~~我的美食日誌~~
視食得是福為至理名言
無視體重增加,終身追求美食
分享一切好食的食物
prettysliver
暱稱: Pan
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
CUPCAKE
金桶牛油磅蛋糕
日式芝士蛋糕
雲石芝士批
朱古力慕士蛋糕
文章分類
全部 (36)
~日本料理~ (2)
~中華料理~ (1)
~各式麵包~ (1)
~各式曲奇,蛋糕仔,鬆餅~ (8)
~各式甜品~ (6)
~各式蛋糕~ (10)
~旅行~ (7)
今日食左咩?! (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
..
MayMay愛蛋糕
Miss Jubie's blog
My xanga site
麵包
麵包2
二德惠
大蚊廚房
芝士
便當
為食貓
韋太烹飪教室
甜品糖水
蛋糕
蛋糕3
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 4644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


日本旅行~Day 2 無奈 分類: ~旅行~

今天7:40起床,8:30食自助早餐,

9:15出發去"環球影城"

入到"環球影城",便一枝箭衝去玩"Spider man",

排了差不多2個鐘,想死......轉完一個又一個圈......行完一個又一個的房....痴線!!!!!

玩完已經無唒心機.......便去食午餐!很貴!!!!!勁貴!!!!!

我地只係食了2個餐,竟然用了hk$400 幾!!!瘋了!!

之後睇了"未來水世界",食雪糕.....行下精品店!!!坐下!!!

到集合時間,便走了!!

去了一間中華料理餐廳食自助晚飯!!!不好食......

可以選為"最難食晚餐"

今晚的酒店最大!!!有露台!!

 

 

 



2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


日本旅行~Day 1 開心 分類: ~旅行~

今次係我地4姐妹第一次一齊去旅行!!真係好開心!!

我地搭10點機離開香港,搭左3個小時後,終於平安到達大阪啦^^

在入境處排了很耐,"打哂蛇餅"

離開機場後,我地就去左"大阪城",本來行程係無遊覽"大阪城"的

但導遊(Joe)話這幾天可能下雨,驚D櫻花會比D雨整爛哂,所以就即時加了"大阪城"

我地行去"大阪城"ge時候,見到好多好多日本人坐哂係樹下賞花,

佢地唔只係野餐,仲BBQ囉,拎埋d燒烤爐!!

我地一路行,一路比d食物香氣吸引!!

係"大阪城",我地除左睇櫻花外,仲係d攤檔度買左"丸子",

成日係漫畫見到ge食物,今日總於親自食到!^^

o個d"丸子" 係將d糯米圓子串成一串,蒸熟之後,再烤一烤,跟住沾上甜甜地的醬,就可以食了!!

仲影了..........

睇完花,我地就回Hotel 放低行李,再步行去"道頓堀"

"道頓堀"有好多商店,eg 拉麵,藥房,便利店,衫褲鞋襪.........

我地係食晚餐前食了...."大阪燒"(正~)...鯛魚燒(不錯,但不夠熱)...仲買了2件蛋糕,一件泡芙!

晚餐食了定食(有天婦羅,蒸蛋,烏冬,水果,同埋酸酸地ge肉),很豐富~

食完之後,我地再出發去"道頓堀",逛逛便利店!

而主打節目係...夾公仔!!!

當我地正想夾ge時候,華華發現左竟然有人夾到佢想要ge公仔.....龍珠入面的角色

跟住大家姐就膽粗粗叫那些人幫我地夾...佢地是日本人同印尼人啊!

佢地好好人,我地自己用了500yen,但失敗了....

佢地竟然再用自己$$夾!!!我都唔知用了多少$$$先夾到!!

可能我地一班人圍住係部公仔機到,嘻嘻哈哈的,竟然吸引到係當地做生意的哈爾濱商人!

佢地見我地咁high,就話夾一隻送給我地!!

大家姐話佢應該用了至少2000yen去夾!!

我地就係咁好心ge日本人,印尼人同哈爾濱人 ge幫助下.只係用了500yen 得到2隻公仔!!

好開心^0^

 



2009 年 2 月 7 日  星期六   晴天


~紐約芝士餅~ 愉快 分類: ~各式蛋糕~

好耐都無整過野食啦!!!數數手指~嘩!有成半年無整呢!!

相間半年再整野食,當然整d未整過ge野啦!!就係......

~~~紐約芝士餅~~~

因為我家終於有焗爐啦!!哈哈!!(焗爐係大家姐今日拎回家的!呢個蛋糕都係家姐整的)

 

~~~~~~~~~~~~~~~

材料:

忌廉芝士                   280g

溶化牛油                     60g                    

糖                                   70g

蛋                                 2隻

檸檬汁                       1茶匙

 

做法:

1.將忌廉芝士和糖打勻

 2.將蛋分幾次加入忌廉芝士混合物,打勻

3.將檸檬汁加入已溶化的牛油內,攪勻,然後加入做法2內,打勻

 

4.將混合物蛋糕模內,放入焗爐,以180度焗30-35分鐘

~~~製成品~~~

 



2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


雜果蒟蒻果凍 愉快 分類: ~各式甜品~

 材料:

水晶蒟蒻粉   1包

熱水      250毫升

雜果                    適量

糖                        2湯匙

  

做法:

1.將蒟蒻粉和糖放入湯碗內,再加入熱水攪拌至完成溶化,備用

2.將適量的雜果放入膠模內,再加入蒟蒻溶液,放入雪櫃凝固並脫模後,即將食用

脫模後ge靚樣:

  

TIP:

蒟蒻含豐富纖維素,屬水溶性纖維,而熱量極低,它的成份主要為葡萄甘露聚糖,吸水力強,而且有膨脹力,進食後很容易產生飽腹的感覺,被推薦為可以幫助減肥的食物。此外,據說還有降血脂、幫助腸胃蠕動,以及防癌的功效。

食後感:

好有咬口,雜果真係好好味,而蒟蒻係沒有什麼味道的,整個果凍其實就係o者哩咁啊!!

佢個外形真係好亮晶晶啊!!好靚^^

 

  

 

  



2008 年 8 月 9 日  星期六   晴天


濃情朱古力凍餅 分類: ~各式蛋糕~

餅底材料( 6”圓形蛋糕份量):

消化餅        100克 (約六塊)

溶化牛油     50克

材料:

朱古力              100g                    蛋黃                  1隻

 幼砂糖               35g                     朱古力粉            20g

 牛油                   60g                     忌廉                   200g

水                       20g                     魚膠粉               5g

做法:

1.消化餅壓碎與室油牛油混合,壓在模底

2.將魚膠粉以熱水整溶,備用

3.座溶朱古力後加牛油

4.蛋黃打起至淡黃色

5.幼砂糖加水至糖煮溶,撞入蛋漿

6.將忌廉打至8成企身

7.將朱古力漿入旦黃後加朱古力粉,魚膠水,最後拌入打起淡忌廉拌勻,倒進羔盤雪入冰箱

8.雪至硬身後甩模,食前放室溫10分鐘,以便容易切開

(食譜來源:為食貓)

食後感:

蛋糕始終係好食的,這個當然唔例外啦!!食落ge口感真係有d似雪糕,不錯!!但是缺少了咬口!!

我係貓網睇到"濃情朱古力凍餅"的分量係7吋蛋糕的,但我係整6吋模,所以分量同貓網會有d唔同啊!!