今日第2日走佬∼琴日仲話今日會返tim∼點知自己又.....唉!!係我而家咁既身世....唔知點好?!唔想返呢份工又未搵到份好d既工∼真係....估佢唔到∼今日有人打救我∼9未露面既杰sir∼今日打比我∼問我返工d野∼佢話有工介紹我∼(真係次次都有人幫下我咁既∼XDD)話係整冷氣雞嫁啵!180一日∼ok啵∼時間比起華潤短呢∼好事也!!
不過...又幾問題出現啦∼係我自己呢!!今日同琴日既事∼覺得係自己好冇交帶!!冇責任心也∼今日都比阿媽話過我∼我都知自己做錯啦∼不過又唔肯認錯呢∼死要面咁呢∼>o<我今日去左阿妹屋企ma!諗住傾下計∼好快就閃人咁啦∼咁舅母諗住叫我係到食飯呢∼問題出現!點算?!最後.....我打比阿媽∼然之後....拿拿聲閃人∼
唉!!有野做就做住先啦∼不過我呢d料子....冇乜人請嫁啦!算啦∼唉∼自己都未諗清楚做乜好?!見步行步啦!! |