★☆★☆◆從成功裡失敗的生還者★☆★☆◆

 

 

 

 

 

 

 

 
 
ELLEVER0207

暱稱: ELLE~EVER
性別: 男
國家: 香港

 

 

 

MORE...

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

:: 最新日誌 ::

19歲
完結
秘密
主宰
2006-07-06


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 6 月 15 日  星期四 晴天
冇題

個病....好似好返d咁啦∼1日之內流幾次大汗!有病都變冇病啦!!焗住自己∼好辛苦呢!不過我個鼻好好多啦∼冇咁多鼻水啦∼唔洗睇E生咁麻煩啦∼KAKA∼

聽日放工要同家姐佢地出去一齊食飯呢!要同老闆講早走呢!後日(星期六)又要早走呢∼去街街呢∼阿杰話去唱K喎∼好野!!但我喉嚨未好返哂∼點唱K呢??冇所謂呢!!HEE...

今朝臨返工都要同老媽嘈!!有問題嫁佢!!係唔係到講...放左工又有得講∼唉....關係又差左啦!!要做返D野...等時間沖淡呢!!今日唔知點解做野個陣有D心神恍惚呢!!好多野聽唔入耳也!!但個身體又冇乜野嫁啵!!奇怪的.....

設計封面D野已經搞掂啦!!好野!!KAKA...連心聲都已經比左佢地啦!!冇後顧之憂啦!!等正式出左本書之後我要返一本留念呢!!

今日放工...去左打雞!!成副身家得5雞都要去打下!!點知打親都比人挑雞!!煩到死...黑人憎!打到我勁忟!!之後我上車返屋企...見到一對情侶...妖....想打7佢地!!搞到我好想....好想...怕拖(呢樣野我講左勁多次啦)唉.....ED野....想有又煩..冇又煩....自己都唔知想點啦?!

已經買左既STUSSY既TEE也!!好開心呢~

發表時間︰2006-06-15 11:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 11 日  星期日 雨天
2006-06-11

回憶

琴日出左去睇波!同阿佑,DANNY(阿杰既阿哥貓貓人黎嫁)同埋阿興!4個人...後尾阿妹黎左∼(阿杰老婆仔)之後我地去左荃灣到睇戲!睇搞乜鬼終極習作!(唔記得個名係咪咁)因為呢套戲令我諗起我睇呢套野既上一集∼係同張曉恩睇既∼2年前既11月7號黎嫁!第1日開始TIM!諗起真係有D心酸TIM∼見到阿杰同佢老婆仔咁開心咁幸福∼好羨慕呢!!唉...諗起以前D野TIM∼過去總係令人心痛的!冇乜快樂既回憶咁!!

今日我病左∼頭痛喉嚨痛!真係慘∼聽日唔知返唔返工好呢∼驚頂唔順咋

世界盃開鑼左好耐啦∼正呢!!好想睇∼但又冇有線啵!更何況係我冇乜時間睇到呢!!唔制也∼∼我發覺好多女仔都有睇世界盃呢∼以前好似比較少嫁!而家咁咪好LO!多左人睇熱鬧D也MA∼KAKA!

屋企人又開始話我買左返黎唔玩∼哂$$喎!但我又唔知自己想點咁∼好煩!!好攰咁∼唔想理呢!可能呢幾日天氣加上我成日食D煎炸野飲凍野搞到唔舒服姐∼冇乜野既∼HAHA∼

發表時間︰2006-06-11 10:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 7 日  星期三 陰天
  

無題

好幾日冇打日記啦∼華潤個到D人工比左我啦∼$1570∼比左$1000屋企人呢!啞鈴D$比左小明啦∼唉....講起$...前2日我比人呃呢∼呃左$500也!最後我諗住同個女仔講返話取消個戶口呢∼聽日我會打返電話去講嫁啦∼希望冇事啦!!

個啞鈴買左返黎幾日...都唔係日日有玩呢∼有時又唔得閒啵!!放工放得又遲啵!冇得講啦∼我終於買返小雪第1隻EP啦!好開心也∼不過.....$250!!好貴∼不過值得呢!!佢個陣好純好正也!!好掛住以前既佢呢!佢真係...太令我有衝動去搵個好似佢咁既樣既女朋友也!不過好難呢....太令令既女仔我點追到也∼我咁既樣...整容咩?唉...天生既!

成日都見到D男好KAI女好索既情侶∼真係激死我!!自己真係見到呢D情況下...真係好想拍拖∼不過以我個樣搵到D咩女就知啦∼好似以前咁....張曉恩好令咩?身材好有咩用姐?!又唔係對佢一世!網上搵唔搵到女朋友係睇好唔好彩啦∼同埋呢就係睇識唔識點用文字去溝女啦∼即係哄佢地開心啦∼唉....自己呢D又唔係好掂∼只不過係一般姐∼

佢17歲個陣∼好純呢!

呢個係佢既第1隻EP封面∼好令令也!!

發表時間︰2006-06-09 12:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]