hp跟機個無線mouse左click開始出現問題,
一係click落去無反應,一係就單擊變雙擊,
(唔知係咪玩得online game多玩壞左)
而個mouse係跟埋keyboard,即係一個無線收發器,
同時用落mouse同keyboard,衣家keyboard無事,
係個mouse壞,如果另買一個mouse就浪費左個接收器,
諗住去各大連鎖電器舖配番同一形號o既mouse啦,
事關用慣左個手感同習慣左呢個靈敏度唔想轉,
點知原來無得賣,只好求其響觀廣買一個,
mouse款式係多如天上恆河,但邊個好用就要用過先知,
以前亦買過唔少平mouse手感係令人失望,
又或者個click好硬或者個cusor移得太快或太慢,
所以都要撞手神,結果買左隻Logitech o既130蚊無線,
點解會買?一黎Logitech都係出開電腦周邊o既老品牌,
最主要係佢包裝聲稱一年都唔洗換電,有無咁神呀?
再打開個包裝,下!只係用一粒2A電?!
之前個hp用兩粒2A電頂盡都係崖到兩三個月炸喎,
(mac果隻magic mouse直情得兩三個禮拜啦 =_=)
呢個一粒電就話一年?用到超過半年我都要比個讚佢!
佢跟埋果粒係金霸王,好!今日開始就測試下,
睇下呢個mouse幾時無電。
ps : 有無人知道指一樣野壞左個「神」字點寫? |