋好简单,点解唔可以返到以前,返到我哋三个一齐出街,一齐食嘢,一齐买衫,一齐睇靓仔,一齐讲初中嘅事,一齐傻笑....




實習:第九天

   

       因为上个礼拜有两日实习都冇写到日记,所以直接跳到第九日。嘻嘻...

       玩咗两日,今日突然要早起真係唔多习惯。不过"鬼叫你穷咪顶硬上咯",同亚妈嗌交仲冷战紧,搞到连早餐都冇得食!! 咩事啫,食自己咯。已经冇得食早餐好惨,点知今日搭车企咗好耐先有得坐,一切都係唔好嘅开始,好想今日快啲结束佢!! 落咗车,就喺车站间莲香楼买咗两只包包同牛奶,攞返上去培训度食。

       今日迟到嘅人特别多,可能大家都已经对培训冇晒热诚,个个死样咁。我一于少理,食完个breadfast就开始点钞同打计算机喇,唔想嘥时间。肯定呢两日玩到心散咗,做乜都慢晒,真係又要收下心啦。

       过咗两个钟无聊嘅练习时间,闷到极点嘅我开始有啲唔耐烦。点知呢个时候亚张生打电话俾班长话呢个礼拜嘅一、二、三下午都唔使返喎,开心都从个心度笑出嚟呀我简直。即刻执嘢就准备走人喇....(题外话,提下我个班长係个靓女嚟架,有机会将佢啲相up落相簿度^^)

       今日打包咗个饭返屋企食,点知等个饭等咗我成半个钟,嬲到我爆粗,妈妈的!!

       平淡的一天,疲累的一天。    PS:草莓唔襟摆,好快烂,好似爱情咁...




【草莓園遊】

   

       一篇遊記:

       今日約埋莎姊、小魚同江莎莎一齊去咗苗圃嘅草莓園摘草莓,過咗開心嘅一日!! 大傢約好2點喺天河城個車站等,然後一齊搭78號車去。因為途中有少少事拖咗啲時間,搞到3點先岀發。其實初初有啲驚太晏去會玩得唔夠盡興。但係當我哋到達目的地嘅時候,已經興奮到唔記得曬時間。落咗車就衝到草莓園入靣,攞起盤就係咁摘。仲一路摘一路食,結果俾個亞叔閙唔食得,...

      (省略1萬字)

      摘咗一輪,又影下相咁,快楽不知時日過,已經成5點幾。我哋唔止摘咗草莓,仲買咗啲嗰度好新鮮摘落嚟嘅生菜、小白菜同油麥菜咁,眞係好新鮮,而且仲好便。我哋足足買咗十斤菜先捨得走。滿足曬購買慾,我哋就決定去衣飽個肚喇。心急嘅我哋一見到部234號車就唔理三七二十一,上咗。唔記得咗我哋仲講好咗要買木瓜。

      (省略1萬字)

      搭咗兩三個站,嚟到火爐山。哈哈...連自己都覺得自己好叻,第一次自助遊形式嚟到啲咁古色古香嘅地方。之後我哋行到山腳,揾咗間火爐山莊坐低開始點餸。經過一輪攷慮之後,我哋決定打邊爐,108蚊有一隻水魚同鷄,好抵。食下講下笑下,天色好快就黑曬,埋單之後就離開咗火爐山莊,行落山搭車。

      呢個時候大傢仲記得仲有木瓜未買,死心不惜嘅我哋,決定買埋木瓜先結束今日嘅旅程。就係咁,我哋嘅"草莓園遊"結束喺我哋買完木瓜上咗部78號車喇!!

                                                                                                          PS:"省略1萬字"係因為過程太搞笑太多,講唔曬

 

 

        總之,今日眞係好開心嘅一日。希望以後可以多啲機會過呢種接近下大自然嘅活動!!

        多謝"草莓".....