| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 8 月 9 日 星期六  |
| 叮噹豆沙餅 |
分類: ~日本料理~ |
材料: 低筋麵粉 100g 蛋 2隻
梳打粉 1茶匙 水 1湯匙 糖 60g 紅豆蓉 適量
蜜糖 2湯匙

做法:
1.將蛋和糖拌勻

2.加入蜜糖打勻

3.篩入所有粉類拌勻

4.加入水拌勻

5.將麵糊放入雪櫃雪30-60分鐘
6.於雪櫃取出後放室溫約15分鐘
7.以微火並加少許沙律油煎熟麵糊至兩面金黃色
8.麵餅待涼後夾入適量紅豆蓉即可

(食譜來源:為食貓)
TIP:
煎麵餅時要小心煎,因為超容易燶的!!用易潔pan整,就唔洗落咁多油啦,個麵餅都好食d!!
食後感:
這個豆沙餅的外觀雖然不太好,但味道尚算可以的啊!!^^
|
2008 年 8 月 4 日 星期一  |
| Truffe 軟朱古力 |
分類: ~各式甜品~ |
材料:
純朱古力 (Valrhona 53%黑朱古力磚) 100g
忌廉 50毫升
牛油 40毫升
糖霜或朱古力粉 適量
做法:
1.將朱古力隔水整溶,備用

2.將牛油隔水整溶,備用

3.將牛油溶液和忌廉加入朱古力內,拌勻


4.將朱古力倒入食物盒,室溫放一晚

5.脫模後,搓成所需大小,然後轆上糖霜或朱古力粉即成

(食譜來源:為食貓)
TIP:
朱古力好快就會脫模,但d朱古力會好軟,好難將佢地搓成不同形狀(因為太軟,拿上手已經溶了),所以我建議將朱古力放入雪櫃一陣,令佢硬點再搓會軟好!!我搓得好辛苦呢!!
食後感:
真係入口即溶,很好食^^但我妹妹話苦了點,下次可改用較少黑朱古力成份的來整! |
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
朱古力木糠布甸  |
分類: ~各式甜品~ |
材料(5小杯分量):
馬利餅 10-12塊 朱古力粉 1 tablespoon
淡忌廉 200g 雲呢拿油 1 teaspoon
鷹嘜煉奶 2 tablespoon

做法:
1. 將馬利餅用麵粉棍壓碎成幼砂狀,備用

2. 將馬利餅碎加入朱古力粉攪勻,留起4 tablespoon馬利餅碎備用(裝飾用)

3.將淡忌廉用攪拌器打至6成企身,再加入鷹嘜煉奶及雲呢拿油打至8-9成企身


4.將馬利餅碎及煉奶cream梅花簡竹咁逐層鋪入杯內,至杯頂最面層鋪上之前預留起的馬利餅碎作裝飾

5.放入雪櫃冷藏2-3小時,完成
 
食後感:
好好味!!做法簡單,即使係新手都可以整得成功同好味啊!!我食完1杯都仲想再食,未夠喉呀><
|
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
蔥油餅  |
分類: ~中華料理~ |
材料(2塊分量):
麵粉 100g 青葱(切粒) 適量
糯米粉 50g 鹽 3-4湯匙
清水 1杯
做法:
1.將青葱切粒,留起備用
2.將麵粉和糯米粉加入碗內拌勻, 加入清水再拌勻直至滑身再無粉粒


3.將青葱粒及幼鹽加入粉漿內再拌勻

4.先燒紅易潔平底鑊, 加油後轉中火,先倒一半葱粉漿煎第一塊, 煎至定形後再反轉煎,見餅身漲起就煎多幾秒又再反轉煎至金黄色就完成


5.製成品

(食譜來源:Miss Jubie)
食後感:
我在網上見過的蔥油餅食譜中,這個真的是最簡單的做法,其他的食譜做法要搓粉, 再等發酵,之後又要拉, 再打圈,真的是十分複雜!!對有點懶惰的我來說,太麻煩了!!這個簡單的做法太適合我了!^^
第1次煎的那塊我們下得太多的鹽,所以好咸!!第2次煎時,我們下了點水,中和一下,結果這次成功了!!沒有太過咸,味道剛剛好!!很好食啊^^ |
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
今日食左......homemade飯團  |
分類: 今日食左咩?! |
今日我地3姐妹竟然一齊整午餐食呀,真係好少有咁ge機會!!好多時候都係我整or各自整的,3個一齊整,好似係第1次@@"
大約係1:40pm,我煲好飯,將d飯落埋醋,咁我地就一齊整啦!!
妹妹整得好好笑,雖然落左好多飯,但都包唔哂d餡,爛哂!!
最後,大家都係食番自己整個d(冇人想食妹妹整的,因為太醜了!!哈哈^0^)

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|