公司抽獎中左呢個藍牙喇叭,
據聞係過千蚊o既貴野,
問番影音雜誌o既同事話大陸牌子,
但實際性能唔值果個價位。
首先用iphone開藍牙播mp3,
先黎播96貓o既下弦之月,
出黎o既效果尚算OK,
未感受到特別靚聲,
然後播最大容量o既wav檔,
係一首懷疑係少女時代o既韓文歌,
唔知歌名用itune轉檔叫軌道1...
據說wav係CD直出還原度最高,
之前用ultrasone耳機聽呢首,
亦有絕佳表現,清析透徹,
不過用LZE SR600播都係普通,
再試青山黛瑪o既留在我身邊,
用ultrasone聽呢首好有立體感,
會feel到d rap聲圍住自己走黎走去,
不過呢個喇叭都做唔到呢種效果,
又係o既得果一舊野點立體呀?
試較細聲居然有d沙沙地,
仲諗住第時擺床頭開微音量,
用佢播柔和音樂入睡,
似乎未如理想,but整體叫合格啦。
anyway,如果唔係抽獎抽到,
我諗唔會接觸呢舊野或同類產品,
不過用過之後又覺得幾有用o既。
|