討厭也!!
都好幾日冇打日記啦∼返工返到傻啦∼又攰啵∼個人....散哂咁!好辛苦!對住d人又唔好喎∼個死人副經理∼好憎佢!!好忟呢∼今日我冇返到工∼自己去左荃灣∼打雞!撞到阿文∼之後同埋阿俊周圍行∼打雞!悶死既1日∼漫無目的咁∼冇返到到工都冇打返去公司講∼又冇同屋企人講∼唉!!自己都唔知做乜∼唉!!
已經對呢份工...淡哂∼唔想做∼但自己又做唔到d咩野啵∼粗重野自己又唔夠大隻∼文職既又唔夠料喎∼都唔知自己想點嫁∼好煩!好忟!唔知點好?!岩岩先同winky傾完黎∼叫佢幫我問下有冇d青年大使既工做∼不過...佢話ed工唔可以做一世∼只係一個嘗試咁解∼我都明白既∼都好多謝佢既寶貴既意見啦!!自己做好而家做lo∼
其實自己想係儲返d$$之後去搵野學∼學下英文進修下嫁∼但又冇$$啵∼所以有工咪做住先lo∼儲到d$$先再算lo!!呢份工∼頂多做到呢個月尾嫁咋!之後唔做嫁啦∼所以又要搵定d野人做啦!!
|