|
好辛苦呀!! 寻日先行完白云山,今日又要返乡下拜山。呢个周末都未停过,冇好好休息下。听日又话要返工喇。
今日程车唔算辛苦,伯父开得好快,所以好快就到咗。嚟到山脚,发现多咗间厂喎,真係滴汗。爸爸同姑丈就走咗去揾路上山了。太阳伯伯今日工作好勤奋,晒得超级猛烈。之后爸爸就同伯父带队上山,行行下,姑姊望住脚底突然大叫,我沿住视线望过去。oh∼shit!! 我哋脚底都係蛆(即係尸虫),我即刻跳到九尺远,仲死跳烂跳,只希望唔好喺我脚底有任何异物。难怪一路都闻到难闻嘅气味,原来係... 真係谂到都想呕。我同姑姊仲唄度编剧情,假设有人埋尸荒野……
天马行空之后,终于上到亚爷个坟。生咗好多杂草,地方好似细咗咁。爸爸、姑丈、伯父一班壮丁夹手夹脚将啲杂草、树木清理好。然后进行拜祭。我同家姊、表弟喺伯娘嘅教导下摆好晒要奠嘅茶酒,同要烧嘅元宝蜡烛。自己太落力了,结果落山之后上到车先发现,露在太阳底下嘅手臂居然晒到红晒,好惨!!
之后又一行人去咗食饭。然后我就坐返爸爸部车踏上归途。寻日同今日嘅行程都令人好疲惫,现在对脚酸到不行。听日又要返去行行企企,唉∼咁又一个星期。
今日同老谭(培训班入面其中一个师兄,因为佢叫我老胡,所以我叫返佢做老谭,哈丷∼)喺qq讲咗好多大家嘅事情,佢有佢嘅苦况,我有我嘅难处。这些让我们苦恼嘅人,真识折磨人呀∼仲有就係欣赏老谭够坦白,哈丷。 |