個病....好似好返d咁啦∼1日之內流幾次大汗!有病都變冇病啦!!焗住自己∼好辛苦呢!不過我個鼻好好多啦∼冇咁多鼻水啦∼唔洗睇E生咁麻煩啦∼KAKA∼
聽日放工要同家姐佢地出去一齊食飯呢!要同老闆講早走呢!後日(星期六)又要早走呢∼去街街呢∼阿杰話去唱K喎∼好野!!但我喉嚨未好返哂∼點唱K呢??冇所謂呢!!HEE...
今朝臨返工都要同老媽嘈!!有問題嫁佢!!係唔係到講...放左工又有得講∼唉....關係又差左啦!!要做返D野...等時間沖淡呢!!今日唔知點解做野個陣有D心神恍惚呢!!好多野聽唔入耳也!!但個身體又冇乜野嫁啵!!奇怪的.....
設計封面D野已經搞掂啦!!好野!!KAKA...連心聲都已經比左佢地啦!!冇後顧之憂啦!!等正式出左本書之後我要返一本留念呢!!
今日放工...去左打雞!!成副身家得5雞都要去打下!!點知打親都比人挑雞!!煩到死...黑人憎!打到我勁忟!!之後我上車返屋企...見到一對情侶...妖....想打7佢地!!搞到我好想....好想...怕拖(呢樣野我講左勁多次啦)唉.....ED野....想有又煩..冇又煩....自己都唔知想點啦?!
已經買左既STUSSY既TEE也!!好開心呢~
|