今日放工去左同小冰佢地唱K呢...(因為太遲返屋企同埋返到去又食野又上網整野所以琴日冇打到日記!而家先得呢∼)
因為佢既生日.....睇到好多野....見到一對對既朋友情侶...開頭我去到冇乜心雞唱嫁...見到有D人唔係幾開心!有D呢...又唔多理佢地啵!!好似個種感覺好怪...我好討厭呢種感覺...所以我出左去次所!!後尾因為見到人地開心返D啦∼我都好D啦∼唔知點解我咁奇怪人地D野關我乜事?!但我又受人影響呢?!見到幾個唔多識既人....貓貓D朋友仔呢.....我覺得始終有D人玩得唔夠放LO∼有所保留咁呢...但有D就玩得太過份啦!!好似佢地玩小冰咁....我睇到冇眼睇!!見到咁既情況唔知講唔講佢聽好呢!!唉.....一日之內百感交雜呢!!
我見住咁多情侶...好想拍拖!!但又比我見到有對情侶唔開心!覺得....有又煩...冇又煩!!想有女朋友係冇錯嫁∼但係仲要諗下如果同女朋友一齊有乜野要做有乜野係唔應該做.....太多顧忌啦!!
我先發覺....因為一個人生日....人地拍拖有問題發生...種種既事都好似同我有關咁!!好似專登比我睇咁.....個天想話我知D咩呢??我係一個好容易亂諗野既人?!胡思亂想....一有雞會一個人靜落黎既話就亂諗野啦!!太過女仔性格啦!!唉......點解呢?? |