Je m'appelle 2mon.
                    <不要认真的思索,让快乐变得简单>

 

 
 
 
 
 
 


.[玍日快楽]、

   

      年,好似接近尾声。今日初七,人日,祝大家都生日快乐...

      今日都要戥姊姊快乐,因为佢今日要见佢个"芝士西兰花",呢个名係我哋帮梁生起嘅,哈丷∼ 缘故係因为上年,不过再提已经冇意思。总之,戥姊姊再见到佢一直放唔低嘅人,以朋友,老朋友嘅身份见,好值得开心。原本今日我都应该去嘅,因为梁生曾经都係我放唔低嘅人。但好似随住时间嘅改变,我嘅心都已经去咗第二个人嘅身上。自从梁生去咗HK,除咗上年见过一次之外,两年嚟冇任何联络,所以感觉变淡唔出奇。而姊姊就死心眼,硬係要中个头埋去。不过或者係好事,毕竟越冇可能就越吸引。

      自问自己都係死心眼嘅人,只係主角改变了。由HK变成咗佛山...咁嘅改变,对自己并唔係好事,level越嚟越低。哈丷∼ 我冇贬低佛山嘅意思,只係打从自己懂事以嚟就冇谂过原来自己最冇眼光就係睇男人。学斌少话斋,是"超级大草包"...唉,好似冇遇上几个好仔。遇到过嘅自己又冇好好珍惜,白白放走咗个对自己好好嘅男仔。

      世上冇后悔药,做过嘅都要靠自己负责。自己曾经都係啲咩梦幻少女,中意过多啦A梦,幻想过可以坐时光穿梭机,用下随意门之类。而现在嘅自己就变成拜金女郎,最常幻想嘅就係中南粤风采彩券头奖,又或者嫁个有钱人……

      越接触得多呢个社会,人就变得越现实。踏入社会最大嘅领悟,就係"有钱使得鬼推磨"。

      过完个年,第一时间就係想完成个HK之旅。购物变成最好嘅减压工具....




。.【岀血】

   

      今日同姊姊去咗行街。查实原本冇谂住洗钱,点知,一用就一颈血... 

      前两日同soy姊通过电话,知佢买A货买得过瘾,搞到我都心郁郁。见今日行开街咪去揾下传说中嘅A货咯。点知真係俾我巢到呀,咁嘅势唔放血都唔得啦。结果同佢讲价,¥680讲到¥550...再经过一返思想斗争,都係决定咗买咯。于是一日落嚟就用咗我六百几蚊。

      今年利是已经无限缩水,而家再加埋只袋嘅负担,好易死人呀。贫穷离我好近...

      新嘅一年,只见自己越嚟越大洗,以后自己份粮都唔知点养自己啦。真係想揾个米人求其执我返屋企罢就,爱情,已经係唔再值钱嘅低劣品...再见。




農歷新年∼

   

  时间係12:14,踏入咗农历新年喇。感觉冇咩特别,唔会兴奋,但都唔会消沉...

      只是啱先睇完出韩剧,觉得有啲体会。身边嘅人都觉得韩剧剧情慢,好闷。但我却觉得韩剧其实好写实,亦有启发。

      睇嘅韩剧叫<sex-日记>,讲嘅係一个女人嘅四段感情。其实基本上同sex冇关,只係略略带过下。个女人嘅第四个男人同佢分手,原因係唔中意个女嘅将爱成日挂喺嘴边,要个男嘅表达究竟有几爱佢。最后个男嘅要求,叫个女嘅问下佢以前啲男朋友究竟有几爱佢,作比较。虽然个开头觉得好冇稽,但就带出咗一啲问题。个女开始攞返以前嘅日记睇,逐个回忆以前啲男朋友。

      佢嘅第一个男朋友係佢高中帮佢补习嘅大哥哥,一次因为补习,夏天个女嘅着少啲,个哥哥仔受唔住诱惑而同个女嘅发生咗关系。之后个女嘅就认为咁係爱,视个男嘅係初恋。但係冇几耐,个男就出咗国读书,仲做咗神父。

      佢嘅第二段感情发生喺大学,係个学长主动追求嘅。一齐咗之后,好快就发生咗关系。个女嘅成日去个学长屋企,帮佢做作业,用自己钱帮个学长买日用品,使费好大。但係个女嘅仍然甘愿付出,仲打算同佢结婚。结果个男嘅粒声唔出就走咗去同个有钱女结咗婚。

      第三个男朋友係个小男生。一个中意画漫画,中意出去蒲嘅"kuai"仔。(好似係我自己中意嘅类型,嘻嘻) 个女好似姊姊咁好锡个男嘅,乜都帮佢做。久而久之,个男开始厌倦俾人管住嘅感觉,又开始出去蒲,玩女人。最后个女嘅自己顶唔顺提出分手。

      总结三段感情,我觉得个女嘅都付出咗好多。然后个女决定揾佢哋问清楚。结果,每个男嘅答案都好过分。什么肉欲,身体之类嘅答案,连我都觉得好过分。个女好伤心,决定将以前用喺呢班男人身上嘅钱计清楚,攞返嚟。于是个女进行咗啲好无聊嘅恶作剧,最后三个男嘅都投降愿意俾钱。过程虽然好冇稽,不过几搞笑。

