有感而發
原來我係咁渺小∼係咁微不足到!係人地眼中...我係一個點樣既人?!冇用?冇力?唔夠醒?定係幼稚?同人地比起上黎!原來自己真係咁冇用!講大隻∼講做得野∼自己天生唔係醒個d∼咁點?比人鬧lo∼鬧極都唔醒!同一樣既錯誤可以重複又重複咁去犯∼自己點解改唔到?!我既價值....我既目標....冇樣野做得好d∼次次都要比人話先安樂?人地好心就唔會點話我∼唔好既就好似楊姑娘咁對我∼好直接咁話你∼點醒你∼我可以點做?好多疑問∼∼∼∼∼
好煩煩!想大隻d∼係為乜?純粹想好睇d?定係想方便自己做野∼練好個體能?2樣啦∼但自己...太冇乜推動力啦∼做咩都好∼自己唔比壓力自己∼做唔到野∼好難成功∼定係成功係我既生活當中未曾出現過?!機會係人地比?定係自己爭取?
我今日講咁多呢d野∼因為我覺得自己好冇用∼今日小明佢都話過我好幾次∼好婉轉咁話我!我開始感覺到...係人地眼中既我係點∼出黎做野∼仲有排去捱!好多野等住我去學∼而家只係少少挫折就....咁愁啦!
講愛情∼講拍拖∼本身自己又唔係醒個d!點識女仔也?!都成2年啦∼係!我係好恨拍拖∼不過我有冇能力做到先?!可以令到一個女仔幸福嗎?全部野∼所有野....都係一個答案......冇信心∼冇自信!!
今日返中心問阿榮設計uapp封面d野∼好想去試下自己既能力去到邊∼但...又驚做到出黎比人話我唔多掂!
我個心......好矛盾∼好煩!! |