~~我的美食日誌~~
視食得是福為至理名言
無視體重增加,終身追求美食
分享一切好食的食物
prettysliver
暱稱: Pan
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
CUPCAKE
金桶牛油磅蛋糕
日式芝士蛋糕
雲石芝士批
朱古力慕士蛋糕
文章分類
全部 (36)
~日本料理~ (2)
~中華料理~ (1)
~各式麵包~ (1)
~各式曲奇,蛋糕仔,鬆餅~ (8)
~各式甜品~ (6)
~各式蛋糕~ (10)
~旅行~ (7)
今日食左咩?! (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
..
MayMay愛蛋糕
Miss Jubie's blog
My xanga site
麵包
麵包2
二德惠
大蚊廚房
芝士
便當
為食貓
韋太烹飪教室
甜品糖水
蛋糕
蛋糕3
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 8
今日人氣: 0
累積人氣: 4649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 9 日  星期六   晴天


叮噹豆沙餅 分類: ~日本料理~

材料:

低筋麵粉                      100g                 蛋                       2隻

梳打粉                         1茶匙                水                       1湯匙

糖                                 60g                  紅豆蓉                 適量

 蜜糖                             2湯匙

做法:

1.將蛋和糖拌勻

2.加入蜜糖打勻

 

3.篩入所有粉類拌勻

4.加入水拌勻

5.將麵糊放入雪櫃雪30-60分鐘

6.於雪櫃取出後放室溫約15分鐘

7.以微火並加少許沙律油煎熟麵糊至兩面金黃色

8.麵餅待涼後夾入適量紅豆蓉即可

  

(食譜來源:為食貓)

TIP:

麵餅時要小心煎,因為超容易燶的!!用易潔pan整,就唔洗落咁多油啦,個麵餅都好食d!!

食後感:

這個豆沙餅的外觀雖然不太好,但味道尚算可以的啊!!^^



2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


Truffe 軟朱古力 分類: ~各式甜品~

材料:

純朱古力 (Valrhona 53%黑朱古力磚)   100g    

忌廉                                                   50毫升

牛油                                                   40毫升

糖霜或朱古力粉                                   適量

 

做法:

1.將朱古力隔水整溶,備用

2.將牛油隔水整溶,備用

3.將牛油溶液和忌廉加入朱古力內,拌勻

  

4.將朱古力倒入食物盒,室溫放一晚

5.脫模後,搓成所需大小,然後轆上糖霜或朱古力粉即成

 

 

(食譜來源:為食貓)

TIP:

朱古力好快就會脫模,但d朱古力會好軟,好難將佢地搓成不同形狀(因為太軟,拿上手已經溶了),所以我建議將朱古力放入雪櫃一陣,令佢硬點再搓會軟好!!我搓得好辛苦呢!!

食後感:

真係入口即溶,很好食^^但我妹妹話苦了點,下次可改用較少黑朱古力成份的來整!



2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


朱古力木糠布甸 愉快 分類: ~各式甜品~

材料(5小杯分量):

馬利餅                  10-12塊                     朱古力粉              1 tablespoon             

淡忌廉                    200g                             雲呢拿油              1 teaspoon 

鷹嘜煉奶              2 tablespoon

材料一覽

做法:

1. 將馬利餅用麵粉棍壓碎成幼砂狀,備用

做法1.1  做法1.2

2. 將馬利餅碎加入朱古力粉攪勻,留起4 tablespoon馬利餅碎備用(裝飾用)

做法2

3.將淡忌廉用攪拌器打至6成企身,再加入鷹嘜煉奶及雲呢拿油打至8-9成企身

做法3.1  做法3.2

做法3.3  做法3.4

4.將馬利餅碎及煉奶cream梅花簡竹咁逐層鋪入杯內,至杯頂最面層鋪上之前預留起的馬利餅碎作裝飾

做法4.1  做法4.2

5.放入雪櫃冷藏2-3小時,完成

製成品製成品

食後感:

好好味!!做法簡單,即使係新手都可以整得成功同好味啊!!我食完1杯都仲想再食,未夠喉呀><

 



2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


蔥油餅 愉快 分類: ~中華料理~

材料(2塊分量):

麵粉                    100g                 青葱(切粒)        適量

糯米粉                 50g                    鹽                     3-4湯匙

清水                     1杯 

材料一覽 

做法:

1.將青葱切粒,留起備用

2.將麵粉和糯米粉加入碗內拌勻, 加入清水再拌勻直至滑身再無粉粒

做法  做法

做法

3.將青葱粒及幼鹽加入粉漿內再拌勻

做法  做法

4.先燒紅易潔平底鑊, 加油後轉中火,先倒一半葱粉漿煎第一塊, 煎至定形後再反轉煎,見餅身漲起就煎多幾秒又再反轉煎至金黄色就完成

做法  做法

做法

5.製成品

製成品

(食譜來源:Miss Jubie)

食後感:

我在網上見過的蔥油餅食譜中,這個真的是最簡單的做法,其他的食譜做法要搓粉, 再等發酵,之後又要拉, 再打圈,真的是十分複雜!!對有點懶惰的我來說,太麻煩了!!這個簡單的做法太適合我了!^^

第1次煎的那塊我們下得太多的鹽,所以好咸!!第2次煎時,我們下了點水,中和一下,結果這次成功了!!沒有太過咸,味道剛剛好!!很好食啊^^



2008 年 7 月 16 日  星期三   雨天


今日食左......homemade飯團 愉快 分類: 今日食左咩?!

今日我地3姐妹竟然一齊整午餐食呀,真係好少有咁ge機會!!好多時候都係我整or各自整的,3個一齊整,好似係第1次@@"

大約係1:40pm,我煲好飯,將d飯落埋醋,咁我地就一齊整啦!!

妹妹整得好好笑,雖然落左好多飯,但都包唔哂d餡,爛哂!!

最後,大家都係食番自己整個d(冇人想食妹妹整的,因為太醜了!!哈哈^0^)