| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 | |
哈*^^  |
<----個background係咪好靚呢!!我搵左好耐嫁喇!!^^
今日同奇仔番學,番到去,
見到d人o係晒度,又睇書,ok悶!!
冇得講野=_="
之後上eng,miz fong,ok la~
死人閔大人好賤ar!佢話baker做8er喎,
喪無奈!!--
我present ar!好野!!我睇住個計時器,
時間冇多冇少!!岩岩好!^_<
ok高分,8分!!^^
之後周會,個m.c唔知發咩神經,
將3E d人讀晒做3a,short了!
之後maths,唉~好難ar!
好彩欣教左我用計數機o者~thz*晒!!!
之後普通話,miz張講得好悶呀#
好野!食飯lu,
我,zoey,winnie同candy出左去買,
好重ar!!!><番到去開班會,用左幾mins就傾好,搞掂.(初步嫁咋)
跟住上中文,好野,等左哩堂好耐喇!!
好好玩呀~e+勁中2上中文堂,最少功課ma...=^_^=
我地果組,冇輸,bc全部都0人...
大哥話E.L個樣好無奈,抵!串死左喇!!xDD
伍sir,,我要菠蘿包!!!!!!!!
之後eng,3+4勁賤lor,
連續答幾題,,好彩都係我果組最高分!hee>hee>*
完左之後,佢地果組仲o係度同miz講lor,
好似佢地岩晒咁lor,
喪無奈!!!!
特別係個死人ram ram咖哩雞!!
喪賤!!!!勁憎佢同佢組d人lor!!!!
之後一條友落左2樓果個語言室,之後就上左去搵10v,
跟住閃左lu!!
p.s:今日都ok開心呀!!唉~我唔想調位呀!!
活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!!#{有勁多}
|
|

刊登時間︰2005-10-20 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2005 年 10 月 19 日 星期三 |
 | |
番學*[3]  |
今日早上都係同奇仔番學,
之後番到去,睇ttc tv,ok好笑,
有小伙子大搞作,大長今係鄭安彤,哈!!
咁林嘉俊咪閔大人lor!!xDDDDD
之後中文堂ok好玩我地果組有8個人,
我la,candy,ar pool,anna,閔大人,addy,加左大哥同jammie^^
哈哈!天日等我地串死個死E.L!!
之後上左d唔中2o既堂la,
lunch,我,zoey,winnie,candy,君同迪迪去左上裕食,
lunch之後,miz袁冇番,
唔知係咪去左生bb,有條友上黎,
超無奈=.=講普通話,
講埋d喪唔好笑o既笑話,
我o晒嘴~=0=
之後就上魚蛋堂,佢今日有d扯火!
講書都係咁悶!!!
唉~放學落左去,之後10v陪我借書,
跟住我就落左canteen,
見唔到奇仔,見到z&w同佢地一齊溫書,
過左陣,上左去搵奇仔,又上左去搵10v,
之後就閃左lu~
p.s:今日喪開心ar!!!
活在這個不真實的世界存在了很多虛偽的假面!#
|
|

刊登時間︰2005-10-19 05:08 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|