今次係我地4姐妹第一次一齊去旅行!!真係好開心!!
我地搭10點機離開香港,搭左3個小時後,終於平安到達大阪啦^^

在入境處排了很耐,"打哂蛇餅"
離開機場後,我地就去左"大阪城",本來行程係無遊覽"大阪城"的
但導遊(Joe)話這幾天可能下雨,驚D櫻花會比D雨整爛哂,所以就即時加了"大阪城"


我地行去"大阪城"ge時候,見到好多好多日本人坐哂係樹下賞花,
佢地唔只係野餐,仲BBQ囉,拎埋d燒烤爐!!

我地一路行,一路比d食物香氣吸引!!
係"大阪城",我地除左睇櫻花外,仲係d攤檔度買左"丸子",
成日係漫畫見到ge食物,今日總於親自食到!^^
o個d"丸子" 係將d糯米圓子串成一串,蒸熟之後,再烤一烤,跟住沾上甜甜地的醬,就可以食了!!

仲影了..........


睇完花,我地就回Hotel 放低行李,再步行去"道頓堀"

"道頓堀"有好多商店,eg 拉麵,藥房,便利店,衫褲鞋襪.........
我地係食晚餐前食了...."大阪燒"(正~)...鯛魚燒(不錯,但不夠熱)...仲買了2件蛋糕,一件泡芙!


晚餐食了定食(有天婦羅,蒸蛋,烏冬,水果,同埋酸酸地ge肉),很豐富~

食完之後,我地再出發去"道頓堀",逛逛便利店!
而主打節目係...夾公仔!!!
當我地正想夾ge時候,華華發現左竟然有人夾到佢想要ge公仔.....龍珠入面的角色
跟住大家姐就膽粗粗叫那些人幫我地夾...佢地是日本人同印尼人啊!
佢地好好人,我地自己用了500yen,但失敗了....
佢地竟然再用自己$$夾!!!我都唔知用了多少$$$先夾到!!
可能我地一班人圍住係部公仔機到,嘻嘻哈哈的,竟然吸引到係當地做生意的哈爾濱商人!
佢地見我地咁high,就話夾一隻送給我地!!
大家姐話佢應該用了至少2000yen去夾!!
我地就係咁好心ge日本人,印尼人同哈爾濱人 ge幫助下.只係用了500yen 得到2隻公仔!!
好開心^0^

|