Je m'appelle 2mon.
                    <不要认真的思索,让快乐变得简单>

 

 
 
 
 
 
 


實習:最後一天

   

      今日係呢期实习嘅最后一日,听日就要考试喇。

      今日搭车就好不幸,遇着两个晕车嘅女人,呕到成车都係.. 真係顶佢唔顺咯,捱咗好耐先可以落车。返到去,已经迟到咗十几分钟,点知好多人都未到,结果班长返都唔返添。今日仍然好认真练点钞,好似开始有少少成绩啦,不过仲未达标,都要继续努力喇。

      今日冇咩讲,想快啲冲凉洗头然后背交易码。不过post一篇喺网上睇到嘅一段散文,觉得几有感觉。

水對魚說:如果沒有魚.那水里還會剩下什么?
魚說:如果没有妳.那又怎么會有莪?
莪不是魚.妳也不是水.没有妳的爱.莪依然會好好的活.
可是.好好的活並不代錶莪可以把妳忘記.


魚對水說:一輩子不能絀去看看外麵的世界.是莪最大的遺憾
水說:一輩子不能打消妳的這個唸頭.是莪最大的失敗
莪不是魚.妳也不是水.現在的莪只想要一個一輩子的承诺
可是.妳负担得起嗎?


魚對水說:在妳的一生中.莪是第幾條魚?
水說:妳不是在水中的第一條魚.可却是莪心中的第一條.
莪不是魚.妳也不是水.莪們都不是彼此生命中的第一個.
可是.知道嗎?妳是第一個莪想要嫁的人.




實習:第十四天

   

       今日返工好痛苦,因为寻晚就开始有少少作感冒,于是俾亚妈嘅劝喻下pa咗两粒感冒药。今朝一起身就知来嘢啦,头晕晕咁,全身冇力。但係顶住个病依然撑到返银行。好在部车好快就有位坐。

       返到去冇晒精神,于是趴咗喺台面瞓咗好耐。接近中午,个肚就饿了,开始药力散咗,个人精神返少少。中午又係落咗去M记楼下间鱼旦粉度食,食得特别多。到咗下午,个个都好认真喺度点钞,仲进行咗几个人一组嘅比赛,10分钟之内数银纸。我数到13叠,话多唔多话少唔少咯。最多嘅居然数咗21叠... 成个下午好精神,除咗包咗几粒"云吞"之外。

       到咗放工时间,今晚约咗斌少行北京路。于是放工就直接过北京路汇合。结果狂等斌少大半个钟,真係嬲到有啲想走人,不过见佢喺HK买咗嘢俾我就算啦,哈丷∼。而且后尾因为斌少买new balance对鞋,仲额外买多咗只袋仔俾我,顺便佢又办埋VIP,所以佢迟到嘅事就原谅佢啦。一见面,就冲咗去2%,买咗件加减乘除嘅冷衫,好得!! 哈丷∼。仲见到个传说中嘅"186",佢係斌少嘅fd,而家仲一齐做嘢添。之后斌少就同我继续去行街街,"186"就同佢个契妹去食"一级棒",各行各路喇。

       到咗五月花斌少就买咗对new balance啦,打咗折仲要成¥800呢,好贵!! 不过几好睇的,我都睇中咗对,不过考虑中...^^ 买晒想买嘅,就又去咗豌屋食饭。今晚要咗个香烧猪颈肉意粉,又係好yummy呀,诚意推荐啦!! 哈丷∼∼ 餐饭食到超级饱,之后又上返五月花行下,见到条心仪嘅粳链,折咗都要¥240,真係要谂谂。如果有人送俾我就好喇...

       饮饱食醉,要买嘅都买咗,就咁返屋企了。

       每天都过得好丰富,心灵却还是很空白。




.活躍 !.

