♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天
頂! 不安

     3E*再團結D!!

 今日都係番學la,

上堂ok好玩,

EPA,唔知魚蛋講乜-0-"|

放學,,又去miz mok度留堂,

我諗住佢會叫我做星期1交o既b簿嫁ma,

咁我咪做晒先lor,

點知佢叫我do星期3交o既a簿,

真無奈!!星期3交o既野做咩要我今日做喎,

條友痴左線lor~

日日叫人做勁多數lor~

我勁無奈lor~

       

刊登時間︰2005-10-07 08:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天
勁慘的日子*唉~

頂!!e+番學都唔知發生咩事,

日日都勁多功課lor!!

英文日日又幾樣,

maths又日日做幾廿頁,.

又要quiz,真係想我地死咩!?

今日方L.Lo係度話我地喎,

勁無奈lor!!but佢話人個樣勁好笑,

好彩我忍到,唔係俾佢話死!!

但真係好q無奈lor,佢話我地覺得自己好叻喎.,.

講真a,係你地d老師當左我地好叻咋ma,

成日俾咁多功課我地做,係你地以為我地覺得自己好勁咋!!

我地都好想同其他班一樣做少d功課ar!

佢地做錯野罰得少d,我地做錯少少野就罰得超勁,

公平咩!!?好似之前我地有一大班人o係課室飲野就俾人罰到死,

人地第2 d班都唔會咁la~除左係果位老師針對我地班之外,

我覺得係d老師覺得我地係E班,應該好過其他班,

所以我地即使做錯好少野,d老師都睇得好大件事咁,

對我地好唔公平o者,我地讀得好過人地唔一定係我地係會kind過其他班lor,

although我班有d人真係仲好kind,我覺得d老師欺善怕惡lor,

人地班[匈]d佢地就唔敢再話,對住我地就好似好有權威咁,

我頂你麼!!扮晒野lor呢d咪叫,食la*

e+愈來愈憎某d老師lor!!!!

同埋超唔中2 d老師俾咁多功課lor,

都做唔晒,,日日就搞到冇12點唔駛只意訓...

黑眼圈愈來愈黑,,,超慘lor*

e+俾d老師搞到死晒!!!唉~

by:喬仔*=[

       

刊登時間︰2005-10-06 08:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言