頂!!e+番學都唔知發生咩事,
日日都勁多功課lor!!
英文日日又幾樣,
maths又日日做幾廿頁,.
又要quiz,真係想我地死咩!?
今日方L.Lo係度話我地喎,
勁無奈lor!!but佢話人個樣勁好笑,
好彩我忍到,唔係俾佢話死!!
但真係好q無奈lor,佢話我地覺得自己好叻喎.,.
講真a,係你地d老師當左我地好叻咋ma,
成日俾咁多功課我地做,係你地以為我地覺得自己好勁咋!!
我地都好想同其他班一樣做少d功課ar!
佢地做錯野罰得少d,我地做錯少少野就罰得超勁,
公平咩!!?好似之前我地有一大班人o係課室飲野就俾人罰到死,
人地第2 d班都唔會咁la~除左係果位老師針對我地班之外,
我覺得係d老師覺得我地係E班,應該好過其他班,
所以我地即使做錯好少野,d老師都睇得好大件事咁,
對我地好唔公平o者,我地讀得好過人地唔一定係我地係會kind過其他班lor,
although我班有d人真係仲好kind,我覺得d老師欺善怕惡lor,
人地班[匈]d佢地就唔敢再話,對住我地就好似好有權威咁,
我頂你麼!!扮晒野lor呢d咪叫,食la*
e+愈來愈憎某d老師lor!!!!
同埋超唔中2 d老師俾咁多功課lor,
都做唔晒,,日日就搞到冇12點唔駛只意訓...
黑眼圈愈來愈黑,,,超慘lor*
e+俾d老師搞到死晒!!!唉~
by:喬仔*=[ |