   

      o⒍越接近尾聲,覺得越精綵。

       今日一早,就同姊姊去咗光孝寺還神。記得今年年頭同埋姊姊、斌少去拜嘅神,今日因為斌少去咗HK嘅原因,所以得我同姊姊去咗,不過斌少交帶落要幫佢還埋。好神心嘅我哋,一人買咗份寶同香,行咗一轉光孝寺,仲特別拜咗棵姻緣樹。

       之後就去咗行五月花,仲喺k.a.t度買咗條一直好想要嘅嗰種圍巾,好開心。之後就落咗去豌屋食飯,yummy呀!! 有食咗石窩飯,唔錯唔錯。然後行咗去北京路,姊姊買咗件2%嘅摟,幾好睇架。兩條傻婆行到吽曬呀,實在太多人啦,最後仲去埋廣百。一日嘅行程就快結束。Daddy俾電話我,話約我喺東站等,然後一齊食飯。跟住就同姊姊行返去五月花坐地鐵,眞係攰到頂點!!

       去到東站,上咗Daddy架車,就過咗天河嗰邊食飯孒。食飯過程好愉快,同Daddy好多嘢講,尤其而傢培訓嘅情況,以後嘅岀路,哈丷∼∼

       一個愉快嘅週末就咁結束,聽日雖然又要培訓,但係喜歡咗呢種忙碌、充實嘅生活。




(⒈場誤會)。

   

      今日好开心,因为困扰咗我两个星期嘅心结终于解开咗,原来一直係自己大头虾,误会晒!! 真係要对俾我误会咗嘅爸爸讲声"对唔住"... 件事係点就冇谓讲喇,点都係过咗去,希望以后自己搞清楚事情嘅来龙去脉再去怪任何人啦。

      因为将件事解决咗,今日心情也很好,尽管个天很阴霾。过多几日培训就要结束,即将迎嚟嘅考试,自己都几重视,今日一边睇<转角*遇到爱>,一边喺度练点钞。好想自己可以顺利通过考试,快啲实习,做好俾对我有期望嘅人睇。

      今日听Gigi首<不理时间的人>,有几句歌词好想写低:「我努力了很久,也已经能习惯了这样的生活,又孤单又快乐,而有些人不需要联络」。生命中经过了那么一些事情,一些人,好似已经习惯了某种生活模式。喜欢看韩剧,一嚟佢好虚幻,因为佢嘅剧情都好童话,係我梦寐以求而又不可能实现的;二嚟剧中复杂人物嘅关系,至死不逾嘅感情,实在令人感动。有时觉得哭也是一种享受,眼泪流落嚟嘅感觉,觉得好凄美。现在,心还是很抽离,还在惦记着那个人,他的一切仍然很想知道,很想知道他是否过得好,是否忙碌,是否有想起我... 就快到情人节,虽然同佢未试过过乜嘢有纪念价值嘅节日,但仲係会谂下佢会点样过,会同乜人过...

       无论点都好,希望14号嗰日自己嘅考试会pass,爱情都可以pass。




實習:第十三天

   

       返工嘅日子天天如此,不过今日开始觉得份工有挑战,亦都有压力了。 今日准备食午饭时间,亚张生突然嚟咗,话要检查我哋呢段日子点钞嘅进度。突如其来嘅检查,真係有啲束手无策,担心得紧要。眼见好几个同事点钞得好有水准,自己却始终不怎么样。很懊恼....我会好俾心机练好佢的。

      下午好几个人都冇嚟到,可能知道亚张生唔会再嚟突击啦,搞到我都想再啲走。所以唔够5点钟我都执好嘢走人喇。去到车站见到部236冇位坐,所以冇上到车,又见到部219,心谂会有人落车有位坐,所以选择咗上车。点知,一企就企到返屋企!! 真係好憎人多嘅落班时间。

      返到屋,食完饭,谂住听日off,我即刻睇埋down咗好耐,但一直未有时间睇晒嘅<雪之女王>。知道係悲剧,所以睇到死咁喺度喊。好中意玄斌咁深情呀!! 都好中意成宥利,佢好靓呀... 自己一向都好中意睇韩剧,呢出係今年第一出睇完嘅,好中意。

      可能睇完啲哀伤嘅情节仲未还神,装糖水嘅时候居然打烂咗个煲盖...- - 结果俾亚妈闹"食嘅唔做嘢,做嘢打烂嘢"。

      俾人闹完心情唔多好,但后尾同斌少倾完电话,又开心返晒喇。^^