★☆★☆◆從成功裡失敗的生還者★☆★☆◆

 

 

 

 

 

 

 

 
 
ELLEVER0207

暱稱: ELLE~EVER
性別: 男
國家: 香港

 

 

 

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::

19歲
完結
秘密
主宰
2006-07-06


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 4 月 15 日  星期六 晴天
好辛苦∼個心...

今日一起身∼就諗返起琴日件事∼琴晚明明好想去喊∼好辛苦也!但我竟然喊唔出!到左今日∼一起身就覺得有d唔掂啦∼硬係覺得心情唔好咁∼今朝我約左d同事出去一齊過去阿chris到ma!約左係荃灣到等!不過..我估唔到..咁快就比我見到d我唔想見到既事!個一刻..我...個心又...痛了!!但我又要扮冇事咁啵∼真係好辛苦呀!之後我仍然見到ED野LO!算啦∼不斷同自己講!!去到玩下就冇乜事嫁啦!

結果打左成日∼又玩下其他野咁∼輸左成$100左右∼仲要人地請我食飯TIM∼                                   真係慘!夜晚都冇食到!諗住返到屋企冇野食,想去問佢地借$買少少野食下都好MA∼                                最後買左個三文治咋!仲要膠膠地∼>_<唉!!估唔到返到去有野食∼有西餅呢!

見到D咁既事∼就知自己應該點做啦!我會放棄嫁啦!唔會對佢有D咩野!希望祝佢地幸福啦!                                         不過我同佢都會KEEP住聯絡既!我都唔想冇左呢個朋友MA!                                    但我個心又唔捨得啵!對住佢始終都會覺得自己好CHEAP咁!                                        希望個男仔佢會珍惜啦∼但我驚個男仔玩佢∼同埋佢自己又未玩夠咁!                                    驚佢HURT咋!唉∼唔理得咁多嫁啦!見個男成日同佢....談心咁∼                                  自己見到都心痛!好多野都好煩!放棄把啦!唉..... 

祝你幸福快樂!                                                 我以後唔會再煩住你! 

                                                                                                                                                                               

發表時間︰2006-04-15 02:04 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 13 日  星期四 晴天
◆好吽既一日◆

唉∼今日成日係屋企到唔知做乜咁∼係到吽呢∼個妹又去左睇戲∼唉!悶死了!都冇出過街∼自閉青年咁!傻左成日∼等到個妹返左黎之後∼傾左陣∼咁又一日啦∼唉∼(呢個字出現左幾次啦!唔好再唉啦!)聽日去同D同事去何SIR到打麻雀∼我又冇錢啵!都唔知點算TIM∼大鑊啦∼但又想打啵∼屋企人又話我唔識打,唔好打咁大喎!聽日同佢地講啦∼

我發現自己好多野煩呢∼感情事本來都唔關我事既∼但唔知點解我...又諗返起D野∼E幾日仲唔知點解會鍾意左佢∼同埋呢∼真係唔想係屋企吽∼煩緊搵野做∼同埋∼聽日...我應該用咩心態去同佢傾計呢∼佢同我既關係好似....我真係要好決斷咁!唔同佢做朋友?話哂都係.....呀!但....唔知點好∼好煩好煩!希望佢會對個女仔好好啦!雖然我唔知佢地E家咩關係∼我D行為...好傻呢∼個心又.....黎料啦!痛呢∼算啦!ED野諗多冇謂呢!

屋企人同我既關係好似又差左∼我不諗都係D對佢地好惡既人∼我覺得自己係唔岩∼但自己永遠唔會講出口話自己錯呢∼死要面呢∼發覺自己D性格好唔掂呢∼我做過一D測試呢∼我既性格係:獨立、有原創力、複雜、情緒化、喜歡表達、敏感、開放及理想化

的而且確∼我係情緒化,敏感呢∼仲好多愁善感TIM∼好女仔性格∼缺點好多∼但...優點....好似冇乜咁∼

感覺你 求沒距離 

 

心裡面夢裡也只有你 

 

依靠你 情是太奇 

 

求共你不設限期 

 

盼一天 再一天 熱愛 你是我的空氣 

 

呼吸也似 於風中帶來趣味 

 

仍是愛著你 無用完美 陪著你便已歡喜 

 

猶如做戲 風光竟如此漪旎 

 

仍是愛著你 完全是你 眉目已令我驚喜
深情日記 不能一刻離開你 

 

發表時間︰2006-04-13 09:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 12 日  星期三 晴天
∼第一次既深情日記∼

終於肯打返日記啦∼我之前既xanga冇用lu∼好煩呢!不過呢個就好好多!起碼我有個好妹妹幫我整呢∼係佢幫我既!好多謝佢也! e幾日我都開始冇野做lu∼要開始搵野做呢∼不過又唔知做乜好啵!真係好煩呢∼屋企人又吹我快d搵∼如果唔係∼係屋企日日係到∼搞到遲左∼同d會考生爭就煩啦∼所以要搵工就要快呢∼之前見左d文職既∼自己知佢地請唔請我既∼自己d英文又唔係好好啵∼打字又唔快∼唉!文職係好∼不過我做到先得嫁!又冇料喎∼遲下要去補下d英文先得呢!         講下講下∼諗起d唔開心既野tim∼

每次見到她上線時∼msn見到她∼當她提起她的男性朋友時∼我的心又開始痛起來了!我是否應放棄呢?我想去擁有她∼但自己想放棄?眼見她給了其他男性朋友∼真的好受嗎?這樣叫偉大嗎?定還是傻呢?這次的感覺∼比起以前好像有點兒不同呢∼我的直覺告訴我的!但自己想怎樣呢?好煩∼當她不開心時∼我更加不開心∼難道在網上識的∼真的不能夠有真愛嗎?

發表時間︰2006-04-12 11:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]