|
今日,又係一个星期嘅开始。点知晨早流流就唔知点解搭错车...原本停开嘅车站去咗第二度,结果要自己行咗一大截路先返到中行,邪爆!!
尽管早上唔多愉快,不过完全冇影响到今日嘅工作心情。只係冇咩动力,懒洋洋,企喺后边跟师傅嘅时候,两眼放晒蚊。不过下午收到个好开心嘅消息,就係呢个星期29号开始,以前培训嘅一班人又可以聚埋一齐。接到上边嘅通知,07年临柜员工要进行为期7天嘅培训,地点喺机场路,虽然唔係好远,不过要包食包住宿。哈丷∼ 对于我哋嚟讲,就好似组织咗一次旅行咁开心。培训上课嘅时间好长,要到晚上10点半先会结束,不过真係好期待哦!!
自从唔使返学校之后,都冇一班人住埋一齐嘅机会。呢次培训又可以同大家聚返埋一齐,好开心呀∼
就因为呢个消息,我同亚珊兴奋咗一个下午,落班嘅时候已经讨论紧带咩去咁。哈丷∼∼∼
孙燕姿只新碟<逆光>好得,真係hoo hoo ten呀。哈丷∼
"我会碰好呢只东"...(我会做好呢份工),寻日睇港台新闻见到架,哈丷∼ 另外自己加多句,我好中意呢份工呀!!
|