♥*
>3<"

◆`*-[ .. 永遠跟你不分開 正是我的夢想`×|}*
*`'♣;;和你一起的日子是最快樂 最幸福的 I♥U =}`


我的愛 只能夠 讓你一個 人獨自擁有..
我的靈和魂魄 不停守候 在你心門口..
我的傷和眼淚 化為烏有 為你而流..
藏在 無邊無際的小小宇宙 愛你的我..
smallbear2
暱稱: ◇;;柒 細 ka`|!*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2023 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
給 東 的 再 後 日 記...
♧'`×,,沒說話..很像距...
((★+;不想變了..不要...
﹍°★為何不肯承諾喜...
█[]..*+命運的改變!...
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 10
今日人氣: 25
累積人氣: 254
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 14 日  星期四   晴天


給 東 的 再 後 日 記 ♥"; 分類: 未分類

東;]*

原來我做D咩都系冇用嫁..

我吾想我地關係甘淡..

我地戈吾到時間戈關..

都戈吾到牙茵..既ZXY吧`

自從戈日..甜言密語都沒了..

的確我好中意聽你講..

旦系你好內冇講戈..

系咪你覺得我已經吾再重要,,?

可能你中意左牙茵,,忘記了我?

 

現在什麼都沒了.."

憶憶是否沒人再愛了嗎?`!

憶憶`;仲系1個`不懂愛的人..

若不想愛..請放棄..`!

你可大大聲聲對我說"我不愛你"

我沒所謂..冇謂拖拖拉拉

..希望我懂得死心..*

BY;識喊既人`..

憶字..

2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


♧`×,,沒說話..很像距離遠了..]*.;'`™ 分類: 未分類

見到你..

你沒說話..

我沒說話..

我是等著你說..

什麼都可以..

旦..你沒有..

打機吧..

你愛的是打機..

我愛的是你..

現已沒關系了..

-----------------------

又訓又玩電腦..

1日`了..做埋功課..

部機有少少壞..- -'

lag機..hang機丫..

激死l0r!!*

差吾多..等緊你上..

我知你累..

系打機累了..要訓..

旦我想你陪我..

可以不睡嗎?

2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


((★+;不想變了..不要玩我了..夠了!___` 分類: 未分類

今日熱番d喇..

冇甘凍..

番到學校...

上甘多堂..累死..

差吾多冇乜聽書..

諗起d關系真系驚..

"小肥..吾該你喇..

吾好中意我..吾好溝我喇..

你中意茵喇.."

我吾想變..

我中意既人...

只有..老公仔1戈..

雖然冇左1種feel..

呢種feel叫真實感...

唉=]..

佢又去左網吧..

傾吾夠1句就去左..

去去去..去夠佢喇..!!

夠了..

不要瘋..

不要哭..

停止吧。

2008 年 1 月 3 日  星期四   晴天


﹍°★為何不肯承諾喜歡他?為何他喜歡我?...-! 分類: 未分類

放完假第1`日番學..

好累丫..

平時仲訓緊教嫁ma= =`!

跟住番學...

牙音話上次出街..

佢條仔戈fd[小肥]話想溝我..

佢吾溝得我..

吾中意得我..

我中意既系我老公..

絕對吾可以..甘嫁..

何況牙茵...- -`!

吾系,,應該小肥中意既系牙茵!..

牙茵..我覺得佢都中意小肥..

拉我洛水做咩?

----------------------

學校-0-`

問人拎功課抄..

今日上既堂都幾無聊-_-`

英文上得0k喇..

中文都有少少發夢=.=`

世史..上得好搞野..笑=]

經公,,玩似d,,-x-..

音樂,,至正,,牙sir冇番..

做功課,,+抄-3-'

番到屋企,,

冇同老公傾計..

不戈見到佢0n都好開心,,

哈..

發回以前的我?

系掛..

佢有佢玩..我有我瘋?

2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


█[]..*+命運的改變!?,,,‥"++ 分類: 未分類

新既1年`=新既開始`

=新既命運?

--------------------------------

倒數完新的1年..

累了...很多人都是睡了..

可是..我沒有..

1陣間..

老公叫我打比佢..

跟住我打..

我地系甘傾..

佢好似哄緊我開心..

講埋d sweet野..

嘿..好開心..

傾完..做功課..

訓教....笑=]

好開心..起身..

作文...

作左1半..出街見頤..音+音老公..

佢老公都幾令仔..嘿=]

好sweet..可是我沒有呢..

我又多左戈老豆..-333-"正`

李家邦..收皮喇..

同媽咪影貼紙相..-v-;

行街食野..7點幾番屋企..