|
返工嘅日子天天如此,不过今日开始觉得份工有挑战,亦都有压力了。 今日准备食午饭时间,亚张生突然嚟咗,话要检查我哋呢段日子点钞嘅进度。突如其来嘅检查,真係有啲束手无策,担心得紧要。眼见好几个同事点钞得好有水准,自己却始终不怎么样。很懊恼....我会好俾心机练好佢的。
下午好几个人都冇嚟到,可能知道亚张生唔会再嚟突击啦,搞到我都想再啲走。所以唔够5点钟我都执好嘢走人喇。去到车站见到部236冇位坐,所以冇上到车,又见到部219,心谂会有人落车有位坐,所以选择咗上车。点知,一企就企到返屋企!! 真係好憎人多嘅落班时间。
返到屋,食完饭,谂住听日off,我即刻睇埋down咗好耐,但一直未有时间睇晒嘅<雪之女王>。知道係悲剧,所以睇到死咁喺度喊。好中意玄斌咁深情呀!! 都好中意成宥利,佢好靓呀... 自己一向都好中意睇韩剧,呢出係今年第一出睇完嘅,好中意。
可能睇完啲哀伤嘅情节仲未还神,装糖水嘅时候居然打烂咗个煲盖...- - 结果俾亚妈闹"食嘅唔做嘢,做嘢打烂嘢"。
俾人闹完心情唔多好,但后尾同斌少倾完电话,又开心返晒喇。^^ |