|
今日母亲节,同亚嫲姑姊佢哋中午出咗去食饭。
前2日,已经俾咗钱妈妈祝佢母亲节快乐。明显佢好开心,所以呢两日对我都唔错。只要唔使同佢嗌交就已经好好。
食完饭返到屋企,好无聊。摊咗喺度睇电视,结果发现有<金三顺>连播,好开心。睇咗一个下午,觉得玄斌好靓仔,不过喺出戏度就太唔好了,因为佢唔够专一,左摇右摆,唔知道自己中意边个,好唔要得!!睇完之后,又入房睇亚rain出<爱上绝食女友>,净係可以用傻更更嚟形容部电影。真係睇唔明,而且成百分钟,睇到我好眼瞓,好在有亚rain嘅招牌笑容提神。
呢两日真係冇乜心机,今日听到首歌at17 - 你好吗...
"在那天,为你哭过恨过;在那天,留了下伤心的我;当初的一切,重逢时别再讲它...
在这天,若你竟挂念我;在这天,摇电话给我;知不知道,愁绪仍在天天增加..." |