今日撘車車用了很多的錢錢
先撘地鐵到黃大仙,由黃大仙撘巴士到屯門,再由屯門撘巴士到黃大仙,轉地鐵到九龍塘;撘巴士落旺角,最後撘地鐵返青衣,都可以話係壯舉
Oli,姐姐同燕燕好hyper,不斷的扮豬
唉,present未做好,書又未溫,都可以十點幾先返到屋企,唔知自己想點
做到三點,算係搞掂,其實都係小高做.........