上星期去銅鑼灣通利諗住買結他CX40,
(當日間野無新貨買唔到)行經銅金,
一個係中學時期經常留連o既地方,
如今已經唔存在,我都係上個禮拜先知。
機舖算係夕陽工業,只見一間又一間摺,
已經唔見有新機舖誕生。
(呢個已經唔止香港面臨o既問題,
日本都息微緊,遲d可能再開blog講下)
尋日行過德福又係為買結他,
巡例都要探一探viture zone啦,
呢個大場想當年都搞過唔少大型kof網聚,
慶幸今時今日都仲保留住機舖應有面貌,
仲入左好多音Game可謂反市道而行,
dmXG、DEA、maimai、jb、rb樣樣齊,
連古董級跳舞機、bmIIDX同popn都有,
DEA又見到靚女跳(玩呢隻Game要好大勇氣)
今次係個爽朗男仔頭打扮o既女仔跳,好有型!
跳得又要好睇,印象加爆分呀!(諗起96貓)
仲有部konami出o既soundvoltex,
玩法又係難以理解,左右兩邊有個扭掣,
一扭畫面入面個界面就會跟住打斜...
題外話,其實konami出新game唔係壞事,
但d game要跟埋部雪櫃咁大部o既專用機,
以衣家機舖越黎越難做,你仲加重佢地負擔?
盞玩死機舖炸喎,機舖都摺埋邊個買呢d機?
都係以前SEGA Astro city(白機)年代好d,
一部機換塊底版又有新game玩,
個個場都買得起d game又易普及,
game普及多人玩多人交流先會多人入錢,
(自己一個玩到無敵無對手打電腦有乜謂?)
可惜衣家d廠唔多出呢d底版式o既game。
|