Je m'appelle 2mon.
                    <不要认真的思索,让快乐变得简单>

 

 
 
 
 
 
 


+消遣..!

   

      两个星期冇同斌少出街啦。所以寻晚就约好今晚要去洗下钱。

      点知天公不作美,临落班先搞场大雨。不过仍然冇扫到我哋要行街食饭嘅雅兴。约好6点喺五月花等,结果我成6点半先走得人,一出门口,就飞的过去了。

      去到五月话都发觉颇多人,虽然翻风落雨咁。行咗阵,就入咗北京路,行咗2%,行咗广百,买咗衫衫了。但斌少就埋怨自己冇买到嘢,佢自己又唔谂下有成千蚊卡数未还咧...成8点,我哋先去食嘢,食咗好耐都冇食过嘅寿司,食极都唔厌,哈丷∼

      食完之后,我哋又担住遮,顶住风,继续行街街了。如果唔係时间关系,应该会睇埋出<甜心粉丝王>吧!!

      晚上嘅行程就结束了。买到想买嘅嘢,真好∼




@馬死落地行∼

   

      经过2日嚟上山又落山,今日对脚瘸咁滞。一早又同亚妈大炒,完全冇晒mood。

      "勐勐憎憎"咁去到车站坐车,睇边个都唔顺眼。返到银行,今日一啲士气都冇,死下死下。坐喺师傅后面走晒神,净係偶然听到有人叫我,然后去复下印咁。后尾俾斌哥点咗去执信箱,我同亚珊好似甩难咁,落咗柜台,一边打牙教一边执回单。好快就到咗下午。今日宁舍多人,关门之后仲有一大堆客,我又同主管去咗清ATM机,今日主管仲俾晒权我,等我自己车钱添。

      7点先出嚟坐车,返到屋企个人好似瘫咁。好攰呀,几时先有得休息??




拜山,.!

   

      好辛苦呀!! 寻日先行完白云山,今日又要返乡下拜山。呢个周末都未停过,冇好好休息下。听日又话要返工喇。

      今日程车唔算辛苦,伯父开得好快,所以好快就到咗。嚟到山脚,发现多咗间厂喎,真係滴汗。爸爸同姑丈就走咗去揾路上山了。太阳伯伯今日工作好勤奋,晒得超级猛烈。之后爸爸就同伯父带队上山,行行下,姑姊望住脚底突然大叫,我沿住视线望过去。oh∼shit!! 我哋脚底都係蛆(即係尸虫),我即刻跳到九尺远,仲死跳烂跳,只希望唔好喺我脚底有任何异物。难怪一路都闻到难闻嘅气味,原来係...真係谂到都想呕。我同姑姊仲唄度编剧情,假设有人埋尸荒野……

      天马行空之后,终于上到亚爷个坟。生咗好多杂草,地方好似细咗咁。爸爸、姑丈、伯父一班壮丁夹手夹脚将啲杂草、树木清理好。然后进行拜祭。我同家姊、表弟喺伯娘嘅教导下摆好晒要奠嘅茶酒,同要烧嘅元宝蜡烛。自己太落力了,结果落山之后上到车先发现,露在太阳底下嘅手臂居然晒到红晒,好惨!!

      之后又一行人去咗食饭。然后我就坐返爸爸部车踏上归途。寻日同今日嘅行程都令人好疲惫,现在对脚酸到不行。听日又要返去行行企企,唉∼咁又一个星期。

      今日同老谭(培训班入面其中一个师兄,因为佢叫我老胡,所以我叫返佢做老谭,哈丷∼)喺qq讲咗好多大家嘅事情,佢有佢嘅苦况,我有我嘅难处。这些让我们苦恼嘅人,真识折磨人呀∼仲有就係欣赏老谭够坦白,哈丷。




{雲山遊}..

   

      晨早就同娘亲上到白云山,亲亲大自然。哈丷∼

      8点多啲就嚟到山脚,先发现已经人山人海。慢慢,我同亚妈进入人群中,步向山顶。原本都几轻松,但到半山腰,疲态就出现。45分钟嘅路程,终于嚟到个叫云潺嘅地方,除咗继续上嘅摩星领,呢度係最高嘅休憩站。亚妈话从第个口行落去,就有间茶楼,可以食嘢。于是,我哋又拖住疲惫嘅双脚继续行山旅程。嚟到间"双溪"茶楼,入面好多人,有人饮茶、有人踢毽、有人打羽毛球,山间中饮茶,另有一番滋味。食饱后,我哋又沿住上山嘅路落返去。

      呢次嘅白云山游,很畅快。基于太耐冇吸过大自然嘅空气,另外做下运动出下汗个人确实舒服,就攰咗啲咯。

      今晚重装过部电脑,即时"靓仔"晒,仲快咗好多添。

      听日又要跟老窦佢哋返乡下拜山。最近同山嘅关系太密切了∼




又⒈日、

   

      咁又返咗一个星期工。今日珠江支行发咗个存折落嚟,我相信好快就会有粮出。

      不过见到份粮咁奀,都冇咩期望,食餐饭都应该冇鬼咗。但係点讲呢次出粮係我咁大个女第一次靠自己赚到嘅钱,我好珍惜架!! 今日师傅仲俾我上咗下柜台添,不过可能係做足五日嘅关系,今日上到柜觉得冇前两日嘅兴奋感。

      主管成日要我跟佢清ATM机,初初觉得好似委以重任,但係慢慢又觉得俾人揾笨。一车车五十几万,眼都花埋。其实实习嘅又唔係得我一个,点解唔轮流做下呢?? 乜都亚文亚文(而家啲同事都係咁叫我)∼

      听日休息,不过约咗亚妈去白云山。就等我同娘亲感受下大自然嘅奥秘啦∼哈哈哈哈哈哈哈。