|
寻晚失眠了。12点就关灯上床瞓觉,点知喺床度"典"咗好耐都瞓唔着,啰啰挛咁。
个脑好似停唔落嚟咁,谂咗好多嘢。虽然而家已经唔记得七七八八,最有印象嘅就係居然好挂住培商,想起宿舍张床、我间房、阳台,好挂住A302...好挂住A栋楼下嘅糖水铺,Grass间铺头,学校入面嘅篮球场、图书馆、教学楼,以前住过嘅新区宿舍,培商嘅饭堂... 下学期开始唔使再返去,喺培商嘅日子就快划上句号。然而,对培商又或者係某些人嚟讲,选择"相见不如怀念"係最适合不过。失眠嘅感觉真係好差,试过数绵羊都唔得。之后自己不停喺度祈祷,如果时光可以倒退,我希望去返到培商第一日报到嗰日,又或者俾我重新过多次呢两年半嘅大学生活,可能会有唔同嘅发现同经历...乜嘢"如果"、"或者"、"可能",以后都唔会再发生!!
越谂就越瞓唔着,决定唔瞓啦。所以出咗厅睇电视。时间好似係01:53,我唔知仲可以有咩睇,净係死咁转台。突然!! 手机响喎居然。听到电话响我就係好惊,脑入面第一个反应係"唔通係佢"?? 不过好快就俾咗个答案我係唔係架,但係仍然有啲嚇亲。因为係莎姊条仔佛山仔揾我喎...真係成头问号呀。一接电话,又冇拉拉问人一个滴汗嘅问题:如果你条仔盲咗,你会点?? 听完咁嘅问题,原本就失眠嘅我仲精神。不过我答佢唔知。跟住佢又问咁如果係你盲呢?? 第一反应,紧係选择分手啦。我咁理智嘅人边会想连累人哋喎。答完之后好快就俾佛山仔cup咗我电话。
之后越谂越唔妥,咪发个轮俾莎姊问究竟咩事咯。原来两口子闹别扭..- -。听到莎姊沮丧嘅语气,知道自己俾错咗答案佛山仔,又要发返sms补锅。搞咗一轮,同莎姊倾到3点先收线。
仍然冇乜睡意嘅我,转咗去mtv台听下歌,点知听埋晒咩<过敏>、<原来爱情这么伤>...唉,唔知搞乜鬼,自己睇住个mv就喊咗喇。真係唔想喊架,不过又忍唔住喎...喊咗一轮,先舍得返上床,可能自己都喊到攰..
就咁冇拉拉捱咗晚夜,好离奇... |