★☆★☆◆從成功裡失敗的生還者★☆★☆◆

 

 

 

 

 

 

 

 
 
ELLEVER0207

暱稱: ELLE~EVER
性別: 男
國家: 香港

 

 

 

MORE...

« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

:: 最新日誌 ::

19歲
完結
秘密
主宰
2006-07-06


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 7 月 3 日  星期一 晴天
如果.....

又幾日冇打LU!!前2日去左阿CHRIS屋企打牌∼WIN左200雞到啦∼請左2條友食早餐∼返到屋企比20雞阿媽食早餐∼

琴日....老豆阿媽去左澳門到....我之前1日睇波睇到5點幾到∼∼冇去到!!自己一個人∼∼太好了!!一個人去左買WESTWOOD既電話繩!!太好啦∼好野∼屋企人同我慶祝左生日∼不過係舊曆呢!!新曆未到∼有掛呀!!等出糧呢!!就到啦!!過多2日就係呢∼KAKA∼想買眼鏡呢!!好多野想要也......我太貪心呢∼KAKA!!

成日見到人地D日記∼好似係到哂幸福咁∼有得哂梗係哂啦∼冇得哂∼姐係我ED人也∼睇到都唔知點咁!!自己想點也唔知啵∼都唔知阿杰點可以係網上面識左個女朋友嫁!!我呢??哂氣啦.....搵到未搵也∼真係咁難搵咩@@?我個樣真係咁....?!唉.....

發表時間︰2006-07-04 12:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 28 日  星期三 晴天

因為我懶...所以冇打到日記好耐啦!

都唔記得左係上一次打日記個陣到e家有咩事發生過...有d咩要值得去打呢...我覺得自己個日記講既野好似好唔同人地咁既!!我成日講自己既感覺多過日常生活既事啵∼個人問題啦!

e家都6月尾啦......就快出糧啦!!買野!!決定買張1GB卡同埋WESTWOOD既電話繩也!!加埋都$700∼800啦!!預左啦∼

開始發覺呢....真係有D野係個天做出黎比我睇...但又唔知個天想我點啵∼好似呢幾日咁也...成日見到D情侶就心煩啦,開始亂諗野啦∼搞到個人即刻悲哂LO∼好唔開心∼

講時講....又諗起返工D野....點解呢?!點解人地做野咁快既呢?!唉....有時仲比阿杰串我話點解細佢幾日姐...可以相差咁遠嫁?好HURT也!!我可以點做?唔好衰比佢睇@@?但佢又唔做啦∼老闆又難搞啵∼真係也.....自己迫自己做野快D都做唔到個效率出黎∼WHY也??有時真係覺得自己好冇用也!!乜都咋過人...唉.....月講月唔開心啦∼∼幾日做到隻狗咁∼成日流勁多汗∼又唔夠訓啵∼到左7月既話訓飽佢啦!!

發表時間︰2006-06-28 11:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2006 年 6 月 17 日  星期六 晴天
有感而發

今日放工去左同小冰佢地唱K呢...(因為太遲返屋企同埋返到去又食野又上網整野所以琴日冇打到日記!而家先得呢∼)

因為佢既生日.....睇到好多野....見到一對對既朋友情侶...開頭我去到冇乜心雞唱嫁...見到有D人唔係幾開心!有D呢...又唔多理佢地啵!!好似個種感覺好怪...我好討厭呢種感覺...所以我出左去次所!!後尾因為見到人地開心返D啦∼我都好D啦∼唔知點解我咁奇怪人地D野關我乜事?!但我又受人影響呢?!見到幾個唔多識既人....貓貓D朋友仔呢.....我覺得始終有D人玩得唔夠放LO∼有所保留咁呢...但有D就玩得太過份啦!!好似佢地玩小冰咁....我睇到冇眼睇!!見到咁既情況唔知講唔講佢聽好呢!!唉.....一日之內百感交雜呢!!

我見住咁多情侶...好想拍拖!!但又比我見到有對情侶唔開心!覺得....有又煩...冇又煩!!想有女朋友係冇錯嫁∼但係仲要諗下如果同女朋友一齊有乜野要做有乜野係唔應該做.....太多顧忌啦!!

我先發覺....因為一個人生日....人地拍拖有問題發生...種種既事都好似同我有關咁!!好似專登比我睇咁.....個天想話我知D咩呢??我係一個好容易亂諗野既人?!胡思亂想....一有雞會一個人靜落黎既話就亂諗野啦!!太過女仔性格啦!!唉......點解呢??

發表時間︰2006-06-18 05:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]