5月25日,星期三
由揀相到打好嵐山紅葉之旅日記,都唔知用左幾多小時啦!仲有KK,大隻Mike黎玩o既日記未補打,大鑊
5月26日,星期四
返左黎香港兩個月,仲係唔知搵咩野工好。
5月27日,星期五
Hilda Mama買左d超大粒o既士多啤梨,好甜好好味∼
5月28日,星期六
Ponchi Papa一早入左元朗開枱,帥軒返左學校,訓到3:00PM先醒,覺得好奇怪,點解會冇人叫醒我,點解間屋咁靜嫁呢?!
原來Hilda Mama仲訓緊覺@@" 不過∼∼∼其實Hilda Mama前一晚臨訓前食左粒藥,所以先咁好訓啫。
夜晚响人家食飯,既然每圍枱叫半席都食唔晒,不如下次試下叫半席,分兩圍枱食丫,哈哈哈(肯定俾人打∼)
5月29日,星期日
9:15AM,Javy打黎問我有冇約人,叫我去舖頭幫一日手,仲叫我返11:00AM,即係訓多半小時就要起身返工,好突然呀∼
好彩夜晚Koeman黎幫手,我先可以7:00PM收工返屋企食飯。明明熟睡緊都聽到電話響,究竟係好事定壞事呢,哈哈
5月30日,星期一
Ponchi Papa由今日開始變左個學生哥,一早返學上堂,返學返到黎都6:00PM,所以Hilda Mama叫我幫手做清潔,
今日第一日,緊係偷下懶先啦,哈哈∼∼
5月31日,星期二
今日開始做家務!!吸塵,拖地,洗廁所,洗浴缸∼ 我仲有幫Hilda Mama手煮飯嫁!!
6月1日,星期三
又係過d家庭主婦生活∼
6月2日,星期四
諗住幫Ponchi Papa換隻M記杯,專登搭車去德福,點知已經換晒。最後冇食到M記,去左食KFC。

第一次試,薄餅包住炸雞,舊雞炸得好脆,好好味! 脆脆唔太油,不過芝士汁有少少辣。
6月3日,星期五
平時睇完<皆大歡喜>開始做清潔,今日睇完同Hilda Mama去大家樂食下午茶,由於時間緊迫,攪到我想偷懶唔做清潔,嘻嘻∼
夜晚姨媽上黎食飯,本來甜品食雪糕,唔知係咪閂唔實個雪櫃,雪糕竟然溶晒>O< 唯有雪返硬先再食啦∼
銘銘約我聽日去維園六四燭光晚會,不過被我拒絕了,大家有冇去過呀?? |