今日好無奈....個個都係咁既~
中屎,喪無奈!!!!!!!!!有d人勁自私lor~
要人嬲先肯改就死得la!!之前話改,e+又係咁,改左d乜!?!
R.S堂,完全都冇人理我lor~~咁q勁咪你地自己做晒Lor,
10問9唔應,,諗住幫你地寫埋o者,淨係識得玩玩玩玩玩!!!!.\/.
當我係死既都唔駛咁出面掛,算lor!!賤人!!你想要分咪自己出去lor!
黑人憎到死!!!!!!!!!講句sorry大晒lor~你要姣就行遠d la!

唔駛o係度晒俾我睇既!!!!.\!/.
我唔想再同你d咁既人講野lor!!!!!

有佢同你講野咪夠lor,仲駛乜同我say sor ar!!!?!!!
放學,同10v去咩咩一叮,諗住彤有參加ma,咪去睇下lor,
點知都冇既.....><之後去左電腦room,呢個日記又上得番,
真係連個日記都玩我!!!!!!!!!

就黎生日都搞成咁,仲有,有個人o係我後面話唔想送,
問我係咪中2melody,我話唔駛送禮物la,
佢同 人講話[佢(我)平時應該唔會咁嫁~]
a.....冇人叫你送lor,唔好講到我貪你果幾廿蚊la唔該!!!

|