      但当个女嘅攞到钱之后,却发现原来一切都係冇可能改变了。呢啲係佢同每一个男嘅回忆,钱唔可能买到或洗去的。于是佢又将啲钱还返晒俾每个男。故事嘅结尾,係会见到其实呢三个男嘅为咗追呢个女同样做过付出,只是係女唔知道罢了。

      这才发现,其实每段感情只要有用过心,不可能没有不付出的一方,只是哪方付出的多还是少而已。然而感情已经发生咗,又或者已经发生过,又何必再计较是谁负了谁呢。只有回忆是两人曾经都有付出的证据,它只可能随时间的冲洗而变淡,却不能清楚地抹去。就像疤痕一样,看到了就记得受过伤的事实。既然不能忘记,不如把它珍惜吧....




年廿⑻.洗邋遢

   

      今日虽然唔使去培训,唔使逼车,仲避过咗唔使淋雨嘅一日。但却很痛苦,因为又咳又感冒,喉咙痛到讲都讲唔到嘢。真係好辛苦,好似比培训更痛苦。

      一起身,就觉得自己又变返培训之前好懒嘅死样。首先开电脑,然后睇电视,刷牙洗面乜都未做。摊尸到10点半先起身,洗紧面嘅时候,姊姊就俾电话我。今日原本约好话去红点唱K,book好晒房添。不过以自己嘅情况都去唔到啦,所以咪推咗咯。之后搞到11点先食咗个早餐,觉得喉咙唔係自己嘅,吞乜都痛到喊咁滞。 然后返房睇<花样少年少女>,吴尊真係帅呆了!! 好中意佢呀真係!!! 睇完一轮,觉得好似好返啲,见亚妈又出咗去,咪自己攞起条布开始执房咯。自己间房我都冇晒记忆几时搞过卫生啦。污糟到自己都嚇亲....丢咗好多嘢,亦揾返好多有纪念价值嘅嘢。执咗好耐,间房干净晒,自己都觉得舒服咗好多。

      今日係年廿八,好快就过年喇。点解要我新年流流先嚟病??! 真係好辛苦呀。希望自己快啲好返啦。

      今日睇<花样>,有句好经典嘅台词,好想写落嚟:爱情就像鬼魂那样,很多人都在说,而遇到的人却很少。觉得好有深度呀呢句嘢,得!! 那么我的爱情又什么时候才能遇到..??




抑鬱の情人節_*

   

      今日係培训咗足足两个星期嘅总结。早上起身冇赖床,早咗少少出门坐车。

      返到去其他人都嚟得七七八八,睇起嚟都好认真,额外有啲紧张。一班人等待亚张生嘅出现。等到10点几,张生先嚟到,第一样要考嘅係点钞,我嘅弱项... 分两批人考,我係第二批。讲明弱项,成绩当然唔理想,10分钟先数咗13叠,而且得10叠係数啱嘅,有少少唔开心。之后就考计算器,因为接近午饭时间,所以张生决定第二批人下午再继续。

      中午喺饭堂食完饭,上到培训地点仲解决埋个豆腐花添...哈丷∼。呢个时候把声好似吴卓羲嘅中哥突然行埋我度,问我係咪培商04届喎,我几鄂然,答佢係。点知佢呢个时候话我知佢係03届外语系嘅...而且唔止佢係,仲有另外一个文哥都係。我真係估佢唔到咯。顶!! 培训最后一日先讲,吊我瘾咩。如果唔係亚中哥条levi's,我对佢真係冇乜兴趣,不过佢已经有GF啦,唉...突然遇见两个师兄,心情都颇起伏。仲有少少影响到下午嘅考试添。

      到咗下午,我就考计算器喇。开头有啲紧张,手震震咁,不过后尾打顺咗,总算顺利过关。跟住再考OFP系统,对我嚟讲都唔係问题,所以下午都颇顺利。

      考试结束,张生话3月1号要继续返去培训。知道呢个消息之后,悲喜参半,算啦,预咗。只要生活有依靠就好。

      5点多啲就走得人,上部236仲有位坐。好似应该开心,但沿途见到要开开心心过情人节嘅一pair pair,个心很不是滋味。唔知点解,寻晚发梦见到佢,已经好耐冇发梦见到佢喇。个梦见到自己不计前嫌帮佢解决问题,见到自己同佢一齐好开心睇电视,应该係同返佢一齐的。当时好想继续瞓,起码呢个梦可以陪我过个情人节。但係醒咗之后,先发现自己有几蠢,好冇谓。

      开始觉得自己有啲节日恐惧症,好想逃避所有别人都觉得普天同庆嘅节日,因为讨厌,讨厌嗰种要聚埋一齐嘅感觉,害怕节日人多嘅地方,热闹嘅街道。

      为什么节日里,人们就不能静静地过,还是我开始不合群了?? 这样的自己,其实很害怕让别人知道,怕被知道我仍然受着伤的。到底哪天才能痊愈,还是伤着痛到没有知觉....俾个答案我。