響公司pantry個全盒粒左D瑞士糖黎食,
拆開包裝,咦?點解得一層紙包住o既?
以前食果D係裡面仲有張白色類似牛油紙o既野,
卷住粒糖架喎,心諗可能家陣D瑞士糖改左包裝,
(Kinder繽紛樂都由以前有絲帶撕開衣家都skip左啦)
唔出奇丫,少張紙又慳D成本,其實都無壞o既,
果層白色紙經常痴實粒糖,要用指甲撬開張野,
衣家呢隻一拆就食得仲方便左添,味道亦無乜分別。
最近又食響呂少果邊拎番黎o既瑞士糖,
一搣開,咦?仲有果浸白色紙o既?
咁即係之前食果D係山寨版啦?唔係呀fa?
瑞士糖都要老翻咁無出色?翻都翻D貴野啦~
以前都聽過黃色包裝果隻蜜蜂糖有翻版,
而且翻版比原裝更好味,以前小學小食部有賣,
都係兩毫子粒,唔知以前食果隻係唔係老翻啦,
比佢賣一千粒唔計成本只賺兩舊水,咁都好翻?
仲有藍威寶o既翻版藍鳥,又係比正版效力更強。
山寨真係乜都有~ :o)
|