人氣:45918 drummania : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
不明飛行記錄
drummania
暱稱: 不明飛行物體
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
photoshop壞hotkey
VR Chat電腦版
確定買cable
VR連電腦
VR Chat

:: 日誌分類 ::
全部 (1457)
藝發局 (32)
鍾情局 (34)
衣管局 (47)
金管局 (18)
怒正處 (108)
音統局 (36)
食環處 (160)
家計會 (55)
旅發局 (11)
娛濃處 (83)
康民處 (28)
教育處 (51)
勞工處 (140)
評機會 (297)
慄正局 (70)
碎務局 (122)
電檢處 (161)
影事處 (11)
未分類 (20)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 1457
留言總數: 3865
今日人氣: 8
累積人氣: 45918

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2013 年 3 月 7 日  星期四   晴天


好帽不妨一買再買 分類: 衣管局

之前響Ice Fire買左頂類似RO學生帽o既帽,
幾個月黎都係主力配備,太好襯,
一直都想買多頂做後備,直到今日先買,
前日去灣仔分店店員話無,
好在朗豪坊間旗艦店仲有,買左頂藍色,
不過黑色全線無晒新貨,要訂陳列品...
話晒都出左一段時間o既舊款式,
可能已經停產,去晒D貨就唔再出,
衣家唔買可能無得再買,照殺啦!
搵過好多間有賣帽o既,都無咁靚o既款式,
就算Ice Fire其他款都唔靚,千金難買心頭好,
一口氣買左兩頂,每頂$290,咁就$580...




2013 年 3 月 6 日  星期三   晴天


正版FLASH MX入手 分類: 評機會

早幾日買左正版FLASH5,不過係二手,
今日買埋正版FLASH MX,係全新未拆包裝,
買左350蚊,不過個盒都殘到甩色。
呢個係2004年出品,距今都有9年歷史,
盒上面印住支援Window XP同埋Mac OSX,
裝邊個平台都得認真貼心,值得一讚!
盒上仲寫住此產品要網上認證先可啟用,
問題係....佢間公司都收左皮...點認證?玩野呀?
不過我並唔打算拆黎用,純粹收藏紀念,
個人認為都係FLASH4/5最好用~




2013 年 3 月 5 日  星期二   晴天


翻版瑞士糖? 分類: 食環處

響公司pantry個全盒粒左D瑞士糖黎食,
拆開包裝,咦?點解得一層紙包住o既?
以前食果D係裡面仲有張白色類似牛油紙o既野,
卷住粒糖架喎,心諗可能家陣D瑞士糖改左包裝,
(Kinder繽紛樂都由以前有絲帶撕開衣家都skip左啦)
唔出奇丫,少張紙又慳D成本,其實都無壞o既,
果層白色紙經常痴實粒糖,要用指甲撬開張野,
衣家呢隻一拆就食得仲方便左添,味道亦無乜分別。
最近又食響呂少果邊拎番黎o既瑞士糖,
一搣開,咦?仲有果浸白色紙o既?
咁即係之前食果D係山寨版啦?唔係呀fa?
瑞士糖都要老翻咁無出色?翻都翻D貴野啦~
以前都聽過黃色包裝果隻蜜蜂糖有翻版,
而且翻版比原裝更好味,以前小學小食部有賣,
都係兩毫子粒,唔知以前食果隻係唔係老翻啦,
比佢賣一千粒唔計成本只賺兩舊水,咁都好翻?
仲有藍威寶o既翻版藍鳥,又係比正版效力更強。
山寨真係乜都有~ :o)
 




2013 年 3 月 4 日  星期一   晴天


FLASH5正版入手 分類: 評機會

一隻應該出左超過10年o既軟件,
發明呢個軟件間公司macromedia都收左皮,
衣家o既FLASH係Adobe出品。
以前有一段時期自學鑽研FLASH,
可以用佢製作Animation、Game,勁好用,
由FLASH4開始上手,唔多like 5打後D ver,
嫌界面操作變左好多,又係無得向下兼容,
一直好想有一隻FLASH4或5正版放屋企,
純純出於一份情義結,
今日響一間唔多起眼o既軟件鋪見到,
雖然係二手,相信今時今日都幾難搵全新版。
安裝響Win7無問題,暫時都正常運作到~




2013 年 3 月 2 日  星期六   晴天


屋企附近發生爆炸?! 分類: 慄正局

睇完新宿事件,窗外傳黎一聲巨響,
本來都不以為然,仲諗住係咪電視聲聽錯之類,
點知之後接二連三再發生巨響,
然後屋企都傳來火藥味,從窗外睇見到濃煙,
然後有消防車聲,諗緊係咪附近D大廈火燭,
但就算火燭都會有火警鐘聲架,
附近D大廈響火警鐘無理由我地呢度聽唔到,
連隔離鄰舍都走出黎同我媽議論紛紛,
都唔知發生咩樹,之後出面無乜煙,
就當無事發生照常訓教。