|
今日,第一次自己坐上柜台,做咗50笔交易。其实唔算交易,因为冇对外。不过就係用自己嘅柜员卡同私章,完成晒今日嘅侨汇。觉得好兴奋∼
坐上台,先知自己究竟边度要改进,边度要保持,边度要多多学习。工作好似有咗起色,不再係枯燥乏味嘅复印、递单。寻晚几次干杯,"工作顺利"、"通过考试"...希望全部都开口中!!
今日好感谢所有同事。一直以为佢哋好忽略我,当我亚四咁使。但係,我上台之后,佢哋好照顾我,有咩都即刻同我讲,帮咗我好多。就连个芳姊,同样令我好感动。
今日好夜先走,第一次交晒箱先走。虽然好攰,不过比起前排嘅工作态度,变得积极多了。突然醒起,5.1去HK嘅时候,喺地铁居然有人问我路,当时我嘅感觉真係莫名其妙∼就同而家嘅心情一样,做嘢做到莫名其妙嘅兴奋。 |