自尊
每個人都有生存目標,價值,享受人生的方式!而享受人生就要有本錢...本錢是指本身的價值即是金錢吧....而還有一樣就是天賦了∼而我自己的生存目標...價值和享受人生的方式...還未清楚呢!!但是...我現在最想的是...做好自己的本份!!充實自己就是我現在的目標了!!如何充實自己呢?!
今日...因為小明幫所以買左啞鈴!佢話平d喎∼我遲d比返錢佢!$340∼又爭人錢啦!之前小雪隻碟都$150呢!!加埋都$500呢∼想死也!因為小明...我學左一d野∼佢話佢唔衰得∼同我一樣呢∼不過...我唯一一樣唔同就係....我唔衰得但我怕失敗!因為呢個原因....阿媽佢地先會睇死我買左個啞鈴返黎唔會玩好耐!!我好唔服!唔想衰比佢地睇∼但我又知自己冇乜恆心去做呢∼冇呢個慣性去做呢樣野也!搞到自己...要迫自己去做∼比壓力自己先做到野出黎比人地睇!!我返呢份工都返左十幾日啦∼仲係戅居居咁企係到∼唉...太唔識得去醒d啦∼老豆又係咁話我∼出到去做野又係咁!!我可以點樣改善?!留意多d人地整野∼知要攞乜比佢地∼同埋知道d步驟就ok嫁啦∼點解我都做唔到呢??係要比人慢d先學到野?!做咩都慢過人∼點出黎做野也?覺得自己月黎月唔掂啦...好想去改變自己...太屎啦我∼買左啞鈴又點??我真係有恆心咩下?!唉...買個啞鈴返黎既原因有幾個...第1∼想操fit d啦,做野起碼大力d也ma∼第2∼著件tee都好d啦∼我本身個膊頭斜到乜咁∼A字膊咁∼第3∼想減肥呢∼就係咁多啦!!
愛情...有咪追lo!冇?!算啦∼自己暫時都唔知自己想點也!!
|