|
今日又係一早就返工,落咗车再去莲香楼买早餐。一切都好平静,好似暴风雨嘅前夕咁!!
接近十点半,异样开始。有班话係练跳舞嘅人陆陆续续出现喺我哋培训嘅课室度,话要练跳舞,需要我哋培训嘅人"马上撤"!! 呢句嘢係条牙屎屎嘅中年八婆讲嘅,咁冇礼貌嘅命令式语气,係人听到都扯火。我执好咗嘢就讲声"唔理啦"..然后走人。点知俾条八婆叫住咗,大声夹恶咁问:"绿色衣服那个!! 什么叫不理!? 你是这里实习的?? 你叫什么名字??"我真係想即场叼閪佢架,不过条婆乸个势好似唔凶得。跟住我好閪俾面咁答咗佢嘅问题……唔想讲啦,讲起都觉得邪,真係唔想因为呢种事俾人blacklist呀!!
今日原本斌少要去HK架,点知部火车晚点,去唔到喎。斌少又冇mood,我又"庆"喎,所以咪一齐约咗去整头发咯。10点半就走咗出嚟,12点先返到屋企,换咗件衫,放低咗部计算机就去SOHO同斌少汇合啦。中午开始运势算转好咗,整咗个头¥200,都唔明自己整咗啲咩,净係剪同拉直咗执阴,不过mc贵咗呀,剪都要¥95,有病!! 不过算啦,心情唔好使下钱个人都开心啲嘅。哈丷∼∼
整完个头心情都靓晒,然后就同斌少开始咗好耐都未试过嘅行街街活动。哈丷∼∼ 我哋首先去咗see you here食嘢,跟住去咗五月花、地王、流前.....行行行,倾倾倾,时间一眨眼就夜晚喇。然后斌少等我上咗车就结束咗一个下午嘅行程。
寻日嘅嗰篇"杂念"真係冇错,原来只係自己想得太多了,寻晚斌少放工之后就俾咗电话我,虽然自己瞓到蒙蒙松松,但仍然感觉到斌少有忏悔之意, 所以决定原谅佢啦。
这一天的感觉大上大落,如人生,必有高有低。能否释怀就係自己问题。 |