|
今日,初初觉得自己好闲人,师傅休息,所以去咗跟华仔。开头冇咩做,都係帮手递下单同攞下嘢咁。就华仔叫我攞返份兑换单、亚哥叫我攞密码信之际,我冇非都係讲多咗次提醒下芳姊(今日嘅主管)啫,佢突然叼我叫我唔好催佢喎∼ 顶,我都係好心惊你唔记得啫,你唔急人哋都急架!! 唔係你去对住啲客你紧係姿柔啦,俾人闹嘅又唔係你。俾人窒完之后,真係觉得万分委屈,攎完单同信坐返去华仔后面嘅时候,几想喊∼ 咁大个女突然有啲俾人位高权重压住嘅感觉。感觉同呢个芳姊扛上樑子了!!
之后冇几耐,华仔就俾我上台。佢一向都好照顾我,成日教我呢样嗰样,佢师傅亦係而家我嘅师傅,都可以讲佢係我师兄嚟架。上咗柜台之后,之前啲冤屈气冇晒,好认真咁做业务了。
到咗下午,周行入咗嚟,因为有80W要解上人行,所以我同亚珊都要帮手扎钞。我哋都好认真咁扎架,虽然扎得冇咁好睇。结果又俾周行喷,又话呢样唔得嗰样唔得。不过我好识入位咁去咗周行度帮佢捆钞,之后佢就对亚珊好冷淡了。做咗嘢先知,原来识走位,拍下马屁比起你有实力来得重要!!
---------------------------------------------------------------------------------------
不知不觉,写日记已经有2、3个月,从培训开始,发现发生嘅事唔多,不过都好有意义。记录咗自己第一次为自己嘅未来而努力,以前读书时候冇珍惜嘅机会,喺呢2、3个月,付出嘅确实唔少,但收获却係一辈子的。仲有就係识到一班培训班同自己惺惺相识嘅好朋友。
不知不觉,离开学校同样係2、3个月,虽然有时仲係会怀念下,但那个地方仿佛不属于我,因为太悲伤了。无论係因为某人嘅关系,定係那地方,只会令我谂起只有堕落嘅日子。过咗2年半嘅寄宿生活,真係冇学到啲乜。只可以讲,自己长大了。
那个地方,好似充斥住烟、酒、男人、钱同名牌,一个华丽包装嘅堕落生活。唔想再去怀缅咁样嘅一个地方,过去就让佢过去吧。值得怀缅的,应该就係有几个老友鬼鬼嘅死党吧∼(特别鸣谢莎小朋友,哈丷)... |