都話打機對我黎講係情義結,PS4行貨首賣點可以唔講,
不過今次我唔睇好呢次o既次世代機(包括XBOX ONE),
睇番D game,出落PS4 o既好多都有埋PS3版,
咁洗乜買PS4版?D畫面真係靚好多?應該無乜分別,
據我所知當今遊戲畫面去到PS3已經上到瓶頸位,
睇番PS4 D畫面,真係無果種PS去PS2 o既突破,
質素差唔多,指住PS4畫面同人講係PS3都無人懷疑,
咁分別係乜呢?聽講frame數高左,以前1秒30格,
衣家升到1秒60格,30格同60格肉眼睇得出有分別咩?
而歐美果邊買左PS4 o既人更傳出呢批機造工差劣,
又話少左D螺絲、螺絲鬆脫、甚至少左個hard disk,
負責生產PS4 o既就係大名鼎鼎o既富士康,
應該人工極低又趕工,D工人將怨氣發洩響部機度,
求其砌、大力掟部機,總之買到番去開到機算你好彩。
雖然係咁,但今日首賣(其實無刻意留意)買氣都唔弱,
路過觀廣間藍店,見到排隊到格離馬會後面個廁所,
再裝入店內,見到好多藍色盒堆到一座座山咁,
睇黎都幾多人訂機喎,咁o岩今日落銅鑼灣買聖誕卡,
都見到SONY pro shop樓下有人排隊雖然條龍唔算長,
都叫做有人排丫,再落埋灣仔188(可惜去到都收晒工)
都見人拎住袋PS4落樓梯,似乎都唔少人第一日買喎。
|