覺得自己開始好唔掂∼性格方面!!自己太容易發脾氣啦!太情緒化∼由其是對住屋企人∼有時覺得自己明明唔岩∼都唔會去認錯!搞到屋企成日唔開心!加上自己d感情問題又開始返黎咁!煩上加煩!!對自己....對屋企人唔住!但又....講唔出口啵!!太過要面啦!而家屋企人對我都唔太好!自己對佢地唔住∼佢地又係咁樣對返我!覺得自己攞黎衰咁!聽到佢地成日話我∼我又話佢地煩啦!諗返轉頭...自己做得太過份啦∼觀點與角度!係佢地立場黎諗∼我都會咁樣啦!加上阿媽d身體又唔係咁好啵!唉∼後悔得太遲啦!我諗緊...有咩辦法可以彌補到我既錯失!我做得太過火啦!!我對佢地唔住呀!
我5月1號返工!!返華潤∼做理貨員!20蚊1個鐘!算∼做住先啦!好過冇!!加上我又等$洗也ma!冇所謂啦!!
感情d野....都係唔好提啦∼傷心也ma!佢都有男朋友啦∼仲好錫佢tim!!無理由我去搶佢返黎嫁!!我最多見到佢日記到提起佢男朋友∼我好唔like lo∼不過....ed野∼唔關我事lu!!

|