Je m'appelle 2mon.
                    <不要认真的思索,让快乐变得简单>

 

 
 
 
 
 
 


朋友?仇人!

   

      今日,全部窗开齐,不过冇我份上柜。因为斌哥今日做返会计,而Tracy都顶返柜台个位。但係,今日嘅侨汇超级多,49笔,更不幸嘅係啲客开咗5个窗都做唔完。结果我去咗个会计窗度帮手入咗49笔嘅侨汇,连埋写好单。虽然好痛苦,亦都好忙碌,不过好过瘾...

      就係咁样,每日都做50笔倒,就好满意。

      今日发生件好不幸嘅事,就係那个我痛恨嘅某人,居然揾我。话可唔可以做返朋友,我冇理佢,佢发返条sms话冇兴趣就算,打搅晒?!

      我是招谁惹谁??真係有病架..!

      唔明点解会爱上佢。




50筆∼

   

      今日,第一次自己坐上柜台,做咗50笔交易。其实唔算交易,因为冇对外。不过就係用自己嘅柜员卡同私章,完成晒今日嘅侨汇。觉得好兴奋∼

      坐上台,先知自己究竟边度要改进,边度要保持,边度要多多学习。工作好似有咗起色,不再係枯燥乏味嘅复印、递单。寻晚几次干杯,"工作顺利"、"通过考试"...希望全部都开口中!!

      今日好感谢所有同事。一直以为佢哋好忽略我,当我亚四咁使。但係,我上台之后,佢哋好照顾我,有咩都即刻同我讲,帮咗我好多。就连个芳姊,同样令我好感动。

      今日好夜先走,第一次交晒箱先走。虽然好攰,不过比起前排嘅工作态度,变得积极多了。突然醒起,5.1去HK嘅时候,喺地铁居然有人问我路,当时我嘅感觉真係莫名其妙∼就同而家嘅心情一样,做嘢做到莫名其妙嘅兴奋。




招ed'會.!!

   

      5.1最后嘅一日。招ed培训班终于搞咗次聚会,呢次更多人参加,除咗平时玩得埋嘅之外,仲多咗云姊、亚云、亚lee、东磊同光哥添。济济一堂,数数下有十几人,真係好开心。讲晒做嘢啲辛酸史,不吐不快呀!!

      饮饮食食,好快就喺利华消磨咗两个几钟。原本打算有下场,点知死人文哥、中哥同光哥自己揾节目,飞低咗我哋。所以我哋都觉得冇瘾,各自返屋企咯。

      真係好挂住培训嘅日子。我怀念的....




(<full date>>

   

      今日,原本只係打算去剪个头发。不过俾莎姊同小鱼召咗出去唱K,所以又冇返屋企食饭。5.1假期都好似未喺屋企食过饭..

      去咗红点唱K,环境好好,最中意咁样嘅K场。而且歌都好新,大解歌瘾呀!!原本唱K仲话要3只女人仔去睇<十分·爱>,点知好辗转都係睇唔到,变咗食嘢团。不过3个女人1个墟,哈丷∼

      Go'相册...




【是但噏,踎低噴飯。

   

      今日睇咗林狗嘅<是但噏·踎低喷饭>,觉得真係好搞笑,将而家社会、娱乐圈、政治嘅热点话题摆上舞台,变成搞笑又有深度嘅栋督笑。一个字"掂"∼

      今日仲睇咗杨丞琳出同志片<刺青>,同"踎低喷饭"好唔同。就係好无聊,俾我嘅感觉好似讲到而家社会好堕落,什么web-girl、什么刺青的。唉,虽然现在嘅社会确实改变,也不至于咁折堕吧。

      其实假期,冇非唔係出街就係喺屋企hea下。不过假期,反而让我觉得好怀念某人。好想知道某人现在嘅一切,佢呢排究竟忙乜、做紧乜嘢、仲有就係同紧边条女...好似一直生活喺佢嘅影子之下。

      5.1仲係有开心嘅消息,姊姊终于情花开,有得拖手仔啦。学斌少话斋,久旱逢甘露呀∼哈丷。真係好希望姊姊可以同佢个白羊拖耐啲,激情之后又可以细水长流!!