♥♥|<Iu"s BloG♥♥

  
2005 年 11 月 5 日  星期六 晴天
星期6" 愉快


                                                          

尋日個日記打左嫁,short左lor個日記...

今日,同10v出mk,差唔多3點出到la,

去朗豪坊,行左一陣,10v買左野,喪開心!!!

我地見到at17,佢地唱歌勁好聽,正過twins100倍,

不過可惜個樣唔掂...bt都有好多fans!

之後去瓊華,10v又喪開心la~見到有個ma+女去睇loli,

個ma聽到d loli要600幾o係度o嘴lor,個女小學6到la...

又話呢樣貴果樣貴,問人可唔可以俾折佢,聽到把BABY遮450又o嘴,

我見到佢o嘴真係o嘴-0-佢地唔買又試喎,

之後話睇多幾間先,,好黑人憎!!之後行到5點幾,食埋野就走lu~

o係車度,同10v玩到癲左!!!!^^我勁變態!!!!!xdddd

本來今日去打邊lo嫁,最衰d人la,唔去又唔早講,

一句sorry大lin晒lor~

p.s:能見你哭的多數是我~

     隨手機分擔過痛楚!!

     榮幸共你做老友!!!! (多得這一個好友)


       

刊登時間︰2005-11-05 08:06 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         

  
2005 年 11 月 3 日  星期四 晴天
個個都係咁!!-0-"

今日好無奈....個個都係咁既~

中屎,喪無奈!!!!!!!!!有d人勁自私lor~

要人嬲先肯改就死得la!!之前話改,e+又係咁,改左d乜!?!

R.S堂,完全都冇人理我lor~~咁q勁咪你地自己做晒Lor,

10問9唔應,,諗住幫你地寫埋o者,淨係識得玩玩玩玩玩!!!!.\/.

當我係死既都唔駛咁出面掛,算lor!!賤人!!你想要分咪自己出去lor!

黑人憎到死!!!!!!!!!講句sorry大晒lor~你要姣就行遠d la!

唔駛o係度晒俾我睇既!!!!.\!/. 我唔想再同你d咁既人講野lor!!!!!

有佢同你講野咪夠lor,仲駛乜同我say sor ar!!!?!!!

放學,同10v去咩咩一叮,諗住彤有參加ma,咪去睇下lor,

點知都冇既.....><之後去左電腦room,呢個日記又上得番,

真係連個日記都玩我!!!!!!!!!

就黎生日都搞成咁,仲有,有個人o係我後面話唔想送,

問我係咪中2melody,我話唔駛送禮物la,

佢同 人講話[佢(我)平時應該唔會咁嫁~]

a.....冇人叫你送lor,唔好講到我貪你果幾廿蚊la唔該!!!

 

       

刊登時間︰2005-11-03 04:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                         



fmk
暱稱: 喬bobo*=〕
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-27
2009-07-20
2009-05-01
bbq!
SAD
訪客留言
最近三個月尚無任何留言