響觀塘番左兩年幾工,apm二樓半個場都封印左兩年,
D木版印有美食相片寫住cooming soon...
(你個soon都真係幾soon喎)上星期居然開番!
心諗多個大型食場可以舒緩觀塘大量食客o既人流,
唔好經常都無位坐,搵位等位仲耐過食o既時間。
丫點知1樓個美食廣場又摺左(定係根本就搬左上去?
有無搞錯呀?咁咪即係食飯時段一樣咁飽和?
7點鐘KFC排隊半粒鐘,食元氣壽司等籌九個字,
講緊唔係星期五六喎,係平時星期二三都咁,
你唔係驚開多個食場會蝕錢無生意呀fa?!
講番個新食場,下午茶時間去試下(唔係邊有位呀?)
搵左個咖喱屋食個咖喱炸蝦飯,比左錢後佢唔止出飛,
仲比埋個好似手機(厚過部iphone)咁o既機器比你,
部機上面有顯示屏show你個number,
拎得果陣部機會著燈同震,心諗洗唔洗咁懶高科技呀?
比張飛人謊死人地會影印張飛呃多幾碗飯咩?
如果有D白木買完飯唔要個飯拎走部機咁佢地咪蝕錢?
就算唔貴有震有接收感應都要百零蚊部掛?
拎野食果陣好似統一晒櫃位,唔理你買西餐定印度野,
即係衣家一個廚房煮晒咁多種野食? |