番到公司秘書就代老細每人派兩封開工利是,
上年春茗都係響酒樓,今年就響pentry叫中式到會,
因為老細要早走人食飯前就先搞利是抽獎,
大獎係500蚊4封,其他有100、200仲有20蚊...
每次有人抽利是D同事都大叫「廿蚊!廿蚊!」
如果我抽到20蚊我會話好過D抽唔中o既,
咩呀?廿蚊唔係錢牙?沒有最差只有更差,
20封利是有一封只係一粒金幣朱古力,
抽中果個真係會比同事恥笑,抽唔到好過。
結果抽晒20封之後係加碼先抽中我,
果度係3封利是每封50蚊總共150蚊。
今日總共收到8封利是算係咁啦,其他仲未拆。
今日依然無乜野搞,又係自己拎左AV d稿砌,
望art team都響度facebook緊、youtube緊,
都係無乜幫手o既必要...